Verlanglijst/vooruitzicht 2019-2020

Gestart door Arjen, mei 26, 2019, 21:05:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoeySpiegelaar

Citaat van: Tribuneklanten op jun 21, 2019, 11:30:50
Hou er rekening mee dat Atalanta voorlopig in het Mapei stadion speelt.


verrek, dat is ook zo... het eigen stadion wordt verbouwd .. bedankt !

syntric

Brescia is ook absoluut een aanrader, vorig jaar gedaan
Groundhopper for life :-)

Rob1977_PSV

FC Basel-PSV komt voor mij vanwege vakantie helaas net twee dagen te vroeg, maar ben op donderdag 1 augustus in de buurt van Liechtenstein, dus wellicht kunnen we FC Vaduz live aan het werk zien als zij in de 1e voorronde van de Europa League hun IJslandse tegenstander elimineren. Lijkt me best een leuk vinckje!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Koning Kriel

Het grote plannen is begonnen. De dundee derby wordt vier keer gespeeld maar drie van de vier vallen tegelijk met een thuiswedstrijd van Willem II tegen een top 3 ploeg. Mogelijk wordt het toch augustus (willem II - Feyenoord) omdat er dan een kleine kans is op kaarten voor de old firm. Het kan ook december worden, de enige die niet tijdens een Willem II wedstrijd valt. Verder het oog laten vallen op Charlton - Leeds in september,  Brentford - QPR in november en Porstmouth - Sunderland in december. Daarnaast al een plannetje om in november naar Crawley - Exeter te gaan. De planning begint langzaam gevuld te raken.

Ik vind dit altijd een mooie periode in het jaar, mijn vrouw is wat minder enthousiast.

Nort

Citaat van: Koning Kriel op jun 21, 2019, 16:13:42
Het grote plannen is begonnen. De dundee derby wordt vier keer gespeeld maar drie van de vier vallen tegelijk met een thuiswedstrijd van Willem II tegen een top 3 ploeg. Mogelijk wordt het toch augustus (willem II - Feyenoord) omdat er dan een kleine kans is op kaarten voor de old firm. Het kan ook december worden, de enige die niet tijdens een Willem II wedstrijd valt. Verder het oog laten vallen op Charlton - Leeds in september,  Brentford - QPR in november en Porstmouth - Sunderland in december. Daarnaast al een plannetje om in november naar Crawley - Exeter te gaan. De planning begint langzaam gevuld te raken.

Ik vind dit altijd een mooie periode in het jaar, mijn vrouw is wat minder enthousiast.
En heb je alleen nog maar Engeland en Schotland gehad :)

spons

Citaat van: Koning Kriel op jun 21, 2019, 16:13:42
Het grote plannen is begonnen. De dundee derby wordt vier keer gespeeld maar drie van de vier vallen tegelijk met een thuiswedstrijd van Willem II tegen een top 3 ploeg. Mogelijk wordt het toch augustus (willem II - Feyenoord) omdat er dan een kleine kans is op kaarten voor de old firm. Het kan ook december worden, de enige die niet tijdens een Willem II wedstrijd valt. Verder het oog laten vallen op Charlton - Leeds in september,  Brentford - QPR in november en Porstmouth - Sunderland in december. Daarnaast al een plannetje om in november naar Crawley - Exeter te gaan. De planning begint langzaam gevuld te raken.

Ik vind dit altijd een mooie periode in het jaar, mijn vrouw is wat minder enthousiast.

Ik had begrepen dat Willen II - Feyenoord misschien verplaatst wordt vanwege een hardloopevenement ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Nee, gaat niet gebeuren. Wedstrijd is wel om 16.45 i.pv. 14.30.

spons

Citaat van: ALenstra op jun 21, 2019, 16:52:32
Nee, gaat niet gebeuren. Wedstrijd is wel om 16.45 i.pv. 14.30.

O ik dacht juist dat hij verplaats was van 20:00 naar 14:30
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

JoeySpiegelaar

Citaat van: syntric op jun 21, 2019, 15:32:31
Brescia is ook absoluut een aanrader, vorig jaar gedaan
inderdaad, heb 2 jaar geleden een ronde gemaakt (juventus - sporting, piacenza , parma, Modena , sassuolo (Mapei : Atalanta - Apollon ), Brescia en net voor de vlucht naar huis terug het stadion van Atalanta

cornederuiter

Ik zit vooral te denken aan om lang weekendje te zon op te zoeken in Augustus/September met een mooie club/stadion in de omgeving. Denk voornamelijk aan Valencia/Napels/Lecce. Liefst waar er 2 clubjes gevinckt kunnen worden. Iemand wellicht andere alternatieven?

Voor de rest in Duitsland nog 1. FC Köln meepakken en hopelijk ook naar Union Berlin. En dan nog een keer de oversteek maken naar Engeland voor wedstrijdjes van Sheffield Wednesday of Leeds United.



casper.eniesee

Nederland
- SC Heerenveen
- 2e divisie completeren
- 1e klasses in oost completeren

Duitsland
Borussia Mönchengladbach - FC Köln en FC Köln - Borussia Mönchengladbach
Freiburg uit met Gladbach (eventueel combineren met iets in Zwitserland en/of Frankrijk)

Engeland
Brentford
En meer...

Nieuwe landen
Op de verlanglijst staan
- Italië
- Polen
- Noord Ierland
- Schotland
- Zwitserland
- Frankrijk

Verder eens kijken wat er Europees gezien uit komt rollen voor Gladbach.
Instagram: Groundhopper024

Bier und Bratwurst

Chelsea, Everton, Valencia en Barcelona.
De rest zie ik wel!
Het ene stadion is het andere niet!

DanielsenAxedal

Verlanglijst voor komend seizoen:

Nederland
-De Keuken Kampioen Divisie complementeren door Roda JC en MVV Maastricht te bezoeken
-Meer derby's bezoeken

Landen:
-Servië
-Bosnië
-Engeland
-Iets in Azië als er de tijd voor is

Clubs:
Honvéd Budapest
Crvena Zvezda
Brentford FC



Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Olav

Citaat van: cornederuiter op jun 22, 2019, 12:28:33
Ik zit vooral te denken aan om lang weekendje te zon op te zoeken in Augustus/September met een mooie club/stadion in de omgeving. Denk voornamelijk aan Valencia/Napels/Lecce. Liefst waar er 2 clubjes gevinckt kunnen worden. Iemand wellicht andere alternatieven?

Sevilla, Lissabon, Nice, Lyon, Athene, Sofia.. Eigenlijk te veel mooie keuzes!

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 23, 2019, 12:20:01
Chelsea, Everton, Valencia en Barcelona.
De rest zie ik wel!

Chelsea - Villa past mij ook wel. Is op 4 december (woensdags)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!