Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

TeeZee

Wat ik al een aantal jaar stiekem in het achterhoofd heb om eens te proberen... van alle FA Cup rondes een wedstrijd bezoeken in 1 seizoen!

1) Extra Preliminary Round
2) Preliminary Round
3) Q1
4) Q2
5) Q3
6) Q4
7) R1
8) R2
9) R3
10) R4
11) R5
12) R6
13) SF
14) F

Beren op de weg: 14x in 1 seizoen naar de overkant van de visbak ga ik niet trekken, kaartjes voor de finale zijn lastiger te krijgen dan een Lamborghini op mijn naam.

Erkaa

#31
Nou, ik zou ronde 1 t/m de finale al een hele prestatie vinden.


Joost

Citaat van: Albion op jan 23, 2008, 13:39:35
Wat ik al een aantal jaar stiekem in het achterhoofd heb om eens te proberen... van alle FA Cup rondes een wedstrijd bezoeken in 1 seizoen!

1) Extra Preliminary Round
2) Preliminary Round
3) Q1
4) Q2
5) Q3
6) Q4
7) R1
8) R2
9) R3
10) R4
11) R5
12) R6
13) SF
14) F

Beren op de weg: 14x in 1 seizoen naar de overkant van de visbak ga ik niet trekken, kaartjes voor de finale zijn lastiger te krijgen dan een Lamborghini op mijn naam.

Ik heb ooit eens een verhaal gelezen van iemand die startte bij de dichtstbijzijnde club en die net zolang volgde in de FA CUp totdat ze uitgeschakeld waren, daarna volgde hij de winnaar van die wedstrijd en zo verder.

TeeZee


Joost

16-2 Grays Athletic-Exeter City
17-2 Crawley Town-Kidderminster Harriers


TeeZee

Crawley kan ik begrijpen, die club heeft een aardig stadionnetje. Grays is waarschijnlijk vanwege de tegenstander?

Gert

Citaat van: Albion op feb 03, 2008, 14:18:33
Hoe was de Ricoh Arena, Gert?

Viel erg mee! Alleen de omgeving is treurigstemmend. Zo'n kansloos winkelcentrum om de hoek en geen pub te bekennen.

Wat impressies: http://home.tiscali.nl/~theraywilsonproject/coventry.htm

Joost

Citaat van: Albion op feb 05, 2008, 10:47:41
Crawley kan ik begrijpen, die club heeft een aardig stadionnetje. Grays is waarschijnlijk vanwege de tegenstander?

Eigenlijk was dat weekend Sheffield-derby maar die ging niet door en om dan nog een maand niet te gaan is wat te veel van het goede. Ik kan meerijden op de heenweg, via-via sjiek hotelletje geregeld en dan hopelijk met Erkaa mee terug of anders voor 50 euro van Gatwick naar Keulen.

stephan1900

8 maart Charlton Athlatic - Preston North End en
9 maart Tottenham Hotspur - west ham united.

Joost

Zaterdag naar Karlsruher SC - VFL Wolfsburg en zondag naar Kickers Offenbach - St. Pauli.

hgrm

Vrijdag Meppen-Wilhelmshaven en zaterdag een wedstrijd bij de amateurs als ik zin heb.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

In een bericht van Han las ik elders zijn plannen voor een prachtige trip in Egypte, maar wat zijn jullie voetbalplannen voor de komende weken?

Wat mij betreft:

Zaterdag 15/3: Spakenburg - Sparta Nijkerk

Vrijdag 21/3: AFC Wimbledon - East Thurrock United en Northampton - Nottingham Forest

Zaterdag 22/3: Norwich - Colchester

Maandag 24/3: Swindon - Crewe
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Voor mij is dit momenteel de enige wedstrijd die vaststaat de komende weken:

zondag 23/3 Willem II - Heracles

TeeZee

Morgen eerst naar FC Utrecht v AZ. Al in 1995 had ik het plan opgevat om samen met een jaargenoot (ik studeerde toen net in Utrecht) naar een wedstrijd van FC Utrecht te gaan. Het is er nooit van gekomen, maar nu ga ik uiteindelijk dan toch met een paar collega's.

Aan het eind van dit seizoen hoop ik Liverpool v City te bezoeken. Tussendoor hetzelfde programma als hgrm met de Pasen. Verder nog niks ingevuld, ik laat me verrassen.

Rinus A.

In navolging van de plannen in de Premier League voor de '39th game', spelen nu ook clubs uit lagere duitse divisies hun wedstrijden in Groot-Brittannië voor extra inkomsten?

Ik heb voor volgende maand Sunderland - Boro op het programma staan en gezien de ranglijst geen saai treffen.