Manchester United

Gestart door Sander11, jul 11, 2012, 22:57:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sander11

Hallo,

Ik had een vraag moet je bij Manchester je eigen legitimeren of mag je ook op iemands anders Memberpas binnen?! Want dat is via united zelf heel onduidelijk! Iemand hier ervaring mee?!
HEYA DEN BOSCH!

TeeZee

Ben er ooit binnen geweest met een kaartje die op naam stond van een ander, maar om legitimatie werd niet gevraagd. Dus ook niet om een memberpas.

Sander11

Citaat van: TeeZee op jul 12, 2012, 12:06:17
Ben er ooit binnen geweest met een kaartje die op naam stond van een ander, maar om legitimatie werd niet gevraagd. Dus ook niet om een memberpas.

Oke dus als ik het goed begrijp zou jij het wel aandurven?!?!
HEYA DEN BOSCH!

TeeZee

Ik heb het aangedurfd bij zowel Man Utd als Liverpool en dat ging zonder problemen. Misschien had ik mazzel, maar bij de grotere clubs is het vaak alleen een kwestie van de barcodes scannen bij de ingang.

spons

Citaat van: Sander11 op jul 11, 2012, 22:57:28
Hallo,

Ik had een vraag moet je bij Manchester je eigen legitimeren of mag je ook op iemands anders Memberpas binnen?! Want dat is via united zelf heel onduidelijk! Iemand hier ervaring mee?!

Behalve de laatste jaren in Italie heb ik nog nooit meegemaakt dat ze ergens je legitimatie controleerden ondanks dat ze dit wel vaak aankondigen vooral bij europese finales en grote toernooien als EK's en WK's.

Ook in Polen en Oekraine van de 5 wedstrijden 4 keer naar binnen geweest op een kaartje op naam van iemand anders.

Ben bij Manchester United ook wel eens op een seizoenskaart van iemand anders naar binnen geweest maar dat is al weer de nodige jaren terug dus ik weet niet of ze dit nu aangescherpt hebben
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Han

Wayne Rooney heeft zich voor de komende seizoenen voor circa € 350.00 per week gecommitteerd aan Manchester United en vice versa.

De voetbalindustrie op commercieel topniveau is uiteraard geen afspiegeling meer van maatschappelijke verhoudingen en reguliere/traditionele arbeidsovereenkomsten.

De grenzen zijn opnieuw verkend om de piketpaaltjes van financiële vergoedingen en de geurvlaggen van pecuniaire territoria te verplaatsen.

Het oogt wellicht vulgair maar het is slechts een marginale stijging ten opzichte van zijn vorige weeksalaris. Eigenlijk heeft Manchester United hiermee een motie van wantrouwen afgegeven en een genuflectie gemaakt aan het adres van de jongens en meisjes van de 'Against Modern Football' beweging.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

3434

Zo marginaal was die stijging niet. In de krant stond van 305 000 per week naar 355 000 per week. Toch een verhoging met 50 000 oftewel bijna 17%. Of in de normale wereld een stijging van 2 jaarlonen per week...
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11