Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: DS_Noot op dec 29, 2019, 23:44:15
Iemand hier die mij zou kunnen helpen aan een kaartje voor Antwerp - Charleroi op 16/2?

Mijn dank is groot (:
Mocht je hier niemand vinden, dan kun je het zelf altijd nog proberen. Ik ben afgelopen vrijdag naar Antwerp - Anderlecht geweest en de verkoop begon (zonder verdere communicatie) 1,5 week van te voren. Hiervoor heb ik geen clubcard, booking history oid nodig gehad.

JoeySpiegelaar

Ik zou graag een dagje de pareltjes van het Ruhrgebied willen bezoeken . Heb zelf wel een paar op het oog maar ben benieuwd naar jullie mening.

Ik reis vanaf het noorden en kom via Bottrop het Ruhrgebied binnen.

Elk stadion is welkom.

bagger010

Ben vorige week bij Münster geweest, een old-school parel die je naar mijn mening niet mag missen.

bagger010

#4893
Heeft iemand tips voor pre-match pubs bij Bristol Rovers die gezellig zijn en waar je een lekker English breakfast kan nuttigen?

Semper Fidelis

Citaat van: JoeySpiegelaar op dec 31, 2019, 08:32:34
Ik zou graag een dagje de pareltjes van het Ruhrgebied willen bezoeken . Heb zelf wel een paar op het oog maar ben benieuwd naar jullie mening.

Ik reis vanaf het noorden en kom via Bottrop het Ruhrgebied binnen.

Elk stadion is welkom.

Grotenburg-Stadion van KFC Uerdingen vond ik persoonlijk echt een topper. Zelf gelukkig nog met wedstrijd kunnen zien ook. Het stadion van Westfalia Herne schijnt ook niet verkeerd te zijn, al is het alleen maar van foto's en horen van.

rogo_breda

Herne is wel recent aangepast he. Maar grotendeels staat alles er gelukkig nog. En Uerdingen wordt nu verbouwd neem ik aan (of zijn ze nog niet begonnen?) aangezien ze nu tijdelijk in Düsseldorf spelen.

San Paolo

Ik blijf het stadion in Wuppertal nog altijd heel mooi stadion vinden.


jdebruin96

Wat is nou eigenlijk precies het plan met het stadion van Uerdingen?

JoeySpiegelaar

dank voor de antwoorden!!

fcbisart

Uerdingen zou pas terugkeren in de zomer van 2021

Jehoentelaar

Citaat van: jdebruin96 op dec 31, 2019, 19:07:16
Wat is nou eigenlijk precies het plan met het stadion van Uerdingen?

Zou worden aangepast om het geschikt te maken voor profvoetbal. Hoort er echter maar weinig van.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

Volgens mij moeten die renovaties nog beginnen. Volgend seizoen moeten ze waarschijnlijk ook uitwijken.

Nort

Het is wel bizar dat het zo lang duurt. Juist nu hebben ze het momentum om weer een stukje van hun oude fanbase op te bouwen. Dadelijk is het stadion klaar, maar het plezier of het geld van de eigenaar op en zitten ze weer in de Regionalliga of Oberliga te klooien.