Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

red28

Dank tot dusver heren!

Leuk dat er ook kleinere plaatsen voorbij komen als suggestie!

Vinnn

Citaat van: red28 op dec 08, 2019, 20:15:23
Liefhebbers,

Begin 2020 (januari) wil ik weer een weekend UK pakken! Voor mij is een levendige uitgaanscultuur even belangrijk als de hele voetbal beleving. Liverpool (Tranmere, Everton en Liverpool), Leeds, London, Rochdale en Sheffield ben ik al geweest. Wat kunnen jullie mij aanraden? Blackpool, Southend-on-Sea en Newcastle lijken qua voetbal/uitgaan de beste papieren te hebben, maar misschien schuilen er nog wel verborgen parels in Engeland.

Qua voetbal en uitgaan kan het mij niet rauw of chavvie genoeg. Fancy en sjiek is niets voor mij.

Cheers!

Als de marginalen tent Dick de Vigne's nog bestaat dan zou ik Southend zeker aanbevelen. Aantal keer heel erg hard gelachen daar.

red28

Citaat van: Vinnn op dec 09, 2019, 12:36:24
Als de marginalen tent Dick de Vigne's nog bestaat dan zou ik Southend zeker aanbevelen. Aantal keer heel erg hard gelachen daar.

Volgens google bestaat deze chav trekpleister nog! Enkel geopend op vrijdag en zaterdag maar het is een bar zoals ik ze graag zie, een hoog obscuur gehalte...heerlijk!

Defender

Citaat van: FCT1980 op dec 09, 2019, 10:35:38
Birmingham!!!

Kan de Second City jou nog bekoren?
Ik heb er hoe langer hoe meer minder plezier in in deze stad/uitgaansleven, ofwel ben ik op verkeerde plaatsen en ken ik goede adresjes niet..
-> tips altijd welkom
Wat mij al 2x aangenaam verrast heeft is Swansea, Windstreet.
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Joost

Citaat van: red28 op dec 09, 2019, 11:43:46
Dank tot dusver heren!

Leuk dat er ook kleinere plaatsen voorbij komen als suggestie!

Alles wat jij zoekt vind je terug in de kleinere provinciesteden. Dus gewoon een wedstrijd zoeken en in een kleine stad in de buurt gaan zitten. Vooral je focus niet op de grote steden leggen.

red28

Citaat van: Joost op dec 11, 2019, 15:05:34
Alles wat jij zoekt vind je terug in de kleinere provinciesteden. Dus gewoon een wedstrijd zoeken en in een kleine stad in de buurt gaan zitten. Vooral je focus niet op de grote steden leggen.

Nice! Moet ik in de trend van stadjes als Southend-on-Sea en Wakefield denken? Misschien heb jij nog wel tips?

FC_Emmen

Ik heb mij 2x zeer goed vermaakt in Sheffield 's avonds/nachts.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

De publiekswissel

Rauw en chavvie, dan naar Grimsby! Grimsby Town heeft een heel toffe ground. Ben wel op veel plaatsen geweest, maar in Grimsby nog nooit zo vaak de vraag gehad wat ik er überhaubt kwam doen.... Uitgaansleven is meer in Cleethorpes
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Joost

Citaat van: red28 op dec 11, 2019, 15:51:38
Nice! Moet ik in de trend van stadjes als Southend-on-Sea en Wakefield denken? Misschien heb jij nog wel tips?
Merthyr Tydfil.

Jef400

Zelfs de Poundland is daar failliet ;-)

Nik

Citaat van: FC_Emmen op dec 11, 2019, 16:08:49
Ik heb mij 2x zeer goed vermaakt in Sheffield 's avonds/nachts.

Ik ook! Vond Sheffield erg prettig, alhoewel het niet in de categorie 'kleine stad' valt. Sterker nog, het is de 4e stad van Engeland. Ondanks dat niet te vergelijken met het massatoerisme zoals bijvoorbeeld in Londen. 

red28

Citaat van: Nik op dec 12, 2019, 09:42:33
Ik ook! Vond Sheffield erg prettig, alhoewel het niet in de categorie 'kleine stad' valt. Sterker nog, het is de 4e stad van Engeland. Ondanks dat niet te vergelijken met het massatoerisme zoals bijvoorbeeld in Londen.

"like a night out in Sheffield, like a greasy chip butty" ;)

Sander11

Kan iemand mij helpen aan een bookings history bij Luton Town, zou graag tegen Birmingham City er heen willen.

Alvast bedankt!
HEYA DEN BOSCH!

Mokum1900

Citaat van: Sander11 op dec 29, 2019, 12:38:20
Kan iemand mij helpen aan een bookings history bij Luton Town, zou graag tegen Birmingham City er heen willen.

Alvast bedankt!

mijn bookingshistory van 4 jaar geleden gaat jou zeker niet helpen ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

DS_Noot

Iemand hier die mij zou kunnen helpen aan een kaartje voor Antwerp - Charleroi op 16/2?

Mijn dank is groot (:
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen