Week 45 Maandag 5 november t/m zondag 11 november

Gestart door Luccie, okt 03, 2018, 08:36:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


WATP

#1
10/11 Vitesse u19 - PSV u19
10/11 De Graafschap - PSV
The Quintessential British club


FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Langemannetje

10-11 GVVV - DOVO (lang gehoopt dat ik dit hier ooit zou mogen typen!!!), weliswaar in het kader van de Robabank cup maar toch. Weer eens een Veensche derby!
73 grounds in 14 verschillende landen

AthleticHolanda

#5
Citaat van: Langemannetje op okt 20, 2018, 05:50:39
10-11 GVVV - DOVO (lang gehoopt dat ik dit hier ooit zou mogen typen!!!), weliswaar in het kader van de Robabank cup maar toch. Weer eens een Veensche derby!

Waarom spelen ze vriendschappelijk tegen elkaar? Het is toch des te mooier als het na lange tijd weer eens in competitieverband gebeurt? Dat gaat echt wel weer gebeuren.

spons

Citaat van: Langemannetje op okt 20, 2018, 05:50:39
10-11 GVVV - DOVO (lang gehoopt dat ik dit hier ooit zou mogen typen!!!), weliswaar in het kader van de Robabank cup maar toch. Weer eens een Veensche derby!

Jammer, hoopte dat deze wedstrijd bij DOVO zou zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

robhofman

8/11 Celtic - Leipzig
9/11 stadium tour Ibrox
10/11 Greenock Morton - Alloa Athletic
11/11 (Remberance day) Glasgow Rangers - Motherwell

Langemannetje

Citaat van: AthleticHolanda op okt 20, 2018, 09:52:22
Waarom spelen ze vriendschappelijk tegen elkaar? Het is toch des te mooier als het na lange tijd weer eens in competitieverband gebeurt? Dat gaat echt wel weer gebeuren.
Ik ben er ook van overtuigd dat het in competitieverband weer gaat gebeuren, DOVO zal een keer gaan promoveren. Toch laat ik deze niet schieten, het is alweer zo lang geleden
73 grounds in 14 verschillende landen

FCT1980

Citaat van: robhofman op okt 21, 2018, 13:38:45
8/11 Celtic - Leipzig
9/11 stadium tour Ibrox
10/11 Greenock Morton - Alloa Athletic
11/11 (Remberance day) Glasgow Rangers - Motherwell

Prachtige trip.
Is Rangers een beetje te doen met kaarten?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: Langemannetje op okt 21, 2018, 14:12:57
Ik ben er ook van overtuigd dat het in competitieverband weer gaat gebeuren, DOVO zal een keer gaan promoveren. Toch laat ik deze niet schieten, het is alweer zo lang geleden
Ik ben het volledig met AthleticHollanda eens, derby wedstrijden speel je niet in vriendschappelijk verband.

syntric

Citaat van: FCT1980 op okt 21, 2018, 15:54:09
Prachtige trip.
Is Rangers een beetje te doen met kaarten?
Heb ze vorig seizoen gedaan tegen een kleinere tegenstander. Was geen enkel probleem voor tickets.
Groundhopper for life :-)

Nort

Citaat van: syntric op okt 21, 2018, 20:19:39
Heb ze vorig seizoen gedaan tegen een kleinere tegenstander. Was geen enkel probleem voor tickets.
Het is nu wel wat lastiger geworden. Rangers heeft het uitvak verkleind tot 800, waardoor er meer seizoenskaarten verkocht konden worden. Tegen de kleintjes nog steeds prima, maar Aberdeen/Hearts/Hibs zal wellicht lastiger zijn.

FCT1980

Wil graag een keer richting Schotland en Ibrox staat met stip op 1.
Prachtig stadion lijkt me dat.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

headout

Citaat van: robhofman op okt 21, 2018, 13:38:45
8/11 Celtic - Leipzig
9/11 stadium tour Ibrox
10/11 Greenock Morton - Alloa Athletic
11/11 (Remberance day) Glasgow Rangers - Motherwell
Tof. Ik heb Rangers enkele jaren geleden bezocht op remembrance day, toen ze nog op het 4e niveau speelden. Het seizoen na het faillissement zeg maar.
Dat was erg indrukwekkend om daar op die dag te zijn.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog