Gezocht en aangeboden Nederlandstalige voetbalboeken / tijdschriften

Gestart door Gidoalmelo, jun 05, 2018, 12:42:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gidoalmelo

Ik kan wel zeggen dat dit topic fantastisch werkt!

Danzij "watergatehopper" inmiddels ook voorzien van Terraces and Floodlights. Momenteel alleen nog op zoek naarhet vierde nummer van Panenka Magazine, mocht iemand mij hiermee nog kunnen helpen heb ik alle gaten in mijn collectie voorlopig gedicht.

Mocht iemand mij kunnen helpen stuur dan gerust een PB!


De Nor

Citaat van: Gidoalmelo op jun 10, 2018, 13:15:18
Ik kan wel zeggen dat dit topic fantastisch werkt!

Danzij "watergatehopper" inmiddels ook voorzien van Terraces and Floodlights. Momenteel alleen nog op zoek naarhet vierde nummer van Panenka Magazine, mocht iemand mij hiermee nog kunnen helpen heb ik alle gaten in mijn collectie voorlopig gedicht.

Mocht iemand mij kunnen helpen stuur dan gerust een PB!
Even gekeken in de boekenkast, en nr 4 is inderdaad ontbreekt hier ook in de reeks. Hoop dat iemand anders je er blij mee kan maken.

Komen leuke dingen voorbij. Was helaas net te laat (?) voor Staantribune 0, als iemand die nog heeft dan houd ik mij aanbevolen. Fotoboeken over stadions en voetbalcultuur zijn ook altijd welkom.

Vinnn

Net ff hier opgeruimd, mocht ik iemand blij kunnen maken met Panenka 1 dan hoor ik het wel.


Remonvdh

Hele stapel voetbalboeken te koop. Heb ze allemaal gelezen en ze staan nu toch maar een beetje stof te happen

Terraces & floodlights
Rotterdam hooligan
Undercover hooligan
Topshow
Schijt
Ik Zlatan
Route 32
Het is zoals het is
Kieft
Vechtlust
Behangkoning in de premier league
Geen gezeik
Gijp
Ronald Koeman
Helder
Geen genade

Bij interesse graag pb

Groeten Remon

Freekos79

Iemand die "van Middlesbrough naar Millwall" weg wil doen?
Volgende wedstrijd: ?


San Paolo

Waar, naar mijn bescheiden mening, vele voetbalboeken eigenlijk pure middelmaat zijn maar als leuk worden bestempeld omdat het nu eenmaal over voetbal gaat heb ik deze vakantie een boek gelezen wat mij echt kon bekoren. Freek van Kraaikamp - Elitepauper. Gaat over het wel en wee van een jongeman die doordeweeks een goed betaalde kantoorbaan heeft maar in het weekend het liefst op oorlogspad gaat bij zijn favoriete voetbalclub. Goed geschreven en vol humor.

Dutchgroundhopper

Ik heb een paar edities van Panenka die ik graag wil verkopen. Gaat om nummers 3,4,7,8,9. Het liefst verkoop ik ze allemaal in 1 keer. Maar ik zie al dat nummer 4 heel erg gezocht is in dit topic, dus die wil ik eventueel wel los verkopen. Ook verkoop ik het fotoboek Willem, de voetballer van Kick Uitgevers over Willem van Hanegem. Als mensen interesse hebben in het boek of (meerdere) edities van Panenka moet je maar een PB doen!

Nik

Ik ben voor een vriend op zoek naar Staantribune #1 - Atletico Madrid. Is er iemand die deze in het bezit heeft en er vanaf wilt?

John074

Citaat van: Remonvdh op aug 01, 2018, 15:34:52
Hele stapel voetbalboeken te koop. Heb ze allemaal gelezen en ze staan nu toch maar een beetje stof te happen

Terraces & floodlights
Rotterdam hooligan
Undercover hooligan
Topshow
Schijt
Ik Zlatan
Route 32
Het is zoals het is
Kieft
Vechtlust
Behangkoning in de premier league
Geen gezeik
Gijp
Ronald Koeman
Helder
Geen genade

Bij interesse graag pb

Groeten Remon
Wat vraag je voor het eerste boek?

Luccie

Ben de zolder aan het opruimen en ben de volgende voetbalboeken tegengekomen die ik wil verkopen:

* Voetbal WK1974 - Lingen
* Voetbal WK1978 - Lingen
* Onze voetbalclubs, clubemblemen van 78 verenigingen van de ere-, eerste en tweede divisie van 1959. (boekje is ook van 1959 en zitten verzamelde
   stickerlogo`s van de voetbalclubs in)
* Argentina`78 - Diverse schrijvers
* Spel om de bal - Desmond Morris
* Voetbaljaarboeken van Robert Collecte, gaat om de jaren 77/78, 78/79, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991
* WK Argentiniƫ 1978 - Hans Molenaar en Herman Kuiphof
* 25 jaar Europa Cup 1 - Ed van Opzeeland
* Voetbal WK1990 - Ben de Graaf
* Panini verzamelplaatsjesboek compleet:
   - Voetbal 1978 Eredivisie
   - Voetbal 1979 Eredivisie
   - Voetbal 1980 Eredivisie

   

Joost

Daar zitten een paar mooie collectersitems bij. Wellicht kun je die beter kwijt op een beurs of Catawiki.

Luccie

Citaat van: Joost op jan 06, 2019, 14:32:31
Daar zitten een paar mooie collectersitems bij. Wellicht kun je die beter kwijt op een beurs of Catawiki.

Heb net wat op Marktplaats gezet en tot mijn verrassing al aardig wat biedingen gekregen.
Zojuist een Panini album voor 50 euro verkocht.

Joost


Luccie

Citaat van: Joost op jan 06, 2019, 19:35:50
Die Panini albums zijn echt veel waard.

Nooit geweten, maar daar ben ik gisteren ook achter gekomen.
Gistermiddag op Marktplaats gezet en ongeveer 15 reacties op gehad.