Week 39 / 22 - 28 sep 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:19:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: TeeZee op sep 26, 2008, 18:08:23
Het is morgen een nationale feestdag in Belgie volgens mijn kalender, heeft dat nog gevolgen voor bereikbaarheid e.d.?

Kan het me niet voorstellen. Je hoeft niet dwars door Brussel en het stuk Breda-Antwerpen is alleen druk tijdens de spits.

Ici c est Paris

Standard was fantastisch. De sfeer een een winnende goal in blessuretijd, verslag volgt. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

HJanneman

Geweldig, inderdaad, wat een helden..de laatste tijd zijn wij echt de 'te kloppen ploeg' voor RSCA(kijk uit naar het verslag)!
Je andere wedstrijd van afgelopen week, die ik ook bijwoonde, had je trouwens ook goed uitgekozen, heb ik namelijk ook van genoten, haha!

Stadionhopper

27-09 20:00 uur: SC Lokeren - Cercle Brugge
28-09 14:00 uur: SV Wehen Wiesbaden - Rot Weiss Ahlen
28-09 17:00 uur: Eintracht Frankfurt - DSC Arminia Bielefeld (revisit)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Rinus A.

Citaat van: Rinus A. op sep 08, 2008, 14:17:16
24e - FC Barcelona - Betis Sevilla

Iemand een idee of ik voor deze pot gewoon rustig een kaart aan de poort kan halen en naar binnen kan wandelen? En iemand een idee hoe laat de kick off hiervan zou kunnen zijn/gaan worden?

Uiteindelijk twee uur voor aftrap bij Nou Camp verschenen, met het plan om een kaartje a 30 euro te kopen aan de kassa. Bleek dat er buiten vele oudere mannen kaarten stonden door te verkopen. Direct een kaartje a 40 euro aangenomen, 2e rij direct aan het veld ipv die verrekijker-stoelen a 30E bij de kassa.

Erg groots allemaal, interessant om 90 minuten rond te kijken hoe alles daar nou werkt, goed voetbal, maar verder.... om me heen noord-amerikanen, zuid-amerikanen, europeanen, asiaten en een boel nederlanders die zich als in de hemel voelden. Ik krijg dat gevoel niet. Ik was vooral erg blij dat ik naast de enige tunnel - in 1 van de hoeken - zat, zodat ik mooi kon meekrijgen wat en wie er allemaal kwamen kijken bij het laten plaatsvinden van de wedstrijd.

Echte hoogtepunt van het bezoek waran de tapas in het restaurant tegenover het stadion (ingang 18, dan voorbij bij het uitvak en dan nog 40 meter doorlopen). Ham-kroketjes die smolten op je tong, hrrr.