Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Stadionhopper

Het nieuwe stadion van Paderborn is nu zo goed als af. Als het goed is gaan ze vanaf aankomend seizoen in de Paragon Arena spelen. De bouw is inderdaad problematisch verlopen. Ze kregen steeds geen vergunning en zelfs tijdens de bouw van het stadion is het een hele tijd stilgelegd.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hugo

Citaat van: Dennis1981 op jun 10, 2008, 19:36:21
Het nieuwe stadion van Paderborn is nu zo goed als af. Als het goed is gaan ze vanaf aankomend seizoen in de Paragon Arena spelen. De bouw is inderdaad problematisch verlopen. Ze kregen steeds geen vergunning en zelfs tijdens de bouw van het stadion is het een hele tijd stilgelegd.

Dan zou het een mooie lokatie voor 26 juli zijn.

Denniz1974

Citaat van: Joost op jun 10, 2008, 19:24:13
Citaat van: Denniz1974 op jun 10, 2008, 17:26:54
Bij het  "uitkiezen" van een wedstrijd let ik wel op de reistijd en reisafstand. Het leuke is dat de Dusseldorf, Paderborn en Wuppertal allemaal nog on-ontgonnen gebied voor me zijn, al heb ik het Rheinstadion en later de LTU-Arena al wel eens bezocht.

Paderborn heeft volgens mij een nieuwe bak neergezet, ben wel benieuwd, al vind ik het tegelijkertijd jammer dat ik het oude stadion heb gemist.

DENNIS

Volgens mij komt de eerste wedstrijd van de 3. Liga live op tv, dan zullen ze vast wel een interessante wedstrijd programmeren.

Dat nieuwe stadion van Paderborn, daar zijn ze al een tijd mee bezig en is dat niet stilgelegd twee jaar terug?

mmmm, daar vraag je me wat ... ik heb echt geen flauw idee eigenlijk.
Tsja, dan ook de eerste wedstrijd die live op tv gaat komen, zal dat ook op zaterdagmiddag zijn of zal die naar de vrijdagavond worden gehaald ? Ik hoop het niet, dan red ik het echt niet om er naar toe te reizen; moet tot 18.30 uur zeker werken ...

Aaron Harder

In augustus hebben Houseman en ik een tripje geboekt richting Zweden.

Vanuit Amsterdam met de trein naar Brussel, daar een nachtje slapen en op woensdag vliegen naar Götenborg. Daar wordt de wedstrijd Zweden-Frankrijk bezocht op woensdagavond.

Het is de bedoeling om daarna richting Norrköping te gaan om vrijdag naar IFK Norrköping FK - IFK Göteborg te zien. De volgende dag reizen we door naar Örebro waar we Örebro - IF Elfsborg willen bekijken.

Dan hebben we nog een dagje vrij, voor een nader te bepalen wedstrijd, om richting Stockholm te reizen. Daar staat de stadsderby AIK - Hammarby op het programma.

Voor AIK - Hammarby zijn we reeds in het bezit van kaarten, voor Zweden - Frankrijk liggen de kaarten voor ons klaar. De overige wedstrijden worden nog geregeld voor vertrek.

Alles kan kapot!

Remco

Citaat van: Aaron Harder op jun 15, 2008, 08:51:21
Voor AIK - Hammarby zijn we reeds in het bezit van kaarten, voor Zweden - Frankrijk liggen de kaarten voor ons klaar. De overige wedstrijden worden nog geregeld voor vertrek.

Wil ook naar deze derby toe (reis al geregeld). Hoe zijn julie aan tickets gekomen. "Online" tickets bestellen in Zweden houdt in dat de tickets reserveerd worden en je ze binnen een aantal dagen kan ophalen bij de Zweedse "ticketbox". Heb ik dus niks aan. Anders maar even de club bellen en hopen dat ze wat willen regelen.

Complete programma (al zijn het maar 2 wedstrijden):
25-8 AIK-Hammarby
26-8 Vasby United - BK Hacken

Houseman

Citaat van: Remco op jun 15, 2008, 18:29:37
Citaat van: Aaron Harder op jun 15, 2008, 08:51:21
Voor AIK - Hammarby zijn we reeds in het bezit van kaarten, voor Zweden - Frankrijk liggen de kaarten voor ons klaar. De overige wedstrijden worden nog geregeld voor vertrek.

Wil ook naar deze derby toe (reis al geregeld). Hoe zijn julie aan tickets gekomen. "Online" tickets bestellen in Zweden houdt in dat de tickets reserveerd worden en je ze binnen een aantal dagen kan ophalen bij de Zweedse "ticketbox". Heb ik dus niks aan. Anders maar even de club bellen en hopen dat ze wat willen regelen.

Complete programma (al zijn het maar 2 wedstrijden):
25-8 AIK-Hammarby
26-8 Vasby United - BK Hacken

Bellen met het callcenter van Ticnet, en de tickets op laten sturen. Heb vanmorgen de tickets voor Norrköping - IFK Göteborg op deze manier besteld.

Vasby United BK Hacken gaan wij overigens ook heen, dat moet een schitterende ambiance worden met een gemiddeld toeschouwersaantal van rond de 800. :D

Houseman

Citaat van: Denniz1974 op jun 15, 2008, 19:49:53

De wedstrijd van Orebro zal echt niet uitverkocht zijn overigens, de toeschouwersaantallen in Zweden zijn niet zo erg hoog.

Een snelle blik op de gemiddelde toeschouwersaantallen op www.svenskfotboll.se bewijst dat juist Orebro bijna altijd tegen de volle capaciteit aanzit. Hieronder een filmpje van het affiche waar we heengaan van vorig seizoen... gewoon een volle bak dus.

http://www.youtube.com/watch?v=NaSAFpqsjzA

Tickets voor Örebro bestel je via www.webbiljet.se, volgens mij een service van de club zelf. Je betaalt met creditcard en de tickets komen in je emailbox... heb ze nu dus ook naast me op mijn bureau liggen... staanplaatsen voor het vak van bovenstaand filmpje. :-)

Remco

Citaat van: Houseman op jun 16, 2008, 17:26:33
Citaat van: Remco op jun 15, 2008, 18:29:37
Citaat van: Aaron Harder op jun 15, 2008, 08:51:21
Voor AIK - Hammarby zijn we reeds in het bezit van kaarten, voor Zweden - Frankrijk liggen de kaarten voor ons klaar. De overige wedstrijden worden nog geregeld voor vertrek.

Wil ook naar deze derby toe (reis al geregeld). Hoe zijn julie aan tickets gekomen. "Online" tickets bestellen in Zweden houdt in dat de tickets reserveerd worden en je ze binnen een aantal dagen kan ophalen bij de Zweedse "ticketbox". Heb ik dus niks aan. Anders maar even de club bellen en hopen dat ze wat willen regelen.

Complete programma (al zijn het maar 2 wedstrijden):
25-8 AIK-Hammarby
26-8 Vasby United - BK Hacken

Bellen met het callcenter van Ticnet, en de tickets op laten sturen. Heb vanmorgen de tickets voor Norrköping - IFK Göteborg op deze manier besteld.

Vasby United BK Hacken gaan wij overigens ook heen, dat moet een schitterende ambiance worden met een gemiddeld toeschouwersaantal van rond de 800. :D

Bedankt voor de tip. Was mij niet opgevallen dat men de tickets ook telefonisch kan bestellen. Zal komende week even een telefoontje plegen.

Aaron Harder

@ Remco,

Als je telefonisch gaat bestellen krijg je vaak de beste plaatsen aangeboden. Nu weet ik natuurlijk niet waar jouw voorkeur naar uitgaat, maar de beste plaatsen zijn vaak ook de duurste plaatsen. Zo kreeg ik telefonisch eerst een bod van 500 SEK per kaart en na even vragen zakte de prijs naar 195 SEK per kaart. (van lange zijde naar staanplaatsen).

Verder dien je een 'spoed' boeking te doen via de bank en die kosten lopen op tot 20 Euro.
Alles kan kapot!

TeeZee

Plannen genoeg, maar wat het uiteindelijk wordt... De eerste speelrondes in GB zou ik in theorie niet alleen wat Engelse wedstrijden kunnen meepikken, maar ook thuiswedstrijden van Celtic, Hamilton, Morton, St Mirren, Queen of the South of Airdrie United of Ayr United. De Schotse fixtures zijn best gunstig gepland voor mij.

Remco

Citaat van: Aaron Harder op jun 17, 2008, 17:56:43
@ Remco,

Als je telefonisch gaat bestellen krijg je vaak de beste plaatsen aangeboden. Nu weet ik natuurlijk niet waar jouw voorkeur naar uitgaat, maar de beste plaatsen zijn vaak ook de duurste plaatsen. Zo kreeg ik telefonisch eerst een bod van 500 SEK per kaart en na even vragen zakte de prijs naar 195 SEK per kaart. (van lange zijde naar staanplaatsen).

Verder dien je een 'spoed' boeking te doen via de bank en die kosten lopen op tot 20 Euro.

Bedankt voor de info. Creditcard is geen optie?

Aaron Harder

Zover ik begreep is creditcard geen optie. In mijn geval belde ik op vrijdag en moest het geld op maandag op de rekening staan. Creditcard zou handiger (en goedkoper) zijn.

Succes en wie weet tot in Stockholm.
Alles kan kapot!

Ici c est Paris

Eupen wil ik graag eens bezoeken. In de bovenstad, en gewoon een leuk stadionnetje.

Ici c est Paris

Citaat van: Denniz1974 op jul 03, 2008, 21:49:23
Citaat van: Ici c est Paris op jul 03, 2008, 21:48:02
Eupen wil ik graag eens bezoeken. In de bovenstad, en gewoon een leuk stadionnetje.

Ik net zo, maar juist in dat wekend spelen ze een uitwedstrijd, net zo als RFC Luik ..

Is dat weekend je enige mogelijkheid dan?

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op jul 03, 2008, 21:48:02
Eupen wil ik graag eens bezoeken. In de bovenstad, en gewoon een leuk stadionnetje.

Stadion am Kehrweg vind ik persoonlijk erg tegenvallen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper