Hoofdmenu

Breda in Bels

Gestart door Breda, jan 05, 2009, 00:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stadionhopper

Citaat van: Breda op feb 10, 2009, 00:17:22
Over de atmosfeer na afloop kan ik u weinig zeggen, omdat er om precies te zijn tussen het moment van affluiten en het vertrek van mijn trein liefst zeven minuten liggen. Net genoeg, zo blijkt, en zo zit ik vlak voor half acht alweer thuis voor de buis bij Studio Sport.

Er ging geen trein later?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Dennis1981 op feb 10, 2009, 08:52:29
Er ging geen trein later?

Ik ben met de trein naar Spa en Ronse geweest waar de treintjes er een twee uurs dienst op nahielden op zondag en het rennen was na afloop. Op zaterdagavond krijg ik het net voor elkaar om na afloop van een wedstrijd in Luik (!!) de laatste trein terug te nemen. Ik kan me ze indenken dat het inderdaad de laatste aansluitende trein was.

Leuke club dat Mol-Wezel. Heb ze enkele jaren goed gevolgd en kijk nog steeds iedere zondag als eerste hoeveel ze gemaakt hebben. Mijn enige bezoek aan het Georges Claes dateert van 2006 toen Mol-Wezel en Zwarte Leeuw tegenover elkaar stonden. Ik mis daarvan overigens nog het kaartje. 0-0 werd het toen en die score stond ook op het bord toen ik ze bij Spouwen-Mopertingen heb gezien. Pas in Verviers zag ik uberhaupt een goal in een wedstrijd van Mol-Wezel.

georgesv

Citaat van: Breda op feb 10, 2009, 00:17:22Achter mij probeert een man zijn echtgenote uit te leggen waarom het niet handig is om vandaag "Komaan Racing" te schreeuwen.



Hielke

Mooi hoor. Echt een verslag waar je eens rustig voor moet gaan zitten. Ik ben er nog steeds niet uit of ik de foto's bij je verhalen mis of niet.

georgesv


hgrm

Hetzij doordat nog iemand een scanner in de berging heeft liggen die hij niet gebruikt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

georgesv

Citaat van: Breda op mrt 06, 2009, 17:36:58door hetzij de aankoop van een digitale camera, hetzij die van een scanner.

zou u dan toch aanraden een digitale camera te kopen
tegenwoordig heb je al deftige voor weinig geld.

Ici c est Paris

Erg leuk. Ik vind Moeskroen een zeer leuke club, ook omdat het ondanks de slechte resultaten wel altijd vol lijkt te zitten, klopt dat? Hopelijk blijven ze bestaan.

georgesv

leuk!daar moet ik ook nog es nrtoe!

dit is een oude foto (net voor 2de wereldoorlog)


Hugo

Weer een mooie story van Breda, je geeft het groundhoppen eigenlijk weer een nieuwe dimensie door alles op je eigen manier te doen.

TeeZee

Citaat van: Hugo op mrt 17, 2009, 19:51:34
Weer een mooie story van Breda, je geeft het groundhoppen eigenlijk weer een nieuwe dimensie door alles op je eigen manier te doen.
Mee eens, heel verfrissend!

Ici c est Paris

Het ligt misschien aan mij, maar doordat jouw foto's met een gewone camera gemaakt zijn en de kwaliteit zodoende wat minder is, vind ik de foto's juist extra mooi. Zoals die van Schaarbeek, dat is gewoon kunst. Ik kijk uit naar de volgenden.

Ici c est Paris

Citaat van: Breda op apr 01, 2009, 16:59:36
Dank voor de complimenten. Het stadion in Schaarbeek is zo'n plek waar je eigenlijk alleen maar mooie foto's kunt maken. Later deze week volgen de foto's van Moeskroen en Adrien Bertelson, en dan hopelijk daarna weer het verslagje van La Louvière van afgelopen zondag inclusief foto's.

Een mooie plek is nog geen garantie voor mooie foto's. Zo ben ik er eens in Anderlecht in geslaagd om alle mooie punten te vergeten en alle minder mooie punten uitgebreid op de gevoelige plaat vast te leggen.

hgrm

Citaat van: Ici c est Paris op mrt 31, 2009, 21:41:13
Het ligt misschien aan mij, maar doordat jouw foto's met een gewone camera gemaakt zijn en de kwaliteit zodoende wat minder is, vind ik de foto's juist extra mooi. Zoals die van Schaarbeek, dat is gewoon kunst. Ik kijk uit naar de volgenden.

Dat heeft inderdaad wel wat, hoewel er ook details verloren gaan. In mijn ervaring is het scannen meer het probleem dan de kwaliteit van de foto's zelf. En dat komt volgens mij weer door interferentie-effecten van het de korrel in het fotopapier met de resolutie van de scanner.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: hgrm op apr 01, 2009, 20:04:26
...In mijn ervaring is het scannen meer het probleem dan de kwaliteit van de foto's zelf...

Eens, al heeft Breda in mijn beleving een wat verouderd toestel.