De irrationele, nergens op gebaseerde, onverklaarbare sympathie

Gestart door hgrm, okt 28, 2008, 21:21:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke


TeeZee

Citaat van: Joost op aug 22, 2014, 11:14:46
https://www.youtube.com/watch?v=QqtyKoMqAWA

3 minuut 17.
Echt, waar is het kokhalsemoticon als je 'm hard nodig hebt. Dit doet mij pijn aan de ogen. Vooral omdat het in Engeland is, waar ze gemiddeld gezien toch supporteren op een manier die ik graag zie. Maar dit zie ik dus niet graag.

Hopelijk krijgen ze met 6-0 op de kloten, dan zullen ze dit wel nalaten en heb ik het thuisvak waarschijnlijk op een gegeven moment voor mezelf.

TeeZee

Citaat van: wekke op aug 22, 2014, 11:21:42
Zie je toch bij vele clubs. Ik vind hier niets mis mee.
Het is onbegrijpelijk om je rug te keren naar iets dat je wilt zien, waar je zelfs voor betaald hebt. Bij sporten zonder de aanwezigheid van camera's zal dit nooit gebeuren.

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op aug 21, 2014, 13:48:27
De magische clubs die ik perse wil/wilde zien.

Aston Villa v
Wolverhampton Wanderers v
Leeds United
Sheffield Wednesday
Sheffield United v
Tottenham Hotspur v
Carlisle
AS Roma v
Sampdoria
Brönby

De "V" zijn reeds gevinckt? Samp is wel een hele mooie, die zou ik nog wel eens willen doen.

Han

Home is where the heart is. Vanavond 27,306 in de Ricoh Arena in Coventry. City is coming home.

Vorig seizoen gemiddeld 2,348 op Sixfields in Northampton.

Een merkwaardig fenomeen.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

FCT1980

Citaat van: Hugo op aug 25, 2014, 22:00:20
De "V" zijn reeds gevinckt? Samp is wel een hele mooie, die zou ik nog wel eens willen doen.

De clubs met een 'V' ben ik idd al geweest. Sampdoria maakt me eigenlijk niet uit tegen welke tegenstander. Stadion lijkt me gewoon perfect en die clubkleuren zijn ook super mooi.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: Hugo op aug 25, 2014, 22:00:20
De "V" zijn reeds gevinckt? Samp is wel een hele mooie, die zou ik nog wel eens willen doen.

Mocht het je in Genua alleen voor het stadion te doen zijn dan kan je beter naar Genua dan naar Sampdoria gaan is mijn ervaring, veel sfeervoller
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Voor mij geldt dat niet. De naam, clubkleuren enz. Sampdoria is blijven hangen na een vakantie in Italië toen ik een jaar of elf was. Had zo'n nep shirtje gekocht van mijn zakgeld en een oude man op de camping riep me steeds na. Doria, Doria. Kijk zoiets blijft je dan bij en daarom Sampdoria!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: spons op sep 10, 2014, 09:56:41
Mocht het je in Genua alleen voor het stadion te doen zijn dan kan je beter naar Genua dan naar Sampdoria gaan is mijn ervaring, veel sfeervoller

Ik denk dat ik nog nooit zoveel lawaai heb gehoord als bij mijn bezoek aan Sampdoria. De sfeer daar maakte in ieder geval het meeste indruk.
Voor degene die interesse hebben inde foto's check: http://www.watergatehopper.nl/page/genua-stadio-luigi-ferraris
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

smitswessel

Citaat van: Freekos79 op okt 27, 2014, 11:10:14
De toekomst bij de topduels.....

Daar kan ik je geen ongelijk in geven.
Degene die dit shirt heeft bedacht moet ik overigens wel complimenteren. Ik vind het humor.

GH-Experiences

Citaat van: Freekos79 op okt 27, 2014, 11:10:14
De toekomst bij de topduels.....

Alleen de uitwedstrijden van United zijn nog leuk! dit soort lui lopen er veels te veel daar met grote beurzen en tassen vol merchandise.
Tijdens uitwedstrijden altijd een geweldige tijd gehad ongeacht het resultaat. United heeft bioscoop publiek word er vaak geroepen...
Nou qua thuis wedstrijden, zeker tegen mindere clubs, inderdaad wel ja maar uit is het 90 min lang staan, zingen, feest. zoals het hoort.

FCT1980

Zelfde als bij Villa. Ook subliem uitpubliek. Ik vind de uitwedstrijden sowieso altijd leuk om te doen. Maar toch is de hunkering naar Villa Park ook altijd weer groot. Wil er gewoon altijd terug komen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!