Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Stadionhopper

Ik deel je mening over Schalke. Ik heb niets met die club, als ik alleen al denk dat vele supporters Schalke als hun geloof zien denk ik dat alle realiteit uit deze mensen is verdreven.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

wekke

Gisteren naar Bochum-Bayern geweest. Bochum gaat het nog héél moeilijk krijgen om in de 1. Bundesliga te blijven. Bayern mocht telkens oh zo makkelijk scoren. De sfeer was wel oké, het stadionnetje niets speciaals, maar Bochum lijkt me toch een toffe volkse club. In ieder geval neem ik bij een volgende bezoek geen staanplaatsen meer.

Bossche Bol

Ik was gisteren in Freiburg voor de wedstrijd tegen Köln.

Mooie stad dat freiburg, aardig stadion, maar een waardeoze sfeer.
Verder een vreselijk afbraakvoetballen spelend Köln gezien. Alles om de 'nul' te houden.
Freiburg wilde wel aanvallen maar had al moeite om een fatsoenlijke voorzet te geven.
Derhalve dus 0-0.
Köln heeft in 16 wedstrijden pas 7 keer gescoord. Al ze zo blijven spelen komen er daar niet echt veel bij.

Een dag ervoor een revisit aan de Betzenberg. 1. FC Kaiserslautern is toch wel mijn favoriete clubje in Duitsland en de sfeer was weer geweldig (en weer 36.000 toeschouwers, zo'n beetje het gemiddelde dit seizoen). 'Herbstmeister' zijn ze nu en hopelijk volgend jaar weer in de Bundesliga.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

King Nothing

Citaat van: wekke op dec 13, 2009, 12:11:40
Gisteren naar Bochum-Bayern geweest. Bochum gaat het nog héél moeilijk krijgen om in de 1. Bundesliga te blijven. Bayern mocht telkens oh zo makkelijk scoren. De sfeer was wel oké, het stadionnetje niets speciaals, maar Bochum lijkt me toch een toffe volkse club. In ieder geval neem ik bij een volgende bezoek geen staanplaatsen meer.
Bochum gaat er ook uit, ik zie samenvattingen van hun en heb ze dit seizoen 2x in het stadion bekeken en het was niet best. Verre van zelfs.
Ach, dan zie ik ze volgend seizoen in de 2. Bundesliga, boeiend.

Waarom geen staanplaats meer trouwens?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

wekke

Het stond er véél te vol wat soms het nodige geduw en getrek met zich meebracht. Bovendien was het zicht niet al te best door het hek dat tussen de staan- en zittribune staat.

Lek11

Ben vanmiddag bij Dusseldorf - Oberhausen geweest. Eerste keer in Dusseldorf en bovendien ook de eerste keer dat ik een wedstrijd in de 2. Liga heb gezien. Zoals verwacht geen hoogstaande pot maar dat maakte niet zo veel uit. Fortuna won eenvoudig met 2-0. Goed sfeertje en ruim 30.000 toeschouwers aanwezig. Heenweg ook nog evens langs het Paul-Janes stadion gereden. Heb een leuke dag gehad.

King Nothing

Citaat van: wekke op dec 13, 2009, 20:49:11
Het stond er véél te vol wat soms het nodige geduw en getrek met zich meebracht. Bovendien was het zicht niet al te best door het hek dat tussen de staan- en zittribune staat.
Aha, dat kan natuurlijk. Bayern trekt wel wat meer publiek dan Mainz en Freiburg. Ik sta normaal in Vak O of P en daar was het vrij rustig toen ik er was.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Ici c est Paris

Citaat van: wekke op dec 08, 2009, 11:14:48
Ja, wij waren pas tien minuutjes voor de aftrap in de fanshop. We waren iets te laat vertrokken. Bedankt om de kaartjes te regelen :)

Haha oke, geen lichtgetinte jongen met een te grote kuif zien staan? Dat was ik;)

wekke

Citaat van: Ici c est Paris op dec 14, 2009, 00:39:13
Haha oke, geen lichtgetinte jongen met een te grote kuif zien staan? Dat was ik;)


Niet echt op gelet :) We moesten tamelijk snel zijn vandaar :)

Citaat van: King Nothing op dec 13, 2009, 22:54:42
Aha, dat kan natuurlijk. Bayern trekt wel wat meer publiek dan Mainz en Freiburg. Ik sta normaal in Vak O of P en daar was het vrij rustig toen ik er was.

Ja , wij hadden kaartjes voor vak N. Het stadion was tevens volledig uitverkocht.

Hielke

Feyenoord - AZ was een mooi bekerduel om bij te zijn. Een wedstrijd vanuit een parterrevak van De Kuip bekijken is voor een stadionliefhebber sowieso geen straf, maar de wedstrijd en de sfeer waren er gisterenavond ook naar.

In de twaalfde minuut gingen er tegelijkertijd duizenden sterretjes in brand. Mooi gezicht.


Lek11

Ik was vandaag getuige van WHC - Ajax dat eindigde in 1-14. De grootste (uit)zege die ik ooit zag.

hgrm

Goed voor je doelpuntengemiddelde. Met 4 0-0's erbij is het gemiddeld nog steeds 3....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Keveca

Standard Luik was vooral leeg en koud. Maar heb wel een mooie pot gezien.

Joost

Utrecht thuis was jarenlang een zekere zege, de laatste paar keer draaide het vaak op een gelijkspel uit. Gelukkig werd nu het oude patroon weer opgepakt. De FC was werkelijk volstrekt kansloos en totaal initiatiefloos. Mertens liep Lachambre er nog een paar keer uit in de eerste tien minuten en leverde gevaarlijke vooretten af. Daarna was het een en al Roda dat de klok sloeg en Utrehct mocht Vorm dankbaar zijn dat het maar bij 2-0 bleef.

Ici c est Paris

Het was kut. Voor verdere uitleg, verwijs ik naar de post hierboven.