Tweede Kamerverkiezingen Nederland 9 juni 2010

Gestart door TeeZee, mei 18, 2010, 09:54:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: spons op sep 14, 2012, 11:10:04
Ik zie nog geen concrete voorbeelden van je

De meeste vormen van alternatieve energie of energiebesparing vinden hun oorsprong in onderzoek op universiteiten waaraan vaak financieel en door lobbyen wordt bijgedragen door milieufondsen. Dan hebben we het niet over de schreeuwers als Greenpeace, Milieudefensie etc (die ook een rol hebben, maar dan meer wat betreft bewustwording bij het publiek) maar over de stille krachten op de achtergrond.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op sep 14, 2012, 10:51:52
Is dat zo? Hangt van het doel en de middelen af. Vraag maar na bij bijvoorbeeld Macciavelli, Churchill maar ook Luis Suarez of Lance Armstrong.

Dus milieu activist Volkert van der G. had volgens jou ook gelijk ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

We zullen helaas nooit weten of hij een Stauffenberg of een Harvey Lee Oswald is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

headout

Citaat van: Joost op sep 14, 2012, 10:45:41
Protesteren is prima, maar dat anderen onnodig last hebben van jou protest vind ik kwalijk.
Ach kom, op vrijwel iedere hoek is een tank station te vinden. De overlast is minimaal, op wat collateral damage na.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

spons

Citaat van: hgrm op sep 14, 2012, 16:08:30
We zullen helaas nooit weten of hij een Stauffenberg of een Harvey Lee Oswald is.

Dat Volkert van der G. de dader is lijkt me wel duidelijk maar ik ben benieuwd naar de opdrachtgever.  Melkert ??
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: headout op sep 14, 2012, 16:34:36
Ach kom, op vrijwel iedere hoek is een tank station te vinden. De overlast is minimaal, op wat collateral damage na.

De pompstationhouders zijn over het algemeen franchisnemers, dus kleine zelfstandigen die je met deze akties dupeert.

Zij hebben er veel meer last van dan Shell.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Nederland, racistisch klaagvolk.

spons

Citaat van: TeeZee op mrt 20, 2014, 10:12:27
Nederland, racistisch klaagvolk.

D66, de SP en vele lokale partijen hebben behoorlijk gewonnen en zelfs sommige PvdA bolwerken overgenomen.

Weet niet wat dit met racisme te maken heeft ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Naar aanleiding van de zoveelste klaagzang op facebook over de regering schreef ik het volgende:

CiteerBeste regering,

Waar ik het aan verdiend hebt weet ik niet, maar ik ben ontzettend blij dat mijn wiegje in Nederland en niet in Nepal, Nigeria of Noord-Korea heeft gestaan.

Dat ik hier nog steeds ontzettend blij mee ben, is ook de verdienste van jullie en je voorgangers. Ondanks economische tegenslag, waar jullie niks aan konden doen, is het ook aan jullie te danken dat het leven in Bussum nog steeds zoveel beter is dan in Brazzaville of Boekarest. Dat de problemen in Hilversum probleempjes zijn in vergelijking met die in Harare of Homs. Dat armoede in Culemborg niets voorstelt vergeleken met die in Caïro of Cartagena. En zo kan ik nog wel even doorgaan

Natuurlijk ben ik het niet altijd eens met de keuzes die jullie maken, net zo min als ik het altijd eens ben geweest met de keuzes die Ruud, Wim en Jan-Peter vroeger maakten. Die Tweede Fase, moest die er nu echt komen en de privatisering van het Spoor, was dat nu wel zo'n goed idee? Maar over het algemeen hebben jullie goed werk geleverd.

Ik vind het jammer dat er in dit land zoveel zure mensen rondlopen. Het doet me pijn dat er zoveel mensen rondlopen die beweren dat het slecht gaat in Nederland, die blonde uit Venlo voorop. Ik vind het spijtig dat het reactionaire geschreeuw zo overheersend is geworden in Nederland. Was die beroemde Nederlandse tolerantie dan toch niks anders dan onverschilligheid?

Tenslotte wens ik jullie veel wijsheid toe in de komende tijd. Ik hoop dat jullie doof zullen zijn voor de schreeuw uit de onderbuik maar open zullen staan voor de zachte stem van de barmhartigheid, naastenliefde en duurzaamheid.

Met vriendelijke groet,

Han


Dit was -behalve natuurlijk het inhoudelijke aspect- voor mij reden om gisteren juist op één van de regeringspartijen te stemmen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Ik heb op een lokale partij gestemd in Almelo, omdat het politiek gezien één grote puinzooi is.

Een nieuw te bouwen stadhuis die door de regeringspartijen erheen is gedrukt à 60 miljoen. Dit terwijl er genoeg leegstand in Almelo is en die uitstekend dienst hadden kunnen doen als 'nieuw' stadhuis. Jan Smit die optimaal gebruik maakt van de verkiezingen en vlak voor de stemronde de gewenste lening krijgt, waar veel te veel haken en ogen aanzitten. Bibliotheken die moeten sluiten, want dan bezuinigen ze 40.000 euro op jaarbasis.

Deze gebeurtenissen en andere motieven hebben mij doen besluiten om op een lokale partij te stemmen.

De regeringspartijen hebben er werkelijk waar een potje van gemaakt in Almelo. 

ðe waan

Mooi stuk, Han. Kan ik mij helemaal in vinden.

Het zure geklaag van zo'n 15 a 20% van de volwassen (merendeels) mannen hangt mij mijlenver de keel uit.

Han

Citaat van: hgrm op mrt 20, 2014, 10:44:44
Naar aanleiding van de zoveelste klaagzang op facebook over de regering schreef ik het volgende:


Dit was -behalve natuurlijk het inhoudelijke aspect- voor mij reden om gisteren juist op één van de regeringspartijen te stemmen.

Uit het hart. Ik schreef er het volgende over:


Fantoomtolerantie.

Het onderliggende 'probleem' is in mijn ogen niet de Marokkaan. De Marokkaan is een abstracte metafoor geworden om ermee uting te kunnen geven aan de voortschrijdend verzuring op de glijdende schaal van ontevredenheid. De Marokkaan is de nieuwe 'jood' in navolging van 'de neger'.


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

ðe waan

Mannen komen ook vaker in aanraking met justitie dan vrouwen. Daarmee maken ze het er voor zichzelf niet makkelijker op.

TeeZee

Punt is, als de PVV-stemmer echt wil dat het aantal Marokkanen dat zich met illegale praktijken bezighoudt kleiner wordt dan moeten ze juist niet op de PVV stemmen.

De PVV zorgt ervoor middels de puur generaliserende beeldvorming alleen maar voor dat de allochtonen minder kansen krijgen in onze maatschappij (dat is al het geval trouwens, een Mohammed wordt minder vaak uitgenodigd voor een gesprek dan een Henk).

Dat zal op termijn dusdanig frustreren dat "ze" uiteindelijk de vinger geven aan het zogenaamde tolerante Nederland. Begrijpelijk.

(Over illegale praktijken gesproken: het overgrote deel van de Nederlanders vindt het volkomen normaal om alles wat los en vast zit te downloaden en wijst maar al te graag naar het feit dat downloaden in dit land legaal is. Toch is het jatten.)

spons

Ook bij FR12.nl waren wij met stomheid geslagen. Burgemeesters en wethouders van Nijmegen gaan aangifte doen tegen Geert Wilders vanwege zijn discriminerende uitspraken jegens de Marokkaanse medemens. Dat terwijl ze in Nijmegen jaarlijks mensen preventief uit de stad weren die uit Zuid-Holland komen als Feyenoord op bezoek komt. Wij steunen de onderstaande oproep en het statement van de mannen van LunaticNews dan ook. 

Oproep! Doe aangifte tegen burgemeesters van Eredivisieclubs!

We schrijven 22 maart 2014 als op de website van de stad Nijmegen het volgende verschijnt: "Het college van burgemeester en wethouders gaat gezamenlijk aangifte doen tegen PVV-leider Geert Wilders vanwege discriminatie." Dit alles onder aanvoering van diezelfde burgemeester Hubert Bruls. Zo zegt hij: "We doen dit bewust op deze manier om namens de Nijmeegse samenleving een signaal af te geven dat hier grenzen ver zijn overschreden. Wat mij betreft is iedereen welkom om met ons mee te lopen en ook aangifte te doen."

Hypocrisie van het ergste soort! Iets met pot en ketel principe. Op 15 september 2013 zijn er pas grenzen overschreden. Veel en veel te ver! Maar daar hebben wij de burgervader van Nijmegen nooit over gehoord!

Meer dan terecht is dan ook het stuk wat afgelopen vrijdag op onze website stond: http://www.lunaticnews.nl/nieuws/ich-bin-ein-voetbalsupporter/

Verander de subcultuur Marokkaan in de subcultuur voetbalsupporter en je krijgt een hele andere discussie. Bewijs hierboven geleverd. En wij van Lunatic News zijn die selectieve verontwaardiging in Nederland spuugzat. Voetbalsupporters zijn ook mensen, net als Marokkanen, Antillianen, Turken, Nederlanders of welke medelanders dan ook! En in geen van de gevallen is discriminatie goed te praten!

En zoals de burgemeester van Nijmegen hebben ook de burgemeesters van Deventer (dhr. Andries Heidema), Waalwijk (dhr. Nol Kleijngeld), Almelo (mevr. Jon Hermans-Vloedbeld), Heerenveen (dhr. Tjeerd van der Zwan), Rotterdam (dhr. Ahmed Aboutaleb), Kerkrade (dhr. Jos Som) recentelijk zich schuldig gemaakt aan discriminatie van voetbalsupporters. En als je dat over de afgelopen jaren trekt heeft vrijwel elk college van Burgemeester & Wethouders – in steden waar een Betaald Voetbal Organisatie huist – zich schuldig gemaakt aan discriminatie. Vordering uit steden, vordering uit provincies, gebiedsverboden, beperking bewegingsvrijheid middels speciale vervoersregelingen en zo kunnen we wel nog even doorgaan.

Ontzeg een groep Marokkanen de toegang tot het centrum van Deventer, omdat Marokkanen op afstand de criminaliteitslijsten in Nederland aanvoeren en heel de wereld staat op zijn kop. Waarom is dit wel geoorloofd bij voetbalsupporters dan? Hen straffen voor het gedrag van een ander? Discrimineren op basis van afkomst? Hen de toegang ontzeggen tot een gehele provincie voor een halve dag? JUIST, ook dat is te gek voor woorden!

Lunatic News roept een ieder in Nederland dan ook op om aangifte te doen, zowel met terugwerkende kracht over het afgelopen seizoen als bij datgene wat nog komen gaat bij elk college van Burgemeester en Wethouders die zich schuldig maken aan discriminatie en vrijheidsberovende maatregelen.

Voetbalsupporters zijn ook mensen! #ichbineinvoetbalsupporter

Digitaal aangifte doen van discriminatie en geweld jegens voetbalsupporters kan helaas niet. Wij roepen dan ook iedereen op om onze aangifte te steunen middels volmacht door via het contactformulier op deze website ons een e-mail te sturen met je volmacht, bestaande uit:

- Voor- en achternaam
- Adres
- De regel "ik geef hierbij Lunatic News het volmacht om namens mij aangifte te doen tegen elke burgemeester van een stad waar een Betaald Voetbal Organisatie huist en zich schuldig heeft gemaakt aan discriminatie jegens voetbalsupporters"

Uiteraard worden alle gegevens met vertrouwen behandeld.

Hartelijk dank!

Redactie Lunatic News
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen