Week 12 Maandag 19 maart t/m zondag 25 maart

Gestart door Mokum1900, mrt 13, 2018, 10:54:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

Waar je ook gaat ik volg je overal

spons

21/03. Feyenoord - ADO Den Haag ( benefietwedstrijd Casper van Eijck )
24/03. Jodan Boys - Noordwijk of Bruse Boys - SC Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Footballromantic

Toch wel een redelijk interlandweekend voor de boeg:
23/03 NEC - De Graafschap
24/03 AGOVV - Lelystad '67
25/03 VVO - SV Grol
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

jvdreumel2


Olav

#4
23/03 NEC - De Graafschap (dankzij AthleticHolanda!)
24/03 Argon - Zwaluwen (Hoofdklasse)
24/04 Telstar - RKC

Voor anderen normaal, maar voor mij uniek, drie binnenlandse wedstrijden in een weekend, waarvan twee zelfs op een dag. Toch wel lekker af en toe!

DanielsenAxedal

#5
23-03 NEC- De Graafschap

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Vaig

#6
Citaat van: DanielsenAxedal op mrt 18, 2018, 10:49:40
23-03 NEC-Graaf
Wat is Graaf?

Inmiddels aangepast. Het is kennelijk modieus om te reppen in termen van 'almie', 'tellie', en 'graaf'.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Vaig

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

casper.eniesee

12 weken Manchester gisteren begonnen. Morgen mijn ontmaagding in het Engelse voetbal, en gelijk non-league! (Betere club om te beginnen is er bijna niet toch?)

20/3: FC United of Manchester - Gainsborough
23/3: Argentinië - Italië (Etihad Stadium)
24/4: Ergens een wedstrijd, bijvoorbeeld Bradford - Gillingham, of misschien heeft iemand een leuke tip voor zaterdag! Niveau maakt me niet bijster veel uit.
Instagram: Groundhopper024

Joost

Citaat van: casper.eniesee op mrt 19, 2018, 20:26:54
12 weken Manchester gisteren begonnen. Morgen mijn ontmaagding in het Engelse voetbal, en gelijk non-league! (Betere club om te beginnen is er bijna niet toch?)

20/3: FC United of Manchester - Gainsborough
23/3: Argentinië - Italië (Etihad Stadium)
24/4: Ergens een wedstrijd, bijvoorbeeld Bradford - Gillingham, of misschien heeft iemand een leuke tip voor zaterdag! Niveau maakt me niet bijster veel uit.

FCUM is inderdaad officieel een Non League wedstrijd maar typisch Non-League is het toch niet. Dat is in mijn ogen toch meer een wat ouder terreintje met net wat minder toeschouwers. Maar een prima plaats om te beginnen in ieder geval.

Voor zaterdag heb je keus zat. Zet deze site maar bij je favorieten: https://www.footballwebpages.co.uk/20180324

Mijn keus zou Bury v Wigan zijn denk ik.

Je kunt donderdag ook nog op pad naar Atherton Collieres v Scarborough Athletic :)

casper.eniesee

Citaat van: Joost op mrt 19, 2018, 21:22:10
FCUM is inderdaad officieel een Non League wedstrijd maar typisch Non-League is het toch niet. Dat is in mijn ogen toch meer een wat ouder terreintje met net wat minder toeschouwers. Maar een prima plaats om te beginnen in ieder geval.

Voor zaterdag heb je keus zat. Zet deze site maar bij je favorieten: https://www.footballwebpages.co.uk/20180324

Mijn keus zou Bury v Wigan zijn denk ik.

Je kunt donderdag ook nog op pad naar Atherton Collieres v Scarborough Athletic :)

Ik zag hem toevallig net in mijn groundhopper match locater voorbij komen (bury - wigan)
Ga dat denk ik ook inderdaad doen, want mijn bradford contactpersoon zegt dat hun groep een boycot overweegt. Geen idee nog waarom verder.

In ieder geval ga ik genoeg voetbal kijken de komende maanden.
Instagram: Groundhopper024

Saltacampos

Citaat van: casper.eniesee op mrt 20, 2018, 00:29:01
Ik zag hem toevallig net in mijn groundhopper match locater voorbij komen (bury - wigan)
Ga dat denk ik ook inderdaad doen, want mijn bradford contactpersoon zegt dat hun groep een boycot overweegt. Geen idee nog waarom verder.

In ieder geval ga ik genoeg voetbal kijken de komende maanden.
Als het niveau niet zo belangrijk is, gebeurt dat zeker.
Veel plezier!
Over land and sea

Rick


ricodejong4


De publiekswissel

Citaat van: ricodejong4 op mrt 20, 2018, 14:27:56
25-03: FC Dordrecht - Go Ahead Eagles

Op de zondagmiddag, kunnen we vast wennen voor volgend seizoen. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/