Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tribuneklanten

Citaat van: Mokum1900 op okt 19, 2018, 12:01:00
iemand die mij kan helpen aan 2 tickets voor Sint Truiden - RSCA Anderlecht op 25 november  , is alleen voor Abbonees, maandag 29ste begin de kaartverkoop

Club mailen en je ID doorsturen en je wordt netjes geholpen. Zo heb ik afgelopen week kaarten geregeld voor Sint Truiden - Standaard Luik.

Zeeuwserat

Iemand advies om tickets voor Wolverhapton te kunnen bemachtigen? Zou gaan om de wedstrijd Wolves-Huddersfield op 25-11, heb de club gemaild top op heden nog geen reactie.

ALenstra

De club schijnt een beperkt aantal kaarten apart te houden voor buitenlandse toeristen. Best mogelijk dat die al weg zijn voor jouw wedstrijd.

Jeje

Is er hier toevallig iemand met een booking history met 500 of meer loyalty points bij Sheffield United waarvan ik gebruik zou mogen maken voor de steel city derby op 9 november as?

FCT1980

Citaat van: Jeje op okt 22, 2018, 15:41:40
Is er hier toevallig iemand met een booking history met 500 of meer loyalty points bij Sheffield United waarvan ik gebruik zou mogen maken voor de steel city derby op 9 november as?

Ik heb even gekeken en maar 350 loyalty points.
Misschien als je een goedkoop kaarten voor een andere wedstrijd koopt dat je dan op de 500 komt?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op okt 23, 2018, 14:07:47
Ik heb even gekeken en maar 350 loyalty points.
Misschien als je een goedkoop kaarten voor een andere wedstrijd koopt dat je dan op de 500 komt?

Die truuk hebben B&B vorig seizoen toegepast voor de wedstrijd tegen Leeds United.

Jeje

Citaat van: FCT1980 op okt 23, 2018, 14:07:47
Ik heb even gekeken en maar 350 loyalty points.
Misschien als je een goedkoop kaarten voor een andere wedstrijd koopt dat je dan op de 500 komt?
Thanks voor de moeite en de goede tip!  Zijn nog 2 wedstrijden voor de derby, en voor elke wedstrijd krijg je 100 loyalty points. Ik denk dat ik de wedstrijd tegen Wigan zelfs wel zou moeten kunnen bezoeken Heb iemand gevonden die een booking history heeft met 450 punten, dus dan zou die wedstrijd voldoende moeten zijn!

FCT1980

Citaat van: Jeje op okt 23, 2018, 19:34:11
Thanks voor de moeite en de goede tip!  Zijn nog 2 wedstrijden voor de derby, en voor elke wedstrijd krijg je 100 loyalty points. Ik denk dat ik de wedstrijd tegen Wigan zelfs wel zou moeten kunnen bezoeken Heb iemand gevonden die een booking history heeft met 450 punten, dus dan zou die wedstrijd voldoende moeten zijn!

Top, hoop dat je een ticket krijgt voor de Steel City derby. Succes dr met!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FCT1980

Citaat van: Hugo op okt 23, 2018, 17:44:59
Die truuk hebben B&B vorig seizoen toegepast voor de wedstrijd tegen Leeds United.

Klopt, daarom dacht ik er ook aan ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nik

Ik heb zelf een account met 2x 450 loyalty points. Afgelopen week gebeld, en gelukkig namen ze de 50 punten voor lief en hebben ze 2 kaarten gereserveerd.

Bakkie

Iemand die me misschien nog kan helpen voor 2 tickets voor Antwerp - Oostende voor 9 nov. En dan niet voor die woekerprijzen zoals op de site van Antwerp aub :)

ALenstra

Zijn kaarten zo duur bij FC Antwerp? Als je spreekt over woekerprijzen.

Bakkie

#3132
Citaat van: ALenstra op okt 25, 2018, 19:47:57
Zijn kaarten zo duur bij FC Antwerp? Als je spreekt over woekerprijzen.

Als ik via de site van Antwerp, de wedstrijd tegen Oostende aanklik, en vervolgens een stadion plattegrond krijg te zien, zie ik dat er alleen nog plek is op de hoofdtribune. Als ik dan een vak aan klikt, en een vrije stoel probeert te reserveren dan geeft de site aan, 750! euro...
Of dit zijn dit alleen vakken waar je een seizoenskaart voor kunt aanschaffen?

Nort

Citaat van: Bakkie op okt 26, 2018, 09:38:00
Als ik via de site van Antwerp, de wedstrijd tegen Oostende aanklik, en vervolgens een stadion plattegrond krijg te zien, zie ik dat er alleen nog plek is op de hoofdtribune. Als ik dan een vak aan klikt, en een vrije stoel probeert te reserveren dan geeft de site aan, 750! euro...
Of mijn PC heeft kuren of het staat er echt.
Vrije verkoop voor Antwerp begint volgens mij pas een paar dagen vooraf. Waar jij naar kijkt zijn seizoenskaarten en dat zal wss wel in combinatie met drank/eten zijn.

Bakkie

Citaat van: Nort op okt 26, 2018, 09:46:52
Vrije verkoop voor Antwerp begint volgens mij pas een paar dagen vooraf. Waar jij naar kijkt zijn seizoenskaarten en dat zal wss wel in combinatie met drank/eten zijn.

Je hebt gelijk, ik zat te kijken bij seizoenskaarten.
Ik zal dus nog even geduld moeten hebben voor de wedstrijd tegen Oostende.
Bedankt in iedergeval! @Nort