Europacupseizoen 2014/2015

Gestart door Voetbalman, jun 28, 2014, 22:25:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman

Het nieuwe Europese seizoen lonkt, te beginnen met de kleine, soms obscure teams uit de kleinste Europese uithoeken die elkaar bekampen hopend een 'grote naam' te treffen in de volgende ronde(s).

https://en.wikipedia.org/wiki/2014%E2%80%9315_UEFA_Champions_League

http://en.wikipedia.org/wiki/2014%E2%80%9315_UEFA_Europa_League

Let the games begin!

Voetbalman

De 1e voorronde hoop ik dinsdag de volgende wedstrijd mee te pikken: Jeunesse d'Esch v FC Dundalk.

Het zou m'n eerste trip richting Luxemburg worden, en met een Ierse tegenstander lijkt me dit een mooie opportuniteit. Heb een mailtje naar de club gestuurd met de vraag of een ticket aan de loketten verkrijgbaar is, en of er anders eentje kon gereserveerd worden.

Andere plannen hier?

cafebac

Ik kan je zo melden dat een ticket aan de kassa bij Jeunesse geen enkel probleem zal zijn.
Leuk stadionnetje dat wel! Esch zelf stelt niet veel voor. Als je al op tijd vertrekt zou ik of een bezoek aan Stade dut Thillenberg brengen, of als je genoeg tijd hebt, het knusse Luxemburg stad aandoen.

cafebac

Voor wat de Luxemburgers betreft:

Opvallend dat Differdange op het eigen sportpark speelt. Volgens mij staat daar maar 1 zittribune, apart dat ze dan toch een UEFA licentie hebben.

Bovendien speelt Fola in Josy Barthel en niet bij Jeunesse in eigen dorp. Toch vreemd gezien Jeunesse die week uit speelt.

Voetbalman

Citaat van: cafebac op jun 28, 2014, 23:15:20
Ik kan je zo melden dat een ticket aan de kassa bij Jeunesse geen enkel probleem zal zijn.
Leuk stadionnetje dat wel! Esch zelf stelt niet veel voor. Als je al op tijd vertrekt zou ik of een bezoek aan Stade dut Thillenberg brengen, of als je genoeg tijd hebt, het knusse Luxemburg stad aandoen.

Thanks. Ik maak er een dagje van, en zal zeker Luxemburg stad bezoeken. Kijk er naar uit, het clubvoetbal dat terug begint :)