Plaatsen over voor de wedstrijd Borussia Mönchengladbach-VFL Wolsburg

Gestart door jona93, sep 22, 2015, 16:27:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jona93

Hallo iedereen,

volgende week ga ik naar de wedstrijd Borussia Mönchengladbach-VFL Wolsburg. Deze reis maak ik met een supportersclub van de belgen die regelmatig busreizen in leggen naar buitenlandse matchen deze keer is er gekozen voor de topper tussen de nummer 2 en 3 in Duitsland voor deze wedstrijd hebben ze momenteel nog een kleine 15 kaarten over voor blok 17A goede plaatsten prijs 28 euro het stuk wie interesse heeft voor deze match bij te wonen kan een berichtje sturen naar de eigenaar van de groep https://www.facebook.com/groups/243569515774313/?fref=ts na de wedstrijd is er een ontmoeting voorzien met de doelman van Wolfsburg!
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jeje

Zijn losse kaarten + ontmoeting met de keeper ook mogelijk? Want reis zal voor mij lastig zijn aangezien ik niet helemaal naar België ga reizen om dan naar Gladbach te gaan. Kost me weer wat uurtjes reistijd.

jona93

Citaat van: Jeje op sep 22, 2015, 17:02:48
Zijn losse kaarten + ontmoeting met de keeper ook mogelijk? Want reis zal voor mij lastig zijn aangezien ik niet helemaal naar België ga reizen om dan naar Gladbach te gaan. Kost me weer wat uurtjes reistijd.
Denk het wel was vorige keer ook mee geweest naar Lille-Everton en toen waren er ook paar man die losse kaarten hadden gekocht en bij de ontmoeting waren je kan eventueel een berichtje sturen naar hem
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jeje

Citaat van: jona93 op sep 22, 2015, 18:12:59
Denk het wel was vorige keer ook mee geweest naar Lille-Everton en toen waren er ook paar man die losse kaarten hadden gekocht en bij de ontmoeting waren je kan eventueel een berichtje sturen naar hem
Oke, wedstrijd gaat hem helaas niet worden, aangezien ik om 18.00 ergens een afspraak heb. Maar goed om te weten voor een eventuele volgende keer!