Profclubs in de voorbereiding (NL) 2012-2013

Gestart door Verwijderd lid, mrt 28, 2012, 15:36:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: LUFC op apr 11, 2013, 15:43:04
Een dag voor Den Haag speelt Swansea nog tegen Utrecht. Vrij druk programma voor ze dan. Zeker aangezien erna nog naar Seoul vliegen om tegen o.a. Tottenham te spelen.

Dat gaat niet door. De schema's van de beide clubs konden niet op elkaar afgestemd worden.

ALenstra

Citaat van: LUFC op apr 11, 2013, 15:43:04
Een dag voor Den Haag speelt Swansea nog tegen Utrecht.
Ik heb begrepen dat die wedstrijd inmiddels geschrapt is.

HRM1880

Citaat van: witte leeuw op apr 11, 2013, 09:52:09
Ik voel me er niet toe geroepen om een topic bij te houden met met de wedstrijden die komende zomer in de voorbereidingen plaats vinden. Mocht iemand zich toch geroepen voelen om dit bij te houden en een topic te openen, dan heb je hier vast de eerste oefenwedstrijden:

29/06 AZSV - PSV
29/06 14:30 Almelose Selectie - Heracles, terrein avc Heracles
06/07 Haaglandia - Swansea City
07/07 Alphense Boys - Swansea City
10/07 svv Scheveningen - Swansea City
13/07 ADO Den Haag - Swansea City
19/07 Haventoernooi(deelnemers Telstar, FC Volendam, FC Dordrecht en Antwerp?), Sportpark Schoonenberg
21/07 Haventoernooi (deelnemers Telstar, FC Volendam, FC Dordrecht en Antwerp?), Sportpark Schoonenberg
Dat had je gisteren niet gezegd, op een sportpark. Dan hoeft het allemaal niet voor mij.

cafebac

Haha, Sportpark Schoonenberg gaat tegenwoordig door het leven als TATA Steel Stadion. Het haalt het overigens niet bij de Bosuil.

Sebastiaan_W

Citaat van: HRM1880 op apr 11, 2013, 22:16:22
Dat had je gisteren niet gezegd, op een sportpark. Dan hoeft het allemaal niet voor mij.

Rustig, rustig het is gewoon in het stadion van Telstar. Voor mij is het gewoon Sportpark Schoonenberg ipv Tata Steel Stadion.

headout

Citaat van: witte leeuw op apr 15, 2013, 10:05:37
Voor mij is het gewoon Sportpark Schoonenberg ipv Tata Steel Stadion.
"Schoonenberg" is denk ik voor velen de enige juiste naam.  "Tata steel" had ik persoonlijk nog nooit van gehoord.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Sebastiaan_W

Citaat van: headout op apr 15, 2013, 10:53:50
"Schoonenberg" is denk ik voor velen de enige juiste naam.  "Tata steel" had ik persoonlijk nog nooit van gehoord.

Het was Hoogovens, na een fusie met British Steel werd het Corus en een paar jaar is het overgenomen door Tata Steel uit India. Grootste werkgever van de IJmond.

Sebastiaan_W

Citaat van: AthleticHolanda op apr 11, 2013, 15:30:39
Misschien een idee om deze posts alvast in een nieuw topic te stoppen voor 2013/2014?

Zeer waarschijnlijk: 6 juli, HBSV - VVV-Venlo

Prima, maar vorig jaar hield iemand keurig alle wedstrijden bij in de eerste post. Ik heb daar geen tijd voor/zin in.

NickHart

29/06 AZSV - PSV
29/06 14:30 Almelose Selectie - Heracles, terrein avc Heracles
06/07 Haaglandia - Swansea City
07/07 Alphense Boys - Swansea City
10/07 svv Scheveningen - Swansea City
13/07 ADO Den Haag - Swansea City
19/07 Haventoernooi(deelnemers Telstar, FC Volendam, FC Dordrecht en Antwerp?), Sportpark Schoonenberg
20/07 Feyenoord - FC Dordrecht
21/07 Haventoernooi (deelnemers Telstar, FC Volendam, FC Dordrecht en Antwerp?), Sportpark Schoonenberg