Week 39 / 22 - 28 sep 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:19:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Komend weekend eindelijk voor de eerste maal naar Alemannia, tegen sc Freiburg op zondag om 14:00.

Houseman

Op de valreep toch nog naar MVV - sc Heerenveen. Nog nooit in de Geusselt geweest dus een onverwachte +1 voor mij deze week.

Louk

#32
Ik wil graag naar AZ - Heracles dinsdag. Nu zie ik op de website van AZ dat er een clubkaartverplichting is. Iemand die er iets op weet?

Denniz1974

Citaat van: Louk op sep 22, 2008, 19:29:47
Ik wil graag naar AZ - Heracles woensdag. Nu zie ik op de website van AZ dat er een clubkaartverplichting is. Iemand die er iets op weet?

Voor AZ - Heracles op woensdag geldt geen clubcardverplichting, als je de wedstrijd echter op dinsdagavond wilt bijwonen, dan moet je wel een az-cc hebben ...

Louk

Ok, ik vergiste me, op dinsdag. Maar een clubkaart nodig voor zo'n wedstrijd. Pff, het leek me juist een mooie gelegenheid om eens naar het nieuwe AZ-stadion te gaan.

Denniz1974

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook aan die optie heb gedacht om het nieuw az-stadion eens te bezoeken, maar die ellendige cc-verplichting verpest 't gewoon.
Voor komend weekend heb ik meerdere wedstrijden op 't oog, waaronder FC Twente - De Graafschap. Moet ik alleen een beetje mazzel hebben met het bemachtigen van een (zwart) kaartje ...
Mocht dat niet lukken, dan heel misschien vvv-excelsior of als laatste optie op zondagmiddag naar FC Eindhoven - Top Oss...

Hoe dan ook, na dit weekend zijn er nog maar 5 stadions te gaan ....

Maroboduus

Vanavond, 19 uur in het Bruchwegstadion te Mainz:
1. FSV Mainz 05 - 1. FC Köln in de DFB-Pokal (eerste thuiswedstrijd in de beker voor Mainz sinds 2001!)

Stadionhopper

Citaat van: Denniz1974 op sep 23, 2008, 12:43:18
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook aan die optie heb gedacht om het nieuw az-stadion eens te bezoeken, maar die ellendige cc-verplichting verpest 't gewoon.
Voor komend weekend heb ik meerdere wedstrijden op 't oog, waaronder FC Twente - De Graafschap. Moet ik alleen een beetje mazzel hebben met het bemachtigen van een (zwart) kaartje ...
Mocht dat niet lukken, dan heel misschien vvv-excelsior of als laatste optie op zondagmiddag naar FC Eindhoven - Top Oss...

Hoe dan ook, na dit weekend zijn er nog maar 5 stadions te gaan ....

Ben nog aan het kijken voor een kaartje voor je voor VVV
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Denniz1974

Citaat van: Dennis1981 op sep 23, 2008, 14:40:35
Ben nog aan het kijken voor een kaartje voor je voor VVV

Helemaal top !!
Ik wacht het gewoon af.

Maroboduus

Citaat van: Maroboduus op sep 23, 2008, 14:31:58
Vanavond, 19 uur in het Bruchwegstadion te Mainz:
1. FSV Mainz 05 - 1. FC Köln in de DFB-Pokal (eerste thuiswedstrijd in de beker voor Mainz sinds 2001!)

In Nederland mag de vrijdagmiddag misschien filetechnisch een drama zijn, hier in het Rijn-Main-gebied zorgden een paar druppels regen gisteren voor een verkeerschaos. Zodoende arriveerde ik 'pünktlich' in Mainz om nog net de aftrap van de tweede helft mee te mogen maken. Maar alsof de heren voetballers op mij hadden gewacht, besloot de thuisclub pas in het tweede bedrijf Köln opzij te zetten. Dankzij de doelpunten van een blonde neger uit Burkina Faso, de recordinternational van Slowakije en een verdwaalde Montenegrijn, werd Köln met 3-1 verslagen. Alle 4 goals vielen in de tweede helft.

Joost

Altijd fijn om te zien dat 1. FC Koln zich weer blameerd.

Vanavond naar Capelle-Roda.

Hugo

Citaat van: Joost op sep 24, 2008, 10:23:36
Vanavond naar Capelle-Roda.

Zoals wel vaker heeft Roda weer een makje. ASWH, Baronie; die KNJB maakt het Roda weer erg gemakkelijk.

AthleticHolanda

Citaat van: Maroboduus op sep 24, 2008, 09:33:59
In Nederland mag de vrijdagmiddag misschien filetechnisch een drama zijn, hier in het Rijn-Main-gebied zorgden een paar druppels regen gisteren voor een verkeerschaos. Zodoende arriveerde ik 'pünktlich' in Mainz om nog net de aftrap van de tweede helft mee te mogen maken. Maar alsof de heren voetballers op mij hadden gewacht, besloot de thuisclub pas in het tweede bedrijf Köln opzij te zetten. Dankzij de doelpunten van een blonde neger uit Burkina Faso, de recordinternational van Slowakije en een verdwaalde Montenegrijn, werd Köln met 3-1 verslagen. Alle 4 goals vielen in de tweede helft.

En het was niet eens uitverkocht, hoe kwam dat dan?

Maroboduus

Citaat van: AthleticHolanda op sep 24, 2008, 12:16:05
En het was niet eens uitverkocht, hoe kwam dat dan?

Seizoenskaarthouders hadden geen gratis toegang tot het stadion. In het verleden heb ik gemerkt dat de doordeweekse wedstrijden het sowieso iets minder goed doen in Mainz. Zodoende heeft de club de laatste 600 kaarten niet kunnen verkopen. Dat waren trouwens hoofdzakelijk kaarten voor de twee onoverdekte 'nood'-tribune's in de hoeken. Het regende gisteren ook flink, misschien dat dat ook een reden was? Verder zijn er naar het schijnt op de wedstrijddag nog 400 kaarten uit Köln terug gestuurd. Zodoende dus 19.300 toeschouwers ipv de bijna gebruikelijke 20.300. Overigens was ik lang niet de enige die pas in de rust aan kwam kakken...er moeten meer supporters in de file hebben gestaan.
Mocht iemand ooit interesse hebben een match in Mainz te pakken, help ik graag bij het regelen van kaarten.

Denniz1974

Citaat van: Denniz1974 op sep 23, 2008, 12:43:18
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook aan die optie heb gedacht om het nieuw az-stadion eens te bezoeken, maar die ellendige cc-verplichting verpest 't gewoon.
Voor komend weekend heb ik meerdere wedstrijden op 't oog, waaronder FC Twente - De Graafschap. Moet ik alleen een beetje mazzel hebben met het bemachtigen van een (zwart) kaartje ...
Mocht dat niet lukken, dan heel misschien vvv-excelsior of als laatste optie op zondagmiddag naar FC Eindhoven - Top Oss...

Hoe dan ook, na dit weekend zijn er nog maar 5 stadions te gaan ....

Het is uiteindelijk FC Twente - De Graafschap geworden.
Kaart is onderweg.