Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hgrm

In de tijd dat je naar Engeland gaat, heb je kans dat er sprake is van 'fixture congestion'. Er worden -ook bij de amateurs- allerlei bekerwedstrijden gespeeld en als de winter een beetje meewerkt moet er ook nog wel het één en ander ingehaald worden. Als je goed zoekt (op de websites van de verschillende clubs bijvoorbeeld) kom je vast wel wat wedstrijdjes door de weeks tegen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

Citaat van: THFC82 op aug 26, 2011, 15:59:14
De wedstrijden worden dus normaal gesproken doordeweeks gespeeld? Da's wel een goede optie dan. (:
Er kunnen ook altijd wedstrijden naar vrijdag of zondag verschoven worden. Het is niet omdat het nu op zaterdag staat, dat het zaterdag blijft.

Joost

Citaat van: HRM1880 op aug 26, 2011, 16:34:55
Er kunnen ook altijd wedstrijden naar vrijdag of zondag verschoven worden. Het is niet omdat het nu op zaterdag staat, dat het zaterdag blijft.

In de non league is dat maar heel zelden het geval.

HRM1880

Citaat van: Joost op aug 26, 2011, 16:36:58
In de non league is dat maar heel zelden het geval.
Tegenwoordig zetten ze een wedstrijd op vrijdag om die uit te zenden op één of ander kanaal. Althans in de Conference Premier.

Hugo

Citaat van: HRM1880 op aug 26, 2011, 16:44:35
Tegenwoordig zetten ze een wedstrijd op vrijdag om die uit te zenden op één of ander kanaal. Althans in de Conference Premier.

Is het niet de donderdag?

HRM1880

Citaat van: Hugo op aug 27, 2011, 20:20:18
Is het niet de donderdag?
Dacht vrijdag, althans Forest Green Rovers-Stockport was op vrijdag en zo zijn er nog één of twee wedstrijden geweest.

FWM


Ik wil op 24/09 graag naar Mainz 05 - Borussia Dortmund.

Inmiddels is die wedstrijd tot op de laatste plaats uitverkocht.
Afgezien van ongeveer 1000 staanplaatsen is er geen vrije verkoop geweest.

Aan staanplaatsen heb ik helaas niets. :(
Op de zwarte markt zijn zitplaatsen bijna niet te krijgen, en als ze al te krijgen zijn zijn ze behoorlijk prijzig.

Heeft iemand hier tips of connecties zodat ik misschien toch nog aan twee ztplaatsen kan komen?
Ik weet dat het een long-shot is, maar proberen kan altijd. :)
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

ALenstra

Als het uitverkocht is dan maak je heel weinig kans op een plek voor een redelijke prijs. De vraag naar kaarten zal dusdanig zijn dat je de hoofdprijs betaald. Misschien hebben ze de ochtend van de wedstrijd nog restkarten over.

Verwijderd lid

Ik denk dat het focussen op wedstrijden van Dortmund, Schalke en Bayern vaak het kaartjes-probleem met zich mee zal brengen.
Deze clubs hebben een forse aanhang door het ganse land waardoor kaarten voor uitwedstrijden van deze clubs vaak lastig te verkrijgen zijn. Tegen (bijvoorbeeld) Freiburg zal het een stukje makkelijker zijn.

Hugo

Citaat van: Meester op sep 12, 2011, 20:49:33
Ik denk dat het focussen op wedstrijden van Dortmund, Schalke en Bayern vaak het kaartjes-probleem met zich mee zal brengen.
Deze clubs hebben een forse aanhang door het ganse land waardoor kaarten voor uitwedstrijden van deze clubs vaak lastig te verkrijgen zijn. Tegen (bijvoorbeeld) Freiburg zal het een stukje makkelijker zijn.

Helemaal waar maar dit zal FWM ook wel weten. Dit beantwoord ook niet zijn vraag.

FWM

Citaat van: Meester op sep 12, 2011, 20:49:33
Ik denk dat het focussen op wedstrijden van Dortmund, Schalke en Bayern vaak het kaartjes-probleem met zich mee zal brengen.
Deze clubs hebben een forse aanhang door het ganse land waardoor kaarten voor uitwedstrijden van deze clubs vaak lastig te verkrijgen zijn. Tegen (bijvoorbeeld) Freiburg zal het een stukje makkelijker zijn.

Helemaal waar, maar dat maakt het ook een beetje de sport om toch binnen te komen.
Bovendien doen we dat weekeinde een rondje Duitsland en bij toeval is dat het weekeinde dat Mainz BVB op bezoek krijgt.
Als ze in dat weekend een andere tegenstander hadden getroffen had het inderdaad eenvoudiger geweest om aan zitplaatsen te komen.
Maar dat is niet het geval.
Overigens is het met wat kunst-en-vliegwerk inmiddels gelukt om aan kaarten te komen.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Voetbalhopper

Kan iemand mij helpen aan 2 kaarten voor go ahead-zwolle ?

Bob

Vanaf morgen is de bekende dagkaart van de NS weer te koop bij Kruidvat.
Ik voeg even een linkje naar hun website toe voor meer informatie.

http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content/S2/2011-42-ns.aspx

Bob

Citaat van: Bob op okt 17, 2011, 13:14:02
Vanaf morgen is de bekende dagkaart van de NS weer te koop bij Kruidvat.
Ik voeg even een linkje naar hun website toe voor meer informatie.

http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content/S2/2011-42-ns.aspx

Ik heb vanmorgen zelf twee treinkaartjes gekocht om tripjes naar Borussia Mönchengladbach en Alemannia Aachen te maken, via Venlo en Heerlen.

Joost

Citaat van: Bob op okt 18, 2011, 19:21:11
Ik heb vanmorgen zelf twee treinkaartjes gekocht om tripjes naar Borussia Mönchengladbach en Alemannia Aachen te maken, via Venlo en Heerlen.

Welke pot van Alemannia gaat het worden?