Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

De publiekswissel

Citaat van: Terranova op jul 09, 2018, 11:04:05
Wellicht dat iemand me hier kan helpen:

Ik ga begin november een weekend naar Bristol. Helaas spelen beide teams dit weekend een uitwedstrijd..... Iemand ingangen bij Rovers / City die weet of het mogelijk is om uitwedstrijd van een van beide clubs mee te pakken (dus in uitvak)?

Dank voor de hulp.

Exeter is aan te rijden eventueel. Iets dichterbij zit Cheltenham Town, dat heeft ook een erg leuk complex vond ik....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Joost

Citaat van: Terranova op jul 09, 2018, 11:04:05
Wellicht dat iemand me hier kan helpen:

Ik ga begin november een weekend naar Bristol. Helaas spelen beide teams dit weekend een uitwedstrijd..... Iemand ingangen bij Rovers / City die weet of het mogelijk is om uitwedstrijd van een van beide clubs mee te pakken (dus in uitvak)?

Dank voor de hulp.

Er is maar 1 wedstrijd begin november dus ik neem aan dat je 3 november bedoelt.

Rovers uit bij Blackpool is geen enkel probleem, City bij Reading zou ik vooraf bestellen maar zou ook moeten lukken.

ALenstra

Reading-Bristol City raakt toch niet uitverkocht? Datzelfde weekend is ook Cardiff City-Leicester City, geen idee hoe makkelijk/moeilijk het is aan kaarten te komen.

San Paolo

Citaat van: Joost op jul 09, 2018, 11:25:24
Er is maar 1 wedstrijd begin november dus ik neem aan dat je 3 november bedoelt.

Rovers uit bij Blackpool is geen enkel probleem, City bij Reading zou ik vooraf bestellen maar zou ook moeten lukken.

Vorig seizoen konden Bristol City supporters op dag van wedstrijd kaarten aan het uitvak kopen.

Rick

Ik ga samen met 3 vrienden het eerste weekend van augustus naar Liverpool. Dit is tevens het weekend dat het Championship weer aftrapt en mijn oog viel daar op Leeds United - Stoke, op 5 augustus. Aangezien de site van Leeds er nog niets over zegt; hoe groot achtten jullie de kans dat deze in de General Sale komt?
Als ik het bezoekersgemiddelde van Leeds van vorig jaar erbij pak (31.525 op een stadion van 37.890) geef ik het wel een kans, maar het blijft natuurlijk de eerste wedstrijd van het seizoen en ook nog eens tegen een van de grotere Championship clubs.

Joost


FCT1980

Die gaat idd wel in de gs.
Je zit wel met de eerste wedstrijd van het seizoen maar ook nog met vakanties. Dat gaat goedkomen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Rick


WATP

Ik ben op zoek naar iemand met een contact bij Sandhausen.
De kaartverkoop is al gestart voor Sandhausen - HSV. Vrije verkoop is vanaf de 25ste maar die wil ik niet afwachten.

Iemand hier die mij kant helpen?
The Quintessential British club

ALenstra

Zou het uitverkocht raken? Hun bezettingspercentage ligt onder de 50%.

WATP

Citaat van: ALenstra op jul 15, 2018, 13:01:03
Zou het uitverkocht raken? Hun bezettingspercentage ligt onder de 50%.

Ik verwacht omdat het HSV is dat het wel uitverkocht zal raken.
Geen grote capaciteit en HSV fans zullen overal kaarten kopen.
The Quintessential British club

ALenstra

Ik denk dat je een goede kans maakt om een kaartje in de general sale te bemachtigen mits je er tijdig bij bent.

Bier und Bratwurst

Alleen niet achter de goal gaan zitten aan de thuiskant want dan moet je tussen de ijzeren staanders doorkijken.

Het ene stadion is het andere niet!

Jeje

Is liverpoolreizen.nl de enige/"goedkoopste" manier om aan een ticket te komen bij Liverpool? Even contact gehad met de club via mail maar dat is uiteraard onbegonnen werk en zelfs met een duur membership is de kans op een ticket enorm klein heb ik begrepen.

Of is een potje in een bekercompetitie tegen een weinig aansprekende tegenstander wel haalbaar met een membership?

headout

Je zou @JIH1980 op Twitter eens kunnen vragen. Heeft een membership bij Liverpool.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog