Hoofdmenu

Internetfora

Gestart door TeeZee, feb 01, 2008, 18:35:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stephanovic

Ik heb tot +/- mijn vijftiende levensjaar nooit internet gehad, toen ik het kreeg was het helemaal nieuw voor me. Op 30 juni van 2006 registreerde ik met uiteindelijk voor het forum van Voetbalzone.nl, een plek waar ik mezelf nog steeds erg vaak ophoud, onder eenzelfde naam als hier. Na één of andere affaire met het SoccerQuest forum vroeg ik me wel af wat dat nou was, dat SQ. Onder de naam van Kaneelstok kwam ik daar tot dusver pas tot 40 berichten. Sowieso vind ik SQ een stuk minder aantrekkelijk dan Voetbalzone, VZ heeft vele extra's en bovendien zijn de meeste mensen er erg aangenaam. Ook de lay-out van SoccerQuest spreekt niet tot de verbeelding

En sinds een paar dagen ben ik hier dus lid, ik heb TeeZee een flinke tijd geleden al gevraagd naar reizen naar Engeland op SQ, en nu ben ik dan toch maar eens lid geworden, en ik vind het prachtig wat men hier doet. Sinds kort ben ik ook lid van een Football-managers forum. Manutd.Nl, door de manier waarop ik daar een novelle schreef, heb ik daar nu een proefperiode aangeboden gekregen om artikelen te schrijven, of ik dat vol ga houden moet ik nog maar even bekijken.

TeeZee

Citaat van: Stephanovic op apr 02, 2009, 18:52:40
En sinds een paar dagen ben ik hier dus lid, ik heb TeeZee een flinke tijd geleden al gevraagd naar reizen naar Engeland op SQ
Dat moet inderdaad behoorlijk lang geleden zijn, want ik ben daar al bijna een jaar niet meer actief. Ik kan me ook eerlijk gezegd geen 'kaneelstok' herinneren, maar dat komt ook doordat je niet de enige was die mij per PB om hulp vroeg. Ik denk weleens dat de Britse regering mij een forse bonus zou moeten geven, aangezien hun economie ongetwijfeld een boost gekregen moet hebben door al die bezoekjes van nieuwbakken Engelandvaarders.

King Nothing

Puur voetbalgerelateerd?

Begonnen als die-hard Championship Manager fan op het forum van SI Games, de maker van het spel. Maar rond die tijd ook actief op SQ (nu nog steeds als lid aangemeld zag ik net, 3 jaar niet gereageerd daar :o ) en op een forum gerelateerd aan FC Emmen.
Laatste jaren wat milder geworden, nu nog lurker bij SI, lever kleine bijdrages aan een forum gericht op LLM (Lower League Management) in de CM/Football Manager wereld en ik probeer hier wat nuttigs bij te dragen. Oh ja, sinds een jaar of 3 eigenaar van het FC Emmen forum, nadat de vorige eigenaar de motivatie de deur uit had zien vliegen.

En ik draag sinds 2001 m'n steentje bij op tweakers.net, maar dat heeft verder niets met voetbal te maken.

Ik probeer me te herinneren waar ik in m'n internet-jeugd rond hing, maar ik kan me, buiten de website van Power Unlimited, niets heugen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Finniemc

Ik heb ondertussen al heel wat forums en watertjes doorzwommen. Voor mij begon het eigenlijk allemaal met het CM-forum daarna ben ik me beginnen uitbreiden naar SQ waar ik al sinds 2003 zit en het forum van the boondock saints als onderdeel van de onvolprezen Matt and Finn show.
Daarna is het eigenlijk een beetje uit de hand beginnen lopen wegens te veel vrije tijd. Ik denk dat ik op een gegeven moment op een forum of 30 actief was.
Ondertussen ben ik ouder en wijzer en verveel ik me iets minder dus beperk ik me tot SQ, Boondock saints, Politics.be en verscheidene engelse clubforums (Toffeetalk, RAWK, BlueMoon)