Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joost

Integendeel!ik heb wederom dubbel gelegen.

ALenstra

Volgens mij weet Jona niet eens dat we een mooi topic hebben voor dat soort vragen. Maar om terug te komen op die vraag: als je jouw lief wil verrassen dan bestel je toch gewoon 2 kaartjes via de site?

HRM1880

Citaat van: ALenstra op nov 17, 2012, 08:12:27
Volgens mij weet Jona niet eens dat we een mooi topic hebben voor dat soort vragen. Maar om terug te komen op die vraag: als je jouw lief wil verrassen dan bestel je toch gewoon 2 kaartjes via de site?
Je leest het verkeerd. Hij wilt zijn vriendin zeer graag verassen. Wat moet ik mij daar dan bij voorstellen jona93? Ga je voor of na de wedstrijd naar het crematorium?

voetbalfan

Ik denk eerlijk gezegd dat hij op zoek is naar een vriendin en als hij tegen dan één heeft, hij ze mee naar Barcelona wil nemen :-D

ALenstra

Aha op die manier. Moet je wel een vriendin treffen die van voetbal houdt.

jona93

Citaat van: voetbalfan op nov 17, 2012, 13:04:03
Ik denk eerlijk gezegd dat hij op zoek is naar een vriendin en als hij tegen dan één heeft, hij ze mee naar Barcelona wil nemen :-D
u verstaat mij voetbalfan!
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Hugo

Citaat van: Breda op nov 17, 2012, 00:50:04
Heeft iemand net als ik de indruk dat deze Jona ons telkens opnieuw met allerlei malle berichten voor de gek aan het houden is?

Ja, volgens mij is Joost ons aan het dissen.

HRM1880

Citaat van: voetbalfan op nov 17, 2012, 13:04:03
Ik denk eerlijk gezegd dat hij op zoek is naar een vriendin en als hij tegen dan één heeft, hij ze mee naar Barcelona wil nemen :-D
Dat is natuurlijk de betere openingszin; "Als je met mij uitgaat, mag je mee naar Barcelona."

cafebac

Ik zit te denken om zaterdag 8 december RW Essen - RW oberhausen mee te pakken.
Ik denk dat het verstandig is hiervoor in de voorverkoop tickets te regelen aangezien de heenwedstrijd al zo'n 13.000 man trok. Iemand ervaring met het vanuit Nederland regelen van kaarten bij Essen?
Is er vanaf de tribunes trouwens nog zicht op Georg Melches of is dat inmiddels al helemaal plat?

MartijNFR

Citaat van: cafebac op nov 20, 2012, 15:57:45
Ik zit te denken om zaterdag 8 december RW Essen - RW oberhausen mee te pakken.
Ik denk dat het verstandig is hiervoor in de voorverkoop tickets te regelen aangezien de heenwedstrijd al zo'n 13.000 man trok. Iemand ervaring met het vanuit Nederland regelen van kaarten bij Essen?
Is er vanaf de tribunes trouwens nog zicht op Georg Melches of is dat inmiddels al helemaal plat?

Heb ze zelf voor deze wedstrijd ook via internet besteld. Absurde verzendkosten (€6,90 dacht ik), maar kaarten liggen wel netjes binnen 4 dagen nadat het geld overgemaakt is op de deurmat.
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

headout

Kaarten kan je prima online kopen, maar de verzendkosten zijn hoog.
Tribune 4 is nog nie gereed, dus je kijkt tegen de oude tribunes (wat er van over is) aan. Zie http://groundhop.nl/stadion-essen/
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Victor Charlie Hotel

Citaat van: wekke op nov 14, 2012, 10:19:44
Heeft er iemand ervaring met Juventus Turijn?
Gaan de tickets altijd zo laat in voorverkoop?

Lazio-Roma ging idd pas ongeveer 5 dagen van tevoren in de general sale, via Listicket.it. Voor Napoli-Milan had ik een TDT-card nodig (Terrassa di Tifosi), een soort clubcard (zie ook mijn topic "Serie A 2012-2013"). Die heb ik dus niet. Uiteindelijk in een fanshop tegenover het stadion gewoon een kaartje gekocht (moest wel mijn paspoort laten zien). Het verschilt dus van wedstrijd tot wedstrijd, van club tot club. Kijkend naar Roma-Torino, maandagavond 19 november jl., zag ik dat het Stadio Olimpico totaal niet uitverkocht was. Je kunt dus ook gewoon op de bonnefooi er naar toe gaan, zoals ik in Napels deed. Maar een garantie op een ticket kan ik je helaas niet geven.

Victor Charlie Hotel

Citaat van: HRM1880 op nov 14, 2012, 18:10:11
Tickets in Italië, het klinkt toch altijd echt als een verschrikking. Ex-collega van mij zou graag naar Torino-Juventus gaan in april, maar heb totaal geen idee hoe ik daar moet aan beginnen.

1) www.listicket.it. Het kan zijn dat de tickets pas enkele dagen voor de match in de verkoop gaan.
2) Viagogo/ Seatwave.
3) op de bonnefooi. Ms dat er rond het stadion fanshops zijn die ook tickets verkopen, zoals in Napels. Ook de zogenaamde "baggerini" (zwarthandelaren) kunnen uitkomst bieden.

spons

Citaat van: Victor Charlie Hotel op nov 20, 2012, 22:08:24
1) www.listicket.it. Het kan zijn dat de tickets pas enkele dagen voor de match in de verkoop gaan.
2) Viagogo/ Seatwave.
3) op de bonnefooi. Ms dat er rond het stadion fanshops zijn die ook tickets verkopen, zoals in Napels. Ook de zogenaamde "baggerini" (zwarthandelaren) kunnen uitkomst bieden.

Kijk in Italie wel uit met zwarthandelaren er worden vaak valse kaarten verkocht vooral aan buitenlanders
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Citaat van: Victor Charlie Hotel op nov 20, 2012, 22:05:35
Lazio-Roma ging idd pas ongeveer 5 dagen van tevoren in de general sale, via Listicket.it. Voor Napoli-Milan had ik een TDT-card nodig (Terrassa di Tifosi), een soort clubcard (zie ook mijn topic "Serie A 2012-2013"). Die heb ik dus niet. Uiteindelijk in een fanshop tegenover het stadion gewoon een kaartje gekocht (moest wel mijn paspoort laten zien). Het verschilt dus van wedstrijd tot wedstrijd, van club tot club. Kijkend naar Roma-Torino, maandagavond 19 november jl., zag ik dat het Stadio Olimpico totaal niet uitverkocht was. Je kunt dus ook gewoon op de bonnefooi er naar toe gaan, zoals ik in Napels deed. Maar een garantie op een ticket kan ik je helaas niet geven.

Gewoon op de bonnefooi naar Italië reizen dat zie ik niet bepaald zitten. De vluchten en hotels boeken, zonder garantie van kaartjes daar doe ik niet aan mee. Zeker niet omdat we met 4 à 5 personen zijn. Dan maar een andere wedstrijd kiezen voor dat weekend.