Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: Ralf op mei 08, 2012, 10:53:04
Kan ik me voorstellen..
Hoe ben je aan kaarten gekomen?

Via seatewave. Vond dat er opvallend veel legen plekken waren op de derde ring boven het milan vlak. De 80.000 toeschouwers werden ook niet gehaald terwijl er bijna 85.000 inpassen. Iemand hier enig idee hoe dat kan?

Voetbalhopper

Citaat van: Koning Kriel op mei 08, 2012, 14:12:27
Via seatewave. Vond dat er opvallend veel legen plekken waren op de derde ring boven het milan vlak. De 80.000 toeschouwers werden ook niet gehaald terwijl er bijna 85.000 inpassen. Iemand hier enig idee hoe dat kan?

Prestaties van Inter.

Er waren via inter.it gewoon nog kaarten te koop vanaf 23€

HRM1880

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 08, 2012, 12:12:42
Ik ben ook bij de wedstrijd van Barnet - Wimbledon geweest. Ik zat op de hoofdtribune. Ik vond de Barnet aanhang gigantisch gastvrij. Mr Adkins van de clubshop had geen sjaal met clubnaam meer ,maar de balkensjaal waar niks op stond was al gauw geruild op de hoofdtribune met een sympathieke Barnetbuurvrouw voor een exemplaar waar wel de naam op stond. Ook kreeg ik nog een hotdog en een biertje van haar.  In het Paviljoen kwam ik meer groundhoppers tegen. Zo'n 10 man uit Noorwegen en 3 duitsers van St Pauli. Met hun en andere Barnetfans hebben we nog ff zitten pilsen. Een Barnetfan had 5 jaar in Nederland gewoont en sprak ook vloeiend de taal. Hij vertelde mij over de geschiedenis en over het wel en wee van het eventuele toekomstige onderkomen.
Ondanks dat het met bakken uit de lucht kwam heb ik me zeer goed vermaakt in een prachtig en bijzonder stadionnetje. Je ziet niet vaak een veld met zoveel hoogteverschil.Over de wedstrijd kan ik me aansluiten bij medeforummer ALenstra.Na de wedstrijd nog een pilsje gepakt in de Queens Arms en een schoenendoos met fish en chips gegeten.
Die zijn Nederlands is inderdaad verbazend goed. Een paar jaar terug in Tilburg leren kennen.

Koning Kriel

Citaat van: yesyes op mei 08, 2012, 18:31:56
Prestaties van Inter.

Er waren via inter.it gewoon nog kaarten te koop vanaf 23€

Dat vermoeden had ik wel al kan ik het bijna niet geloven. Balen dat wij duurdere kaarten hadden. Voor volgend jaar maar eens kijken of dat weer het geval is.

Joost

Geweldige pot voetbal gezien vanavond tussen Haelen en Baexem in Horn om het kampioenschap in 5D. Beide waren met grote voorsprong bovenaan geeindigd en er waren zeker 3000 toeschouwers.

Baexem stond bij de pauze 2-0 voor. Na rust gooide Haelen alle schroom van zich af en scoorde snel de 2-1 uit een strafschop. 10 minuten voor tijd de 2-2. In de verlenging (Haelen moest winnen) volgt de 3-2, krijgt de keeper van Baexem rood en wordt het nog 4 en 5-2.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op mei 10, 2012, 22:16:58
Geweldige pot voetbal gezien vanavond tussen Haelen en Baexem in Horn om het kampioenschap in 5D. Beide waren met grote voorsprong bovenaan geeindigd en er waren zeker 3000 toeschouwers.

Baexem stond bij de pauze 2-0 voor. Na rust gooide Haelen alle schroom van zich af en scoorde snel de 2-1 uit een strafschop. 10 minuten voor tijd de 2-2. In de verlenging (Haelen moest winnen) volgt de 3-2, krijgt de keeper van Baexem rood en wordt het nog 4 en 5-2.

Ik wacht op de foto's!

ðe waan

Citaat van: Joost op mei 10, 2012, 22:16:58
Geweldige pot voetbal gezien vanavond tussen Haelen en Baexem in Horn om het kampioenschap in 5D. Beide waren met grote voorsprong bovenaan geeindigd en er waren zeker 3000 toeschouwers.

Dat is bijna net zo veel als EVV in een heel seizoen.

headout

Gisteravond in Sclessin te Luik geweest. Wat een heerlijke entourage (in en om het stadion). De play-offs en seizoen zijn einde verhaal voor Standaard, en dat lieten de supporters dan ook duidelijk weten:
https://twitter.com/#!/groundhopNL/status/200648392018366464/photo/1/large
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Voetbalhopper

Citaat van: Koning Kriel op mei 09, 2012, 10:44:52
Dat vermoeden had ik wel al kan ik het bijna niet geloven. Balen dat wij duurdere kaarten hadden. Voor volgend jaar maar eens kijken of dat weer het geval is.

Heb je jou fotos ergens online staan ? Ik vind die sfeeracties altijd geweldig bij de derby

Koning Kriel

Ik heb alleen wat foto's op facebook online staan. Maar een vriend van mij heeft wat foto's naar indehekken.nl gestuurd (http://www.indehekken.net/fotos/il-derby-di-tutti-derby/)

Joost

De eerste dubbel van dit weekend was in ieder geval erg geslaagd.

Turkania Faymonville v Ieper was allereerst een machtig stuk binnendoor vanaf de snelweg. Het terreintje lag ook nog eens een eindje uit het dorp en is niet meer dan een gewoon dorpsveld. De wedstrijd was zeer de moeite waard. Ieper voetbalde gemakkelijker en kwam halverwege de eerste helft op voorsprong, 30 seconden later was het weer gelijk. In een dol kwartier na de pauze werd het duel beslist. Binnen 5 minuten na de aftrap had Ieper 1-2 gemaakt, soleerde Kevin Cossalter op weergaloze wijze naar de 2-2 en profiteerde de rechtsbuiten van Ieper van een keeper die te ver voor zijn doel stond. Nu bouwde Ieper haar voorsprong wel uit en na een uur was het 2-5.

Na de pot doorgereden naar Les Sarts voor een halve finale in de 1e provinciaal Luxemburg. Sart v Oppagne-Weris. Ik had nooit eerder van Sart gehoord maar een klein beetje onderzoek leert dat ze al heel lang 1e Provinciaal spelen en ook regelmatig mee hebben gedaan in de eindronde. Het dorp ligt aan een provinciale weg die tevens de scheiding tussen de provincies Luik en Luxemburg vormt.  Gek genoeg liggen zowel dorp als voetbalclub in Luik maar spelen ze in de provincie Luxemburg.
Zowel Oppagne als Sart eindigde dit seizoen op 57 punten, ruim achter kampioen JL Arlon. In beide confrontaties was Oppagne oppermachtig geweest, in januari wonnen ze thuis met 4-0, vorige week werd het 1-7. Waarbij moet worden aangetekend dat beide teams al zeker waren van de eindronde.
Ook nu had Oppagne een veldoverwicht maar was het Sart dat in de tweede helft scoorde. Oppagne drukte en drukte maar wist nergens een gaatje te vinden. Zo mag Sart dus naar de finale.

georgesv

benieuwd naar de foto's Joost!

3434

Toch naar Bocholt geweest. Eerste wat me opviel was hoe weinig volk er was. Abnormaal. Ik denk dat er maximum een 150 betalenden waren (die dan nog verspreid zaten over de zittribune of kantine).

La Lou had een mooi aantal bij, maar de verwachte 4-500 was het niet. Ik hou het op een 250tal, wat zeker niet weinig is.

Sfeerbeeld van het uitvak tijdens de opkomst:


Bocholt speelde een zeer zwakke partij en wou precies niet aanvallen? Op het einde werd het heel even spannend maar La Louvière is zeer verdiend een ronde verder.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Peenvogel

Tsja, De Kuip is mooier. Maar dat Wembley mag er ook wel zijn.

http://www.peenvogel.nl/?page_id=4144

Joost

Citaat van: Peenvogel op mei 15, 2012, 13:18:15
Tsja, De Kuip is mooier. Maar dat Wembley mag er ook wel zijn.

http://www.peenvogel.nl/?page_id=4144

Leuk verslag, zondag weer?