The Tartan Army at the Jan Gijzenkade

Gestart door Hielke, mrt 28, 2009, 00:12:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: voetbalzoneHFC Haarlem ging vorige maand failliet, maar de Noord-Hollandse club wil verder gaan als amateurvereniging. Een nieuwe stap in de toekomst van Haarlem zijn de fusiebesprekingen met Kennemerland. Het bestuur van die club kreeg gisteravond toestemming van de ledenvergadering om verder te praten met Haarlem, zo meldt de IJmuider Courant donderdagochtend.

Sinds het faillissement van Haarlem van vorige maand praten de twee clubs met elkaar over een mogelijke fusie. De voorzitter van Kennemerland deed dat onder de voorwaarde dat de leden zouden instemmen met het plan. Woensdagavond was de ledenvergadering, waarbij het besluit werd genomen om verder te praten.
/

61 van de vierhonderd leden van de vereniging waren aanwezig om zich uit te spreken over het plan. "Een meerderheid heeft ons toestemming gegeven de gesprekken met Haarlem voort te zetten. Er waren elf tegenstemmers en vijf onthoudingen. De rest heeft positief geadviseerd'', aldus Landzaat.

Eerder gaf de KNVB aan dat Haarlem in zijn huidige situatie niet verder kan als amateurvereniging. Een doorstart bij de amateurs zou financieel onhaalbaar zijn. De amateurclub zou al meteen zo'n negen ton moeten ophoesten om te kunnen beginnen en dat geld heeft Haarlem op het moment niet.

ðe waan

De ontwikkelingen rond het "nieuwe" HFC Haarlem zijn hier te volgen: http://www.deroodbroek.nl/home.php

Peenvogel

Zaterdag moest ik in de buurt zijn. En ben even langsgegaan in het stadion.

http://www.peenvogel.nl/?p=2113

TeeZee

Het is me even ontschoten hoe die ene tribune er dan uitzag. Waarom hebben ze die eigenlijk afgebroken? Leuk om nog eens foto's te zien van een stadion waar ik zelf helaas ook nooit geweest ben.

Hugo

Citaat van: TeeZee op mrt 15, 2011, 10:12:14
Het is me even ontschoten hoe die ene tribune er dan uitzag. Waarom hebben ze die eigenlijk afgebroken? Leuk om nog eens foto's te zien van een stadion waar ik zelf helaas ook nooit geweest ben.

De tribunes aan de kopse kanten waren identiek.

Hielke

Mooie foto's, Peenvogel. Als ik er naar kijk, hoor ik in gedachten Schots gezang.