Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: ALenstra op okt 04, 2012, 20:58:04
Dinsdag 30 oktober speelt Celtic thuis tegen St. Johnstone in de kwartfinale van de League Cup. Hoe moeilijk/makkelijk is het om aan een kaartje te komen?

Dat zal geen enkele probleeem zijn neem ik aan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ralf

Citaat van: HRM1880 op okt 02, 2012, 00:27:06
Ik denk het wel, bij Milan is er enorm veel volk afgehaakt. Zo is zelfs de derby in de vrije verkoop gegaan.

Voor de derby van zondag zijn zelfs pas 55.000 kaarten verkocht.

Victor Charlie Hotel

Dames en heren, heeft iemand ervaring met aankoop van kaarten voor de Romeinse derby (dit seizoen eerst op zondag 11 november aanstaande) en voor Napoli-Milan, een week later? Ik houd iedere dag de officiële websites van Lazio, Roma en Napoli in de gaten, maar daar is tot nu toe geen beweging. Viagogo en Seatwave zijn voor mij pas 2e keus, aangezien je daar natuurlijk wel de hoofdprijs betaalt (en als het goedkoper kan, waarom dat dan niet doen?). Maar goed, ms zie ik iets over het hoofd. Momenteel verkopen ze bij Lazio alleen de eerstkomende 2 wedstrijden en seizoenkaarten, dus ik ga ervan uit dat de restkaarten via de officiële website in verkoop gaan. Overigens word je dan doorgeleid naar de site van Listicket.it. Dat is een site waar je ook concertkaarten e.d. kunt kopen, een soort FNAC zoals ze die in Frankrijk hebben. Het enige dat je hoeft te doen is je registreren als online customer. Kost niets! De voetbalclubs, iig die ik hierboven noemde, hebben hun kaartverkoop aan Listicket uitbesteed, dus het is de moeite waard om ook op die site te kijken.

Groeten!

hgrm

#828
Rond een jaar geleden heb ik de Romeinse derby bezocht (Lazio thuis). Kaarten vooral bestellen lukte niet, maar op de dag van de wedstrijd was er nog verkoop in de Lazio-winkel. Er werden toen alleen kaarten verkocht voor de lange zijde à 110 Euro per stuk.


<topic overigens verplaatst naar het juiste subforum>
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Als ik op de bonnefooi naar Dortmund zou rijden voor het duel tegen Real Madrid dan ga ik er vanuit dat er wel zwarthandel is. Maar heeft iemand een indicatie van de prijzen die ik mag verwachten?

hgrm

Hoog.
Er kunnen er 15000 minder in dan normaal, dus er zullen een hoop mensen meer zijn die op de zwarte markt gokken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Victor Charlie Hotel

hgrm, bedankt! Een kaartje voor de lange zijde is precies wat we willen (kunnen we beide Curvas zien) en €110,00 is natuurlijk nog altijd goedkoper dan de prijzen die ze op Viagogo en Seatwave op dit moment vragen. Maar ms verschijnt er nog wat via de officiële kanalen.

hgrm

Citaat van: Victor Charlie Hotel op okt 08, 2012, 22:40:56
hgrm, bedankt! Een kaartje voor de lange zijde is precies wat we willen (kunnen we beide Curvas zien) en €110,00 is natuurlijk nog altijd goedkoper dan de prijzen die ze op Viagogo en Seatwave op dit moment vragen. Maar ms verschijnt er nog wat via de officiële kanalen.

Vorig jaar stond de boven beschreven procedure op de website van Lazio.
De praktijk was wel volgens de Italiaanse slag....om het op de website genoemde tijdstip stonden we met z'n drieën voor de fanshop. Er was niemand, er hing alleen een briefje waaruit we opmaakten hoe laat ze open gingen (ongeveer 2 uur later) en er stond een nummertjestrekautomaat buiten. Voor de zekerheid maar 3 nummertjes getrokken.
Toen we twee uur later terugkwamen (na een maaltijd bij de Peruaan om de hoek; een aanrader), stonden er ongeveer 50 mensen te wachten, inclusief politieagent die de boel in de gaten hield. Dankzij de voordien getrokken nummertjes waren we vrij snel aan de beurt waarna het kopen van de tickets geen probleem meer was.

Het was wel de duurste wedstrijd die ik ooit bezocht heb, maar als je al zoveel moeite hebt gedaan en geld hebt uitgegeven om in Rome te geraken, maakt dat ook niet meer uit.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Victor Charlie Hotel

hgrm, bedankt voor deze info. Mocht ik op de wedstrijddag nog geen kaartjes hebben, dan meld ik me bij de fanshop en trek twee nummertjes. In de tussentijd probeer ik die Peruaanse maaltijd uit. Trouwens, prijzen van ongeveer €110,00 per kaartje zijn voor de Romeinse derby de normale prijzen: die staan ook vermeld op de officiële websites (Lazio en de site van het Olympisch stadion zelf).

1893

Iemand ervaring met kaarten voor Fortuna Düsseldorf dit seizoen? Als je online wilt bestellen kun je alleen Duitsland als adres opgeven...

Koning Kriel

Citaat van: 1893 op okt 11, 2012, 08:16:53
Iemand ervaring met kaarten voor Fortuna Düsseldorf dit seizoen? Als je online wilt bestellen kun je alleen Duitsland als adres opgeven...

Je moet bellen (+49 1805 6333 37). Betalen per creditcard en je kaartjes op de wedstrijddag bij het stadion ophalen. Dinsdag toevallig kaarten besteld voor de wedstrijd tegen Hoffenheim, meteen gevraagd of het niet op een andere manier kan maar als buitenlander is dit de enige oplossing.

1893

Oke bedankt. Dan maar hopen dat ze er Engels spreken, want mijn Duits is niet meer wat het geweest is...

headout

Citaat van: 1893 op okt 11, 2012, 10:55:50
Oke bedankt. Dan maar hopen dat ze er Engels spreken, want mijn Duits is niet meer wat het geweest is...
In het verleden ging dat prima. Gaat volgens mij via de lokale VVV/tourist office.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Sander11

Citaat van: headout op okt 11, 2012, 11:59:54
In het verleden ging dat prima. Gaat volgens mij via de lokale VVV/tourist office.

Verkoopt dusseldurf wel uit?? Want toen ze 2e speelde was er in het stadion meer lege stoelen dan volle stoelen!
HEYA DEN BOSCH!

Koning Kriel

Citaat van: Sander11 op okt 11, 2012, 14:15:42
Verkoopt dusseldurf wel uit?? Want toen ze 2e speelde was er in het stadion meer lege stoelen dan volle stoelen!

Wedstrijden tegen Schalke en Bayern zijn uitverkocht. Ook de bekerwedstrijd tegen Gladbach komt waarschijnlijk niet in vrije verkoop en zal zeker uitverkocht zijn. Voor de wedstrijden tegen Wolfsburg en Hoffenheim is de verwachting dat deze niet uitverkopen maar dat het stadion wel behoorlijk vol zit. Ik heb zelf vooraf besteld om goedkopere kaarten op een redelijke plek te hebben. Heb nu kaarten voor de 1e rij op de tweede ring achter de goal. Waarschijnlijk kun je op de wedstrijddag voor dat vak nog wel kaarten kopen maar dan zit je helemaal bovenin. Die 15 rijen lager is mij wel €0,67 per kaart waard.