Stadionhopper

Gestart door Stadionhopper, sep 21, 2008, 18:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Leuke verslagen. Als echte azijnpisser wil ik nog wel even opmerken dat het stadion in Visé niet 'Stade de Visé' heet. De juiste naam is 'Stade de la Cité de l'Oie', oftewel stadion van de ganzenstad.

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op okt 06, 2008, 05:11:14
Leuke verslagen. Als echte azijnpisser wil ik nog wel even opmerken dat het stadion in Visé niet 'Stade de Visé' heet. De juiste naam is 'Stade de la Cité de l'Oie', oftewel stadion van de ganzenstad.

Op de plattegrond die aan het stadion vasthangt staat onderaan met kleine letters: Stade de Visé, dus ik hou die gewoon aan.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Citaat van: Dennis1981 op okt 06, 2008, 19:05:55
Op de plattegrond die aan het stadion vasthangt staat onderaan met kleine letters: Stade de Visé, dus ik hou die gewoon aan.

Heb er ook lang over gedaan om achter de naam te komen, maar heb toch maar de benaming van de KBVB aangenomen, en die luidt inderdaad Stade de la Cité de l'Oie (wat ik overigens ook veel mooier vind).

Als je hier zoekt naar 'vise' dan vind je het.

Neem aan dat op die site de officiële stadionnamen staan?

Stadionhopper

Ik mag er toch vanuit gaan dat bij de club zelf de officiele naam staat?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op okt 06, 2008, 20:38:44
Ik mag er toch vanuit gaan dat bij de club zelf de officiele naam staat?

Dat moet je uiteraard lekker zelf bepalen. Het is jouw site, jij bepaalt wat je er mee doet. Denk dat het te vergelijken is met Feyenoord. Daar staat ook op het stadion 'stadion Feyenoord', maar ook in de officiele kringen wordt 'De Kuip' gebruikt.

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op okt 06, 2008, 21:27:58
Dat moet je uiteraard lekker zelf bepalen. Het is jouw site, jij bepaalt wat je er mee doet. Denk dat het te vergelijken is met Feyenoord. Daar staat ook op het stadion 'stadion Feyenoord', maar ook in de officiele kringen wordt 'De Kuip' gebruikt.

Is officieel Stadion Feyenoord...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op okt 06, 2008, 21:40:33
Is officieel Stadion Feyenoord...

Dat weet ik. Maar toch hebben ze het tot in de officiele kringen regelmatig over de Kuip. Maargoed, waar hebben we het over. Als jij blij bent met Stade de Vise, vind ik dat prima en ik begrijp je punt, zal er ook geen seconde minder om slapen. Ikdacht dat het zus was, jij had je redenen om het zo te doen, discussie gesloten wat mij betreft.

AthleticHolanda

Citaat van: Dennis1981 op okt 06, 2008, 20:38:44
Ik mag er toch vanuit gaan dat bij de club zelf de officiele naam staat?

Dat mag, maar ben er toch van overtuigd dat het Stade de la Cité de l'Oie vaker gebruikt wordt... evenals bijvoorbeeld het stadion van Standard officieel Stade Maurice Dufrasne heet als ik me niet vergis, maarja wie kent het niet als Sclessin?
Ook De Kuip is inderdaad zo'n voorbeeld...

Maarja who cares...

Pieros

Citaat van: Hugo op okt 05, 2008, 19:36:20
Ik vind hierover zeuren ook wel een beetje azijnzeiken. Is het in ander landen niet net zo?

Zover ik weet wel. Kijk maar naar bijv. Hoffenheim.

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op okt 06, 2008, 21:45:14
Dat weet ik. Maar toch hebben ze het tot in de officiele kringen regelmatig over de Kuip. Maargoed, waar hebben we het over. Als jij blij bent met Stade de Vise, vind ik dat prima en ik begrijp je punt, zal er ook geen seconde minder om slapen. Ikdacht dat het zus was, jij had je redenen om het zo te doen, discussie gesloten wat mij betreft.

Oh, ik wilde hier ook geen discussie over maken, ik begrijp jouw punt ook hoor:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Citaat van: Denniz1974 op okt 07, 2008, 06:41:32
Niet correct !

Het is Stadion Feijenoord, dus met I en J in plaats van Y

Azijnzeiker!
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op okt 07, 2008, 18:37:44
Azijnzeiker!

Nee jij dan, met je plattegrond, volgens goed Belgisch gebruik hangt dat bord er vast al van voor de oorlog haha!:D ;)

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op okt 07, 2008, 19:08:05
Nee jij dan, met je plattegrond, volgens goed Belgisch gebruik hangt dat bord er vast al van voor de oorlog haha!:D ;)

Mag hopen dat je ziet dat het ironisch bedoeld was....

Nee het jaartal dat bij het bord hing was gewoon: 2008...is er de laatste maanden nog een oorlog geweest in België? Oh ja Vlaanderen - Wallonië:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Toegevoegd:

12.10.2008  Eintracht Nordhorn - VFL Oldenburg 3-0
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Toegevoegd:

17.10.2008 VVV Venlo - Telstar 1-0
19.10.2008 Sparta Rotterdam - FC Utrecht 1-0
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper