Jehoentelaar (Facebook)

Gestart door Jehoentelaar, jun 15, 2015, 17:24:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Ben je al eens bij Roden geweest? Leuke tribune en ik vermoed (ben zelf verstokt automobilist) vanuit Groningen-Stad redelijk bereikbaar per OV. En anders kan je met de fiets ;-)

Jehoentelaar

Roden is bij mijn weten inderdaad wel prima te bereiken vanuit de stad. :)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

Het was gezellig in Lisse afgelopen weekend.

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

Nu openbare Facebookpagina's er qua indeling met de maand chaotischer op worden ga ik na de winterstop de boel iets anders organiseren, middels een aparte site voor verslagen die op Facebook worden doorgelinkt. Ik denk dat een wordpresspagina prettiger leest dan Facebook (mits correct ingedeeld) en het laat ruimte voor iets meer achtergrond, waar Facebook interessanter is voor kortere stukjes tekst.

Om de spam wat in de hand te houden heb ik tevens mijn oude Twitteraccount van een opfrisbeurt voorzien. Minder inhoudelijk voetbalgerelateerd geklets is voortaan daar te vinden: www.twitter.com/jeweetmaarnooit.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

Met een bezoek aan de reserves van FC Groningen (1-2 SVV Scheveningen) begint de 'Nederlandse 92' al aardig vorm te krijgen. Zal echter toch vaker op zondag op pad moeten.

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

Excelsior Maassluis - Sparta Rotterdam II (1-1)


VV Capelle - SVV Scheveningen (1-0)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Jehoentelaar op feb 07, 2017, 15:49:26
Excelsior Maassluis - Sparta Rotterdam II (1-1)


VV Capelle - SVV Scheveningen (1-0)


Druk bezig nog zie ik met de Nederlandse 92. Ben ook al een heel eind maar met al die 2e elftallen betwijfel ik of ik hem ooit compleet krijg
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Zolang ze niet in profstadions spelen vind ik het nog wel te doen. Moet AZ II daarom dit seizoen ook nog zien te vincken.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Citaat van: Jehoentelaar op feb 07, 2017, 16:39:53
Zolang ze niet in profstadions spelen vind ik het nog wel te doen. Moet AZ II daarom dit seizoen ook nog zien te vincken.

Al die 2e elftallen in de 2e divisie heb ik ( uiteraard ) met Excelsior Maassluis gedaan en ik had het geluk dat we bij AZ speelden toen Louis van Gaal het nieuwe complex opende waardoor het behoorlijk druk was. Ook Jong Vitesse was nog wel te doen maar om nou als neutrale toeschouwer naar een thuiswedstrijd van Jong Almere City te gaan ...
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Haha, naar Almere wil ik als Scheveningen daar speelt, dat verzacht het leed enigszins. En ach, het heeft ook wel iets om zo'n obscuur geval te bezoeken. Voor één keertje dan.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

Je wilt zowel Almere 1 als Jong Almere afvincken terwijl ze op hetzelfde veld spelen?

spons

Citaat van: Joost op feb 07, 2017, 22:32:14
Je wilt zowel Almere 1 als Jong Almere afvincken terwijl ze op hetzelfde veld spelen?

Ja
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Dat is voer voor zo'n subjectieve discussie. Ik houd de definitie aan van de ground waarin wordt gespeeld. Daar in de ground heb je dan alle daar gehuisveste teams gevinckt.

spons

Citaat van: Jef400 op feb 08, 2017, 11:35:08
Dat is voer voor zo'n subjectieve discussie. Ik houd de definitie aan van de ground waarin wordt gespeeld. Daar in de ground heb je dan alle daar gehuisveste teams gevinckt.

Bij 2e elftallen zoals bijvoorbeeld Jong Almere en Jong Volendam die in het stadion spelen kan ik me dat nog voorstellen maar bij bijvoorbeeld AC Milan en Internazionale en Lazio en AS Roma vind ik dat anders.

Jong Utrecht bijvoorbeeld speelt afwisselend in het stadion en bij IJsselmeervogels. Die vink ik pas als ik ze op beide locaties een keer heb zien spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen