Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Bij Spurs heb ik dat ook gemerkt. Zo'n beetje de hele wedstrijd zijn stewards bezig geweest om het staande thuispubliek te dwingen te laten zitten. Niet dat het veel hielp overigens.
Het wordt tijd dat die onzin eens ophoudt daar in Engeland.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vladimir1973

telkens de stewards vragen om te zitten, lukt dat voor enkele seconden. Daarna zingt er eentje: 'stand up, if you hate Arsenal.....' en staat iedereen natuurlijk weer lekker recht. Grappig eigenlijk
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Bob

Ik heb voor mezelf al besloten dat ik nog even op zoek ga naar een leuke compactcamera, net zo makkelijk.

Er is hier een aantal mensen dat vrij goed op de hoogte is van dat wat te maken heeft met de Spurs. Ik kan op de officiele site niets vinden over een 'self-guided' stadiontour, zoals je die bij bijvoorbeeld Arsenal wel kunt doen. Iemand enig idee of deze er wel is? Of is de tour van £16.00 die op de site staat een 'gewon' goede tour? Of is de gids erg gehaast en heb je dus zelf weinig tijd?

Joost

Citaat van: Bob op jan 22, 2012, 19:30:04
Ik heb voor mezelf al besloten dat ik nog even op zoek ga naar een leuke compactcamera, net zo makkelijk.

Er is hier een aantal mensen dat vrij goed op de hoogte is van dat wat te maken heeft met de Spurs. Ik kan op de officiele site niets vinden over een 'self-guided' stadiontour, zoals je die bij bijvoorbeeld Arsenal wel kunt doen. Iemand enig idee of deze er wel is? Of is de tour van £16.00 die op de site staat een 'gewon' goede tour? Of is de gids erg gehaast en heb je dus zelf weinig tijd?

Voor 16 pond zou ik direct omdraaien. Bij de tours die ik in Engelse stadions heb gehad waren ze altijd erg trots op de police control room waarmee ze het hele stadion in de gaten konden houden.

Wesley

Mocht er iemand dit seizoen nog naar MVV willen gaan. Dan kun je evt mijn seizoenkaart lenen voor 5 euro per wedstrijd (ik heb zelf geen tijd meer om op vrijdagavond weg te gaan). Wel betaal je 15 euro aan borg, die je terug krijgt als je de kaart komt terug brengen.
Ik woon op ongeveer 5 minuten rijden van het stadion.

Bier und Bratwurst

Hoi Wesley,

Ik heb als een van de weinige  Jupiler league-stadions ,MVV nog niet afgevinkt.
Dus ik wil wel graag van je aanbod gebruik maken voor 06 04 2012 .
Dat is tegen Sparta.

Het ene stadion is het andere niet!

Bob

Citaat van: Joost op jan 22, 2012, 19:35:45
Voor 16 pond zou ik direct omdraaien. Bij de tours die ik in Engelse stadions heb gehad waren ze altijd erg trots op de police control room waarmee ze het hele stadion in de gaten konden houden.

Met direct omdraaien bedoel je niet doen?

Joost

Citaat van: Bob op jan 23, 2012, 22:02:26
Met direct omdraaien bedoel je niet doen?

Inderdaad.

Wat kan zo'n hele tour bieden? Maar ik ben dan ook niet zo van de grote clubs, jij kan er heel anders over denken.

Ralf

Wembley Stadium is overigens prima!

spons

Citaat van: Joost op jan 22, 2012, 19:35:45
Voor 16 pond zou ik direct omdraaien. Bij de tours die ik in Engelse stadions heb gehad waren ze altijd erg trots op de police control room waarmee ze het hele stadion in de gaten konden houden.

Idem, ik betaal alleen voor wedstrijden niet om alleen een stadion te zien
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Ik vind een nieuw stadion juist vaak interessanter dan de wedstrijd die er wordt gespeeld.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op jan 24, 2012, 10:41:08
Ik vind een nieuw stadion juist vaak interessanter dan de wedstrijd die er wordt gespeeld.

Ik ook maar dan wel tijdens eens wedstrijd.

Een stadion zonder wedstrijd heeft voor mij geen enkele waarde en sla ik ook op een enkele uitzondering na gewoon over
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Hier kan ik me helemaal in vinden. Alleen Wembley was wat dat betreft de moeite waard.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

hgrm

Een mogelijkheid om een stadion van binnen te zien, al is de enige activiteit die er is het groeien van het kunstgras vind ik altijd wel de moeite waard. Maar om er nu voor te betalen....zeker als je vooral veel tijd doorbrengt in kleedkamers en politieposten.
Soms is het echter de enige manier om het stadion binnen te komen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bob

We zijn in onze tijd in Londen niet in de mogelijkheid om een wedstrijd op White Hart Lane en/of het Emirates Stadium te bezoeken, terwijl we de stadions wel graag van binnen zien.
Ik denk dat het een beslissing ter plekke gaat worden.