Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Ja daar ben ik inmiddels ook achter gekomen.

Joost

Alemannia v Bochum 1-3. Bochum de gelukkigste in een amusante pot voetbal met een dramatische arbiter. Na stormachtig begin van de pot scoorde Bochum een merkwaardige treffer, een voorzet leek te hoog en te hard maar plofte in de verste hoek binnen. Alemannia was geschrokken en ook Bochum wat beduusd. De gelijkmaker kwam dus na een slaapverwekkend kwartiertje als geroepen. Marco Hoger zette Arslan vrij voor de keeper met een schitterende pass en die maakte gelijk. De wedstrijd leek gelijk weer verder te gaan zoals ie was begonnen, zelfs de stemming was helemaal terug in het stadion. Jammer dus dat het rust werd. Daarin ging ik traditiegetrouw mijn worst halen maar ze hadden geen Krakauers.

Bochum kwam ook in de tweede helft op voorsprong. Na 55 minuten een messcherpe een-twee tussen Azaouagh en Korkmaz en 1-2. In de 60e minuut ontbrandde de boel helemaal. Auer liep weg van zijn bewaker en werd door 'm neergetrokken in de zestienmeter. Penalty maar geen kaart. Hoger schiet te gehaast in en keeper stopt. Bal wordt naar de zijkant geschoten en ingooi. Bal wordt opnieuw ingebracht en de keeper slaat Radjabali-Fardi knock-out alvorens de bal te raken; weer een penalty. Auer ditmaal achter de bal en hij raakt de lat, de bal stuitert net over de lijn of net op de lijn en verdwijnt uit de goal.

Aachen blijft furieus op zoek naar de gelijkmaker maar moet met nog 17 minuten te gaan met 10 verder. Feisthammel moet er met tweemaal geel af. 5 minuten voor het einde wordt het helemaal onmogelijk als Bochum een betwistbare penalty krijgt en wel scoort.

Joost

CiteerDr. Felix Brych (München)   Note 6
hätte Höger für die Tätlichkeit an Dabrowski Rot zeigen müssen (89.). Beim Zusammenprall von Radjabali-Fardi und Luthe auf Elfmeter zu entscheiden, war eine Fehlentscheidung (63.), ob Auers Strafstoß hinter der Linie war, konnten auch die TV-Bilder nicht eindeutig auflösen. Auch die beiden anderen Strafstöße waren zu harte Entscheidungen.

Bij der Kicker vonden ze de arbiter van Alemannia v Bochum ook een drama.

hgrm

waarbij opgemerkt dient te worden dat het cijfer dat deze leidsman krijgt, een 6, het slechtste cijfer is dat het Duitse onderwijssysteem kent.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Twente weer een ronde verder!! Helemaal super!!
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 17, 2011, 22:35:09
Twente weer een ronde verder!! Helemaal super!!

Heb je nog een voorkeur voor een tegenstander in de volgende ronde ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

ja 1 uit  portugal of villareal uit spanje
Het ene stadion is het andere niet!

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Bier und Bratwurst

ja hier ga ik zeker heen!! Ben er zeer tevreden mee.
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 18, 2011, 15:14:04
ja hier ga ik zeker heen!! Ben er zeer tevreden mee.

Sportief gezien heeft PSV denk ik beter geloot. Villarreal is misschien wel de sterkste ploeg die er nog in zit en als je die doorkomt volgt misschien FC Porto.

PSV geef ik toch wel kans om de finale te halen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Tja das misschien wel zo, maar als Twente Rubin en Zenit uit kan schakelen waarom Villareal dan niet. Rubin en Zenit had ik ook niet van te voren verwacht.
Het ene stadion is het andere niet!

TeeZee

Net terug van ADO v Ajax. Ik zie altijd leuke wedstrijden bij ADO en dit keer was het geen uitzondering. Wél zag ik ADO voor het eerst winnen. En dat tegen Ajax!

Toch hou ik ADO voorlopig voor gezien, hetgeen voor wel meer clubs geldt in Nederland. Dat heeft te maken met het feit dat er nog gerookt mag worden in de stadions in Nederland. Bij ADO wordt er bovenmatig veel geblowd en volgens mij stoppen ze niet alleen wiet in de joints.

Joost

Ik zag een voor de neutrale toeschouwer vast saaie maar voor mij zeer leuke Roda v Feyenoord. Na zovele nederlagen thuis tegen Feyenoord eindelijk weer eens een zege. Roda kende een perfecte wedstrijd, vroeg op voorsprong via een schitterende vrije trap van Hadouir. Daarna ging het op en neer en vlak voor de pauze 2-0. Eerst kreeg Junker een ietwat goedkope penalty die gemist werd, goede redding van Mulder, en de hoekschop die volgde werd door Junker op de lijn binnengewerkt. Dat is lekker rusten. In de tweede helft probeerde feyenoord 25 minuten van alles. Daarna was het gedaan en speelde Roda de boel rustig uit, het had met een stuk meer precisie ook nog een stuk meer goals kunnen scoren.

Feyenoord miste mijns inziens de overtuiging die er bij Roda wel was. Voetballend gezien viel Feyenoord zeker niet tegen het eerste uur.

Joost

Citaat van: TeeZee op mrt 20, 2011, 15:33:31
Net terug van ADO v Ajax. Ik zie altijd leuke wedstrijden bij ADO en dit keer was het geen uitzondering. Wél zag ik ADO voor het eerst winnen. En dat tegen Ajax!

Toch hou ik ADO voorlopig voor gezien, hetgeen voor wel meer clubs geldt in Nederland. Dat heeft te maken met het feit dat er nog gerookt mag worden in de stadions in Nederland. Bij ADO wordt er bovenmatig veel geblowd en volgens mij stoppen ze niet alleen wiet in de joints.

Het gebrek aan uitsupporters bij zo'n wedstrijd, valt dat nog op?

TeeZee

Citaat van: Joost op mrt 20, 2011, 19:56:59
Het gebrek aan uitsupporters bij zo'n wedstrijd, valt dat nog op?
Ja, het is doodstil na een tegendoelpunt en de sfeer is erg eenzijdig.