023 On Tour

Gestart door Olav, okt 01, 2015, 19:41:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Er moeten kosten worden gemaakt om het weer terug te brengen in de staat waarin het hoort te verkeren. Lijkt me dus wel.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Vind ik moeilijk met stickers. Aangezien dat ook met reguliere schoonmaakwerkzaamheden zou kunnen worden opgepakt. Ik moet nazoeken of het vernieling is. Maar als we dat al met stickers gaan lopen roepen is het einde wel heel erg zoek.

Jehoentelaar

Bij een regulier rondje schoonmaken na een wedstrijd is het niet normaal om tientallen, zo niet honderden stickers te moeten verwijderen. Dat vereist extra manuren en materiaal. Misschien dat het niet onder de juridische term van vernieling valt, maar dat neemt niet weg dat dit gewoon verhaalt dient te worden op de daders (zoals dat met graffiti ook gebeurt).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FCT1980

Wat een gezeur om een paar stickers man.
Als je daar dan 10 jaar stadionverbod voor wilt geven moet je een thermometer pakken en kijken of je koorts hebt.

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Jij vindt het geen probleem dat het stadion van je club volgeplakt wordt met stickers van de rivaal?

spons

Citaat van: ALenstra op mei 09, 2019, 17:06:05
Jij vindt het geen probleem dat het stadion van je club volgeplakt wordt met stickers van de rivaal?

Ik vind het ook geen probleem.

Als er zondag nog een paar stickers niet zijn verwijderd en ik zie er eentje moet ik weer breed glimlachend denken aan de tweede helft van gisteren
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op mei 09, 2019, 16:58:50
Wat een gezeur om een paar stickers man.
Als je daar dan 10 jaar stadionverbod voor wilt geven moet je een thermometer pakken en kijken of je koorts hebt.

hahaha mooi gezegd!
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: ALenstra op mei 09, 2019, 17:06:05
Jij vindt het geen probleem dat het stadion van je club volgeplakt wordt met stickers van de rivaal?

Nee tuurlijk niet, wat maakt dat nou uit
Het ene stadion is het andere niet!

Olav

Citaat van: ALenstra op mei 09, 2019, 17:06:05
Jij vindt het geen probleem dat het stadion van je club volgeplakt wordt met stickers van de rivaal?

Na de Johan Cruijff Schaal zat de Arena ook vol met stickers van Feyenoord en PSV. Het is onvermijdelijk.  Liever stickers dan vernielingen!

Nort

Die stickers zijn een ding, het verstoren van de wedstrijd door georganiseerde pyro af te steken een ander.

watergatehopper

Citaat van: FCT1980 op mei 09, 2019, 16:58:50
Wat een gezeur om een paar stickers man.
Als je daar dan 10 jaar stadionverbod voor wilt geven moet je een thermometer pakken en kijken of je koorts hebt.

Haha.. inderdaad. De betutteling slaat over ..........
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Tribuneklanten

Ik dacht dat dit een groundhop forum was...

Het lijkt inmiddels meer op een kleuterklas vol callimero's met veel welles en nietes en het doordrammen van je mening.

Kunnen we aub kappen met het zeiken en terug gaan naar de basis waar dit forum voor bedoeld is; groundhoppen


Olav

Leuke aftrap van het seizoen 2019-2020! Eerste keer in Slovenië.

NK Maribor - HNK Gorica: https://023ontour.wordpress.com/2019/07/04/nk-maribor-hnk-gorica/


Olav

In aanloop naar de wedstrijd van zondag: DAC Dunajska Streda - Slovan Bratislava.

DAC Dunajska Streda, een bijzondere topclub in wording: https://023ontour.wordpress.com/2019/08/29/dac-dunajska-streda-bijzondere-topclub-in-wording/