Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

GroundhopWinger en 2 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: Nico1880 op okt 23, 2011, 00:17:03
Katwijk VV - Barendrecht werd stilgelegd na 70' omdat de scheidsrechter onwel was geworden. Iets dat je niet veel meemaakt.

Ik was er ook.....zag er niet goed uit maar het schijnt naar omstandigheden goed te gaan.
Voor mij de tweede gestaakte wedstrijd deze maand (Zwaluwen-Excelsior M. was de eerste). Daarvoor in 497 wedstrijden niet één keer...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nico1880

Citaat van: hgrm op okt 23, 2011, 00:45:05
Ik was er ook.....zag er niet goed uit maar het schijnt naar omstandigheden goed te gaan.
Voor mij de tweede gestaakte wedstrijd deze maand (Zwaluwen-Excelsior M. was de eerste). Daarvoor in 497 wedstrijden niet één keer...
Een ongeluk komt nooit alleen ...

HRM1880


Heb er weer een paar dagen Praag opzitten. Verslag van de wedstrijden komt deze week nog op mijn site.

Joost

Last minute nog even naar Wegberg-Beeck v Hertha Walheim gereden. Wegberg kon koploper worden bij winst, Walheim kon 2e worden bij winst. Ploegen hielden elkaar aardig in evenwicht de eerste 75 minuten. Saai was het niet ondanks gebrek aan goals.
Maar het laatste kwartier was doldwaas. Walheim kwam eerst op 0-1 toen de keeper een voorzet volkomen verkeerd anticipeerde en nog voor de eerste paal stond te dromen terwijl bij de tweede paal de spits binnenkopte.
Daarna een hoofdrol voor de scheidsrechter. Hij gaf een doeltrap voor Walheim en de spelers lopen terug, voor mijn neus krijgt een middenvelder van Wegberg een duw en draait zich om, zegt iets in de trant van 'wat doe je nu?' en krijgt nog een duw. De arbiter besluit echter niet de dader maar het slachtoffer een gele kaart te geven. De jongen is totaalverbijsterd en vraagt 'waarom' en mag met een tweede geel vertrekken.
Wegberg herpakt zich en schiet 1-1 binnen. Een der Walheimspelers moet vervolgens met een blessure even van het veld. Hij mag niet direct terug het veld in en begint luid op de scheidsrechter te schelden. Die loopt naar hem toe en geeft niets. Nog geen twintig seconde later draait de speler compleet door en maakt een werkelijk schandalige overtreding. Een tackle met de noppen naar voren op bovenbeen hoogte. Geel.
En nog was het niet klaar, de rechtshalf van Wegberg schopt zittend de bal weg terwijl die in het spel is en raakt daarna licht een tegenstander en mag met rood vertrekken.

Daarna floot de scheidsrechter maar vlot af, of hij levend de kleedkamer heeft bereikt door het woedende thuispubliek weet ik niet.

Hielke

Dat waren twee enerverende Spaanse CL-avonden. Genoten van Mestalla, wat een prachtig stadion. En tijdens een passievolle voetbalavond getuige geweest van een historisch feit: het op één na snelste CL-doelpunt ooit. Na 10,6 seconden.

Samen met vierduizend uitgelaten Engelsen een dag later naar het merkwaardige Vila-Real gegaan. Een plaatsje van niks, maar met een erg mooi, karakteristiek voetbalstadion. Rondom El Madrigal was het al vroeg gezellig. Je waande je in Engeland. Omdat de kassa's open waren, zaten er veel City-fans in de thuisvakken. Zorgde voor een prima sfeer. 'We're Man City, we'll score when we want!'

Vanochtend kwamen we in Valencia groepjes Engelse zombies tegen. Wezenloos en afgepeigerd. Moegezopen. Geen gezang meer.

HRM1880

Net terug van Utrecht-Ajax. Wat was me dat? Alles gewoon er op en er aan. Zo zouden alle wedstrijden moeten zijn.
Atleticoholland nogmaals bedankt voor de tickets.

wekke

Wat een knotsgekke Utrecht-Ajax alweer. Genieten!

Bier und Bratwurst

GEFELICITEERD UTREG!! Bijzondere wedstrijd!!
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Everbeur v Vosselaar was ook erg de moeite waard. Daar heb ik graag een uur voor in de auto gezeten. Veel publiek, zo'n 550 schat ik, en zeker na de 1-1 een heerlijke pot voetbal in een mooie herfstsetting.

Hugo

Citaat van: Joost op nov 06, 2011, 22:27:42
Everbeur v Vosselaar was ook erg de moeite waard. Daar heb ik graag een uur voor in de auto gezeten. Veel publiek, zo'n 550 schat ik, en zeker na de 1-1 een heerlijke pot voetbal in een mooie herfstsetting.

Niet naar Aken tegen Duisburg geweest?

Joost

Citaat van: Hugo op nov 07, 2011, 07:37:16
Niet naar Aken tegen Duisburg geweest?

Nee ik had beloofd naar de dames te gaan.
Binnenkort weer naar Tivoli.

FSC_87

Schitterende wedstrijd gezien in Utrecht gisteren!
Meer woorden zijn hiervoor niet nodig lijkt me.

AthleticHolanda bedankt voor de kaarten!

spons

Citaat van: FSC_87 op nov 07, 2011, 09:05:41
Schitterende wedstrijd gezien in Utrecht gisteren!
Meer woorden zijn hiervoor niet nodig lijkt me.

Nee, dat lijkt me duidelijk
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HRM1880

Citaat van: FSC_87 op nov 07, 2011, 09:05:41
Schitterende wedstrijd gezien in Utrecht gisteren!
Meer woorden zijn hiervoor niet nodig lijkt me.

AthleticHolanda bedankt voor de kaarten!
Dan heb ik jou na de wedstrijd even gezien vermoed ik.

FSC_87

Citaat van: HRM1880 op nov 07, 2011, 13:52:17
Dan heb ik jou na de wedstrijd even gezien vermoed ik.

Ja dat klopt