Verlanglijst 2013-2014

Gestart door Arjen, mei 23, 2013, 21:19:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Twee thuiswedstrijden van Villa in combinatie met andere wedstrijden die mogelijk zijn.
Twee uitwedstrijden van Villa met zeker één daarvan tegen Newcastle of Sunderland. Hopen we te combineren met Aberdeen thuis. Tegen wie maakt niet uit. Vliegen naar Edingburgh en vanaf daar beide wedstrijden met de trein.
Dortmund - Schalke 04.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

LUFC

Als mijn studie in Vilnius doorgaat, zal ik hopelijk wat potjes in de Baltische staten bezoeken. En sowieso een tripje naar Warschau voor Legia.

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op jun 04, 2013, 20:03:36
Twee thuiswedstrijden van Villa in combinatie met andere wedstrijden die mogelijk zijn.
Twee uitwedstrijden van Villa met zeker één daarvan tegen Newcastle of Sunderland. Hopen we te combineren met Aberdeen thuis. Tegen wie maakt niet uit. Vliegen naar Edingburgh en vanaf daar beide wedstrijden met de trein.
Dortmund - Schalke 04.

Dortmund-Schalke wil ik wel mee
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Joost op jun 04, 2013, 11:07:13
De jaren dat ik de vakantie liet afhangen van het speelschema zijn al jaren voorbij. Twee jaar geleden heb ik zelfs de eerste twee thuisduels gemist.

Ik hou met vakanties meestal wel rekening met het voetbalseizoen, vind het niet erg om competitiewedstrijden te missen ( alhoewel ik het nog steeds jammer vind dat ik niet aanwezig was bij de historische 10-0 nederlaag in Eindhoven ) maar wil toch meestal wel de voorbereiding meemaken en ook de play offs periode bij de amateurs vind ik altijd wel aardig.

En ik houd zeker rekening met eventuele europacupwedstrijden maar heb in 1995 bijvoorbeeld de bekerfinale Feyenoord - Volendam gemist omdat ik op vakantie was.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op jun 04, 2013, 21:33:10
Ik hou met vakanties meestal wel rekening met het voetbalseizoen, vind het niet erg om competitiewedstrijden te missen ( alhoewel ik het nog steeds jammer vind dat ik niet aanwezig was bij de historische 10-0 nederlaag in Eindhoven ) maar wil toch meestal wel de voorbereiding meemaken en ook de play offs periode bij de amateurs vind ik altijd wel aardig.

En ik houd zeker rekening met eventuele europacupwedstrijden maar heb in 1995 bijvoorbeeld de bekerfinale Feyenoord - Volendam gemist omdat ik op vakantie was.

Als wij Europa in gaan cancel ik mijn vakantie. Voor een zoveelste keer Roda v Groningen die ze zonodig middenin de bouwvak plannen blijven we lekker aan het strand zitten. De voorbereiding kan me helemaal gestolen worden. Ik vind voetbal erg leuk maar oefenduels om niets kunnen we maar weinig boeien.

spons

Citaat van: Joost op jun 04, 2013, 22:13:41
Als wij Europa in gaan cancel ik mijn vakantie. Voor een zoveelste keer Roda v Groningen die ze zonodig middenin de bouwvak plannen blijven we lekker aan het strand zitten. De voorbereiding kan me helemaal gestolen worden. Ik vind voetbal erg leuk maar oefenduels om niets kunnen we maar weinig boeien.

De oefenwedstrijden zijn meestal ook meer voor de gezelligheid dan voor het voetbal, beetje bij ouwehoeren nadat je sommige een tijdje niet hebt gezien, biertje drinken en de jaarlijkse strijd om de kaarten voorbeschouwen. Heb wel oefenwedstrijden meegemaakt met meer dan 10 doelpunten waarvan er niet één gezien heb
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

LUFC

Citaat van: spons op jun 04, 2013, 21:33:10
En ik houd zeker rekening met eventuele europacupwedstrijden maar heb in 1995 bijvoorbeeld de bekerfinale Feyenoord - Volendam gemist omdat ik op vakantie was.
Dit is overigens heel klote. Tijdens de kwalificatie zijn al die voorrondes heel kort na de loting. Ik wist pas anderhalve week van te voren dat we naar Cyprus moesten.

spons

#67
Citaat van: LUFC op jun 05, 2013, 00:01:32
Dit is overigens heel klote. Tijdens de kwalificatie zijn al die voorrondes heel kort na de loting. Ik wist pas anderhalve week van te voren dat we naar Cyprus moesten.

Dat is toch ruim op tijd een reis heb je binnen 5 minuten geboekt, wist vorig jaar ook pas 10 dagen van tevoren dat we naar Kiev moesten en pas 7 dagen van tevoren dat de wedstrijd op dinsdag was ( waar we overigens bij het boeken van de reis al op hadden gegokt ) en niet op woensdag.

Is alleen een probleem bij landen waar je een visum nodig hebt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

LUFC

Citaat van: spons op jun 05, 2013, 00:08:32
Dat is toch ruim op tijd een reis heb je binnen 5 minuten geboekt, wist vorig jaar ook pas 10 dagen van tevoren dat we naar Kiev moesten en pas 7 dagen van tevoren dat de wedstrijd op dinsdag was ( waar we overigens bij het boeken van de reis al op hadden gegokt ) en niet op woensdag.

Is alleen een probleem bij landen waar je een visum nodig hebt
Ja, ware het niet dat Cyprus een toeristenbestemming is en vluchten anderhalve week over het algemeen vrij duur zijn. Vliegticket was dan ook 400 euro en voor een betaalbaar "hotel" zaten we dik buiten de stad.

Koploper07

- Europese uitwedstrijd(en) Feyenoord
- Me eerste wedstrijd in Engeland bezoeken. (en met een beetje geluk gaat dat een hele mooie worden)
- Wedstrijd van Borussia Dortmund
- Aantal wedstrijden in België