www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HJanneman

Ik begreep dat (voetbal)verenigingen uit de buurt op die tribune plaats mogen nemen, gratis of tegen zeer laag tarief(maar daar wordt dus weinig/geen gebruik van gemaakt, of is gestopt..).
Daar kunnen ze zich voor opgeven,volgens mij gebeurt dat ook vaak in Nederland met verenigingen uit de regio(vooral jeugdploegen genieten dan korting),

Vaig

Citaat van: HJanneman op okt 13, 2010, 13:37:41
Daar kunnen ze zich voor opgeven,volgens mij gebeurt dat ook vaak in Nederland met verenigingen uit de regio(vooral jeugdploegen genieten dan korting),
Haha, ja zo is bij Fortuna dit jaar ook de altijd sfeervolle Zuid tribune weer geopend, voor verenigingen met een samenwerkingsverband met Fortuna
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Vaig op okt 13, 2010, 14:39:21
Haha, ja zo is bij Fortuna dit jaar ook de altijd sfeervolle Zuid tribune weer geopend, voor verenigingen met een samenwerkingsverband met Fortuna

Is de FunTribune afgeschaft?


Vaig

Citaat van: Joost op okt 13, 2010, 14:56:35
Is de FunTribune afgeschaft?
De Funtribune is er ook nog, geloof dat daar voornamelijk basisscholen zitten.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Niels_Zitterd

Citaat van: Vaig op okt 13, 2010, 15:44:44
De Funtribune is er ook nog, geloof dat daar voornamelijk basisscholen zitten.

De Fortuna Sittard Funclub is gehuisvest op de Funtribune.
Dit is een vereniging waar kinderen tot 12 jaar lid van kunnen worden. Zij mogen dan een keer met de spelers het veld op vlak voor de aftrap, krijgen ieder jaar een presentje en eens in de zoveel tijd is er een keer een middag waar samen met de spelers wat wordt gedaan.

Daarnaast is er het scholen project, een x aantal scholen worden 2-3 keer per jaar uitgenodigd om een wedstrijd te komen bekijken. Zij nemen plaats gewoon op de Oost tribune.

En als laatste is er het voetbalpakket, amateurclubs uit de regio hebben voor heel weinig geld een 40-tal seizoenskaarten kunnen aanschaffen. Het is de bedoeling dat de seizoenskaarten rouleren onder de (jeugd) leden. Deze groep neemt plaats op de zuid tribune.

Allerlei constructies om de bezoekers aantallen op te krikken.

Joost

Ik ben vorig jaar ook een keer geweest. Een neefje had meegedaan aan een voetbalweek en kreeg kaartjes voor een wedstrijd. Ik met 'm mee, zat ik tussen honderden van die koters!

Vaig

Geen speld tussen te krijgen Niels...
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

betonrot

Ik had gehoord dat die site inmiddels weer aan vernieuwing toe was!

Hugo

Citaat van: betonrot op nov 09, 2010, 18:51:24
Ik had gehoord dat die site inmiddels weer aan vernieuwing toe was!

Haha, welkom nieuw lid betonrot, briljante nickname!

betonrot

Danku Hugo!

HFC Haarlem had een stadion dat er bijna door in elkaar viel. Helaas wordt daar geen betaald voetbal meer gespeeld.
Ik vind de site van Niels en zijn fotoreportages zeer de moeite waard, ik hoop dat ie nog meer mag gaan beleven.

Niels_Zitterd

#70
Zoals jullie wellicht hebben gemerkt is er de laatste tijd niet veel gedaan aan de website nvr82.webs.com .
Uiteraard heeft dit een een reden :-) en wel de volgende.

Betonrot en ik hebben een nieuwe website gelanceerd.
Hier is meer plaats, voor meer foto's op een hogere resolutie. Daarnaast hebben we ook besloten om korte 'verslagen' te gaan maken voor deze wedstrijden. Deze hebben we in een scorekaart format gegoten.
Momenteel staan er pas 4 verslagen en een special op maar dit wordt de komende periode allemaal bijgewerkt.
Het is veel werk omdat ik alle foto's opnieuw moet gaan opslaan om deze zonder kwaliteits verlies te kunnen plaatsen maar ik hoop de site op korte termijn weer behoorlijk te hebben gevuld.

Via de volgende url is de website te vinden, een soort sneak preview zeg maar.

http://www.groundhoppers.info

Verwijderd lid

Ziet er leuk uit, wellicht een mogelijkheid om ook opstellingen en doelpuntenmakers te vermelden ?
In het verslag van Fortuna Sittard - Bayern München heb je het over de B-selectie van Bayern; ondertussen zijn we anderhalf jaar verder en zijn er in München een aantal talenten doorgebroken ... wellicht waren ze in Sittard al van de partij.


FSC_87

Breda,

Heb jij van die wedstrijd ook de opstelling van Fortuna?
Ben een tijd geleden namelijk begonnen om bij al mijn wedstrijdkaartjes de opstellingen en doelpunten makers te vermelden. Van deze wedstrijd kon ik deze helaas niet meer terugvinden.

Verwijderd lid

Prachtige informatie !
Dank u Heren !!

Niels_Zitterd

Citaat van: Meester op dec 14, 2010, 19:24:38
Ziet er leuk uit, wellicht een mogelijkheid om ook opstellingen en doelpuntenmakers te vermelden ?
In het verslag van Fortuna Sittard - Bayern München heb je het over de B-selectie van Bayern; ondertussen zijn we anderhalf jaar verder en zijn er in München een aantal talenten doorgebroken ... wellicht waren ze in Sittard al van de partij.



Thanks, met betrekking tot de opstellingen en doelpunten makers ga ik nog heel veel opzoek en uitzoek werk hebben.
Ik heb dit nooit echt bijgehouden omdat het mij in eerste instantie om de foto's ging.
Echter nu begin ik de informatie steeds meer erbij te zoeken. Van Fortuna - Bayern heb ik de info wel omdat ik daar de krantenknipsels nog van heb.

Dit gaat een 2de project worden nadat ik alle foto's heb overgezet vanaf de oude website. Wat helaas veel meel werk ik als waar ik op gehoopt had.
Work in progress :-)

Citaat van: Breda op dec 14, 2010, 20:41:34
Niet helemaal, omdat Fortuna twee spelers inbracht die niet op het wedstrijdformulier stonden vermeld. Dit zijn mijn gegevens:

Fortuna Sittard - Bayern München 0-2
59' 0-1 Thomas Müller; 87' 0-2 José Sosa.
Fortuna: T. Grootaers /  R. Geenen, G. Facenna (68' N. Herren), Z. Grabovac, N. Vanek (74' ???) / A. Simone (61' S. Garlisi), R. Voorn, B. Linssen (50' T. Taktak), Ch. van den Ouweland (61' J. Heinrichs), C. Olondo (61' S. Kozarac) / D. Schreurs (80' ???). Niet gebruikte wissels: W.J. Thijssen, R. Regalis.
Bayern: Jörg Butt (46' Thomas Kraft) / Stefan Schürf, Mario Erb, Holger Badstuber, Daniël Van Buyten / Andreas Ottl, Nicola Sansone, José Sosa, Tim Borowski (71' Uwe Schlottner) / Thomas Müller (86' Vinzent Boenig), Miroslav Klose (46' Gianluca Simari). Niet gebruikte wissel: Mark van Bommel.

Deze gegevens heb ik van die wedstrijd. De spelers van Bayern heb ik het zelfde.
M.b.t. de spelers en wissels van Fortuna heb ik onderstaande gegevens.

65. Muller 0-1, 87. Sosa 0-2.
Scheidsrechter: Haverkort. Toeschouwers: 7531.

Fortuna Sittard: Grootaers, Geenen, Grabovac, Facenna, Vanek (68. Herren), Simone (60. Garlisi), Linssen (51. Taktak), Voorn, Schreurs (81. Regales), Van de Ouweland (60. Heinrichs), Olondo (60. Kozarac).