Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: HeroBero op jan 30, 2020, 11:34:59
Ik wil met 2 vrienden op 7 maart naar SC Freiburg - Union Berlin. Wie heeft de gouden tip om aan 3 kaarten te komen? Op de site staat dat er geen tickets meer verkrijgbaar zijn..
Twee weken voor de wedstrijd kunnen seizoenkaarthouders hun kaarten terug verkopen als ze niet kunnen en kun je die online eenvoudig kopen. Mijn ervaring is dat je dan wel kaarten kunt kopen. Evenals er voor het stadion genoeg mensen stonden die kaartjes over hadden.

Freiburg is overigens wel extreem aan de prijs. €40,- voor een zitje op de korte zijde, tot aan €70,- voor op de hoofdtribune.

Hugo

Citaat van: Nort op jan 30, 2020, 12:09:32

Freiburg is overigens wel extreem aan de prijs. €40,- voor een zitje op de korte zijde, tot aan €70,- voor op de hoofdtribune.

Dat kan niet zo zijn, de mythe wil dat voetbal in Duitsland ALTIJD spotgoedkoop is.

dinkelburg19

Iemand ervaring met Schalke 04?

Ik heb kaarten gekocht voor block 35, alleen heb ik 2 losse plekken. Dus ik vraag me het af of ze daar gewoon staan en je daardoor gewoon naast elkaar ergens kan staan.

Dit koste maar €22,50 per persoon (Wel soort van studenten kaarten tot 21 jaar)
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

ALenstra

Volgens mij is dat een zitvak boven de staantribune en wordt er van je verwacht dat je op de plek zit die op je kaartje staat.


mike_t

Citaat van: Hugo op jan 30, 2020, 13:56:14
Dat kan niet zo zijn, de mythe wil dat voetbal in Duitsland ALTIJD spotgoedkoop is.

De mythe geldt alleen voor uitvakken zover ik weet.
In Duitsland wordt daar door alle supportersgroepen op een gelijke manier naar gehandeld.
Max 20 Euro voor staanplaats.
Zitplaatsen vaak wel weer duurder bij uitvakken waar zowel zit- als staan gedeelte is.

HeroBero

Over 2 weken ga ik naar Oberhausen. Wie heeft een paar tips om van deze (zon)dag een onvergetelijke te maken?

Joost

Je zou kunnen urineren op de tribune.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

mike_t

Citaat van: HeroBero op feb 27, 2020, 15:31:43
Over 2 weken ga ik naar Oberhausen. Wie heeft een paar tips om van deze (zon)dag een onvergetelijke te maken?

14:00uur TuS Haltern - RW Oberhausen in Lohrheide stadion.

HeroBero

Had misschien specifieker moeten zijn. Ik ga 8 maart naar Oberhausen - Aachen, en ik zoek tips om die dag tips om de dag daar mooi in te vullen.

Hugo

Citaat van: HeroBero op feb 28, 2020, 12:15:40
Had misschien specifieker moeten zijn. Ik ga 8 maart naar Oberhausen - Aachen, en ik zoek tips om die dag tips om de dag daar mooi in te vullen.

Voor een nieuwe garderobe is er een hele grote mall in Oberhausen (Centro) of anders zoeken op "Industie Kultur"?

mike_t

De mijnen in ... Deutsches Bergbau Museum
Maar gezien aanvangstijdstip 14:00uur vraag ik me af wat je verder wilt doen.

ALenstra

Centro zal wel dicht zijn op zondag.

Hugo

Citaat van: ALenstra op feb 28, 2020, 13:39:24
Centro zal wel dicht zijn op zondag.

Nee joh, Oberhausen is toch geen bible-belt?