Hoofdmenu

Het grote filmtopic

Gestart door TeeZee, nov 25, 2007, 11:08:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Gisteravond op dvd "Martian Child" gekeken. Een film over een jongetje dat geadopteerd wordt en denkt dat hij van mars komt. Mooie ingetogen film. Met John Cusack, die vandaag jarig is trouwens.

Finniemc

ah Cusack, mijn held sinds grosse point blank.

hgrm

Ik kreeg gisteren van mijn bijlesleerling (cum laude geslaagd voor VWO, het heeft gewerkt...) een bioscoopbon. Mijn laatste bioscoopbezoek dateert van oudjaarsdag 2006 (Perfume, in een biscoop in Engeland tijdens een voetbaltrip), dus ik ben niet echt op de hoogte van wat de moeite waard is. Heeft iemand een tip??
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Het hangt er vanaf wat je persoonlijke voorkeur is. De een houdt van thrillers, de ander van platte komedie. Ik denk dat je het beste op een website kunt kijken met films die op dit moment draaien, vaak staat daar een korte beschrijving bij en kun je een trailer zien.

hgrm

Weggeven is natuurlijk ook een optie
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

#20
Citaat van: hgrm op jul 02, 2009, 10:37:32
Ik kreeg gisteren van mijn bijlesleerling (cum laude geslaagd voor VWO, het heeft gewerkt...) een bioscoopbon. Mijn laatste bioscoopbezoek dateert van oudjaarsdag 2006 (Perfume, in een biscoop in Engeland tijdens een voetbaltrip), dus ik ben niet echt op de hoogte van wat de moeite waard is. Heeft iemand een tip??

Is er geen filmtheater in Hilversum waar de alternatieve film wordt vertoond? Ik vraag mij overigens af waarom iemand die Cum laude voor het VWO slaagt uberhaupt bijles nodig heeft..

hgrm

Juist om cum laude te slagen, vanwege het dan niet hoeven loten voor geneeskunde.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HJanneman

Als je van platte humor houdt dan is The Hangover een masterpiece!