Week 14: maandag 1 april t/m zondag 7 april

Gestart door Tribuneklanten, mrt 05, 2019, 08:08:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tribuneklanten

06-04 om 14.00 uur Waldhof Mannheim - Pirmasens

Daarna hopelijk nog een wedstrijd in Frankrijk, Luxemburg of België.

CU

Zaterdag 06/04, 15:00 uur: Parma - Torino
Zondag 07/04, 12:30 uur: Fiorentina - Frosinone


spons

#3
03/04. Excelsior - NAC
04/04. Feyenoord - SC Heerenveen
06/04. Wimbledon - Accrington Stanley
07/04. VVV - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Langemannetje

06-04 GVVV - Koninklijke HFC
06-04 Willem II - Ajax
73 grounds in 14 verschillende landen

ricodejong4

03-04: Excelsior - NAC
04-04: Feyenoord - Heerenveen

Vinnn


ricodejong4

Citaat van: Vinnn op mrt 13, 2019, 14:24:36
Geen boycot voor jou? ;-)

Zeker niet. Op die manier dupeer je de club alleen nog maar meer en je gaat de KNVB daarmee zeker niet op andere gedachten brengen. Gezien de oproepen tot boycot op Social Media zal ik één van de weinigen in het stadion zijn ;)

Vinnn

Citaat van: ricodejong4 op mrt 13, 2019, 14:28:28
Zeker niet. Op die manier dupeer je de club alleen nog maar meer en je gaat de KNVB daarmee zeker niet op andere gedachten brengen. Gezien de oproepen tot boycot op Social Media zal ik één van de weinigen in het stadion zijn ;)

Haha, dan zijn we in ieder geval samen. Ik ga ook gewoon. Wat men op Vak S uitspookt moet men zelf weten. Ik ben van de ''wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten'' stempel.

Jef400

Jankgedrag van ze. Ook wat voor achterlijke spreekkoren uit dat vak komen. Niemand spreekt elkaar aan en de hardste schreeuwers zijn trots op het vuurwerk uit dat vak. Tja..

ricodejong4

Tsja ik vind het enigszins dubbel. Ik geniet wel van een spelersopkomst met fakkels, het levert zeer mooie beelden op, maar iedereen weet dat het verboden is. Door een boycot laat ik me dan ook niet dwingen, ik heb betaald voor mijn seizoenkaart en ieder beleeft Feyenoord op zijn eigen manier. Tevens dupeer je er de spelers mee door massaal thuis te blijven, en die hebben niks te maken met wat fakkels een aantal maanden geleden.

jdebruin96

Citaat van: ricodejong4 op mrt 13, 2019, 14:52:19
Tsja ik vind het enigszins dubbel. Ik geniet wel van een spelersopkomst met fakkels, het levert zeer mooie beelden op, maar iedereen weet dat het verboden is. Door een boycot laat ik me dan ook niet dwingen, ik heb betaald voor mijn seizoenkaart en ieder beleeft Feyenoord op zijn eigen manier. Tevens dupeer je er de spelers mee door massaal thuis te blijven, en die hebben niks te maken met wat fakkels een aantal maanden geleden.

Met zo'n boycot heb je inderdaad alleen je eigen spelers mee. Ik vind het wel echt sneu zo'n vuurwerkverbod. Iedereen vindt het sfeer verhogend werken en zolang er niet mee gegooid word of wat dan ook moet het kunnen.

Koning Kriel

Citaat van: ricodejong4 op mrt 13, 2019, 14:28:28
Zeker niet. Op die manier dupeer je de club alleen nog maar meer en je gaat de KNVB daarmee zeker niet op andere gedachten brengen. Gezien de oproepen tot boycot op Social Media zal ik één van de weinigen in het stadion zijn ;)

Een beetje als de wedstrijd tegen Emmen. Of was er toen ook een boycot ;)

De publiekswissel

Aan de andere kant is elke keer braaf maar weer gaan zitten ook niet echt een statement. Liever op deze manier. Al is het wel interessant omdat de straf nog gaat over de wedstrijd van Psv. Tegen Ajax was het daarna ook twee keer bal qua pyro. Komen die straffen dan ook nog?
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

spons

Citaat van: ricodejong4 op mrt 13, 2019, 14:28:28
Zeker niet. Op die manier dupeer je de club alleen nog maar meer en je gaat de KNVB daarmee zeker niet op andere gedachten brengen. Gezien de oproepen tot boycot op Social Media zal ik één van de weinigen in het stadion zijn ;)

Op sociale media is volgens mij de schreeuwende minderheid

Ik ga ook gewoon, ik heb niets met die lui op vak S
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen