Hoofdmenu

Week 25 16-22 Juni

Gestart door Stadionhopper, jun 15, 2008, 23:27:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Ik zal de spits afbijten...
Waarschijnlijk:

21-6 FC Etzella Ettelbrück - Lokomotiv Tblisi
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Denniz1974

Citaat van: Dennis1981 op jun 15, 2008, 23:27:36
Ik zal de spits afbijten...
Waarschijnlijk:

21-6 FC Etzella Ettelbrück - Lokomotiv Tblisi

Weet je wellicht hoelaat men aftrapt en in welk stadion de wedstrijd zal worden gespeeld ?

Stadionhopper

Citaat van: Denniz1974 op jun 16, 2008, 21:49:33
Citaat van: Dennis1981 op jun 15, 2008, 23:27:36
Ik zal de spits afbijten...
Waarschijnlijk:

21-6 FC Etzella Ettelbrück - Lokomotiv Tblisi

Weet je wellicht hoelaat men aftrapt en in welk stadion de wedstrijd zal worden gespeeld ?


ja na een moeizame tocht ben ik erachter gekomen. Zowel de UEFA site en die van Etzella staat geen informatie op. Maar zaterdag 21 juni in het eigen stadion in Ettelbrück
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op jun 16, 2008, 21:59:54
Citaat van: Denniz1974 op jun 16, 2008, 21:49:33
Citaat van: Dennis1981 op jun 15, 2008, 23:27:36
Ik zal de spits afbijten...
Waarschijnlijk:

21-6 FC Etzella Ettelbrück - Lokomotiv Tblisi

Weet je wellicht hoelaat men aftrapt en in welk stadion de wedstrijd zal worden gespeeld ?


ja na een moeizame tocht ben ik erachter gekomen. Zowel de UEFA site en die van Etzella staat geen informatie op. Maar zaterdag 21 juni in het eigen stadion in Ettelbrück

Hoe komen jullie erbij om juist deze wedstrijd te bezoeken als ik vragen mag? Wat is hier zo extreem speciaal aan?

hoevenen lion

Als de oefenmatchen van antwerp tegen slagen gaan we waarschijnlijk 19 juni naar Schalke 04 - Rangers.

Hugo

Citaat van: Denniz1974 op jun 17, 2008, 14:32:48
.....zeker gezien de locatie waar wordt gespeeld.

Wat is er mooi aan de locatie?

Remco

Citaat van: Dennis1981 op jun 15, 2008, 23:27:36
Ik zal de spits afbijten...
Waarschijnlijk:

21-6 FC Etzella Ettelbrück - Lokomotiv Tblisi

Ben ook van de partij.

Citaat van: Ici c est Paris op jun 16, 2008, 22:53:33
Hoe komen jullie erbij om juist deze wedstrijd te bezoeken als ik vragen mag? Wat is hier zo extreem speciaal aan?

De enigste wedstrijd in competitieverband (Intertoto Cup) in de wijde omtrek.

hoevenen lion

Citaat van: Denniz1974 op jun 17, 2008, 14:35:51
Citaat van: hoevenen lion op jun 17, 2008, 14:22:30
Als de oefenmatchen van antwerp tegen slagen gaan we waarschijnlijk 19 juni naar Schalke 04 - Rangers.

moet 19 juli zijn ipv juni.
Aanvang is 15.30 uur, er zijn pas 5000 kaarten verkocht, maar Schalke kennende zal het wel uitverkocht raken.
Ja klopt moet Juli zijn. Ja heb het ook gelezen op de website van schalke. Eens benieuwd wat Rangers meepakt. wellicht zal de helft van rangers fans van deze kant van de plas komen.

Stadionhopper

Citaat van: Groundhopping on the moon op jun 17, 2008, 14:39:28
Citaat van: Denniz1974 op jun 17, 2008, 14:32:48
.....zeker gezien de locatie waar wordt gespeeld.

Wat is er mooi aan de locatie?

De locatie is belangrijk omdat in Luxemburg heel veel Europese wedstrijden worden afgewerkt in het Stade Josy Barthel in Luxemburg stad vanwege de UEFA voorschriften. Dus daarom leuk dat het in het eigen stadion van Etzella plaats gaat vinden.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Maroboduus

Desalniettemin is de locatie nu niet bepaald spectaculair te noemen.....maar goed, we moeten hier onderscheiden tussen de hardcore hoppers en de minder fanatieken - voor de laatste groep is een rit naar Ettelbrück om een match in het Centre Sportif du Deich te pakken niet echt interessant.

AthleticHolanda

Grappig!

Zat ook al te denken aan de wedstrijd van Etzella, maar twijfel omdat die avond Nederland de kwartfinale speelt en ik dat moreel gezien niet kan overslaan, mocht het tijdstip ongunstig vallen.

Probeer sowieso twee wedstrijden in de voorronde van de CL of UEFA Cup in Luxemburg te zien dit jaar, maar daarvoor is het eerst wachten op de loting of dat allemaal goed samen valt...

Stadionhopper

Als nou heel groundhopping Nederland naar Ettelbrück zou gaan?:-)
Nederland zou je eventueel in een gezellig Luxemburgs, Belgisch kroegje kunnen kijken
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Citaat van: hoevenen lion op jun 17, 2008, 19:32:37
Ik zie dan weer een fantastische trip in het water vallen. op vrijdag 1 Augustus speelt Antwerp op Bristol City. En zaterdag morgend heb ik een familie feest om 11 uur. De voetbalgoden zijn me echt ni goe gezind de laatste maanden.

Deze topic gaat toch over week 25?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Pieros

Citaat van: Maroboduus op jun 17, 2008, 17:44:44
Desalniettemin is de locatie nu niet bepaald spectaculair te noemen.....maar goed, we moeten hier onderscheiden tussen de hardcore hoppers en de minder fanatieken - voor de laatste groep is een rit naar Ettelbrück om een match in het Centre Sportif du Deich te pakken niet echt interessant.

Een paar jaar geleden bij het stadion geweest. Idd niet bijzonder. Veldje, atletiekbaan en aan beide lange zijdes een tribune. Toch wel een sympathieke club, al kwam dat ook omdat ik een tijd met een jeugdtrainer van Etzella heb gesproken.