Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Olav

Citaat van: red28 op jan 16, 2019, 11:32:31
Website van de club is een drama. Via het kopje tickets kom ik telkens op de website van het stadion uit...

Maar Kiev speelt in een stadion met 70.000 capaciteit en het zit nooit vol. Je zou ook gewoon aan de deur kunnen kopen?

Verder ben ik in alledrie de steden/landen nog niet geweest, maar heb zelf wel eens gezocht voor een trip naar Kiev of Sofia, dus ik zou een van die kiezen. Een vriend van mij komt uit Oekraïne en raadt het me altijd aan. Ik denk dat het qua uitgaan daar zeker goedkomt, al is het alleen al om de prijs!

Nort

Citaat van: red28 op jan 16, 2019, 11:32:31
Website van de club is een drama. Via het kopje tickets kom ik telkens op de website van het stadion uit...
Waarom koop je de kaartjes niet gewoon aan het stadion? Zelfs tegen de grote clubs in de Champions League krijgt Dynamo het stadion niet vol.

MrDevinW

Citaat van: red28 op jan 16, 2019, 11:32:31
Website van de club is een drama. Via het kopje tickets kom ik telkens op de website van het stadion uit...

Ik ben een paar weken terug nog bij Dinamo Kiev - Chornomorets Odessa geweest.
Er zaten krap 3.000 man in het stadion en ons kaartje was omgerekend €1,60. En daarvoor krijg je een mooie hardcopy ipv een viagogoprintje.

Ik zou je aanraden een uurtje voor de wedstrijd bij het stadion tickets te kopen.
Daarnaast is Kiev gewoon een gave stad om gezien te hebben en wat eten, drinken en nachtleven betreft; veel voor weinig. :)

red28

Citaat van: MrDevinW op jan 16, 2019, 12:20:33
Ik ben een paar weken terug nog bij Dinamo Kiev - Chornomorets Odessa geweest.
Er zaten krap 3.000 man in het stadion en ons kaartje was omgerekend €1,60. En daarvoor krijg je een mooie hardcopy ipv een viagogoprintje.

Ik zou je aanraden een uurtje voor de wedstrijd bij het stadion tickets te kopen.
Daarnaast is Kiev gewoon een gave stad om gezien te hebben en wat eten, drinken en nachtleven betreft; veel voor weinig. :)

Is er wel nog iets van sfeer te beleven dan? Affiche waar ik op gok is wel tegen een stadsgenoot (Arsenal Kiev), wellicht hierdoor meer mensen in het stadion....? Nachtleven in Kiev maak ik me ook niet zo'n zorgen over ;)!

Joost

De laatste keer dat Arsenal Kiev een bezoekje aan Dynamo bracht zaten er net 20.000 toeschouwers. Dat was toen nog lager dan wat er tegen andere clubs kwam (meestal tussen de 20k en 25k). Alleen tegen shakthar zit het vol.

Momenteel trekken normale competitieduels nog maar ronde de 10.000 toeschouwers.

Semper Fidelis

#3245
Citaat van: De publiekswissel op jan 16, 2019, 10:51:25
Wil je goedkoop uitgaan, dan naar Sofia. Als wedstrijd zou ik dan naar Levski Sofia - Ludogorets gaan.

Ben zelf vorig seizoen bij de derby Levski Sofia - CSKA Sofia geweest, wordt volgens mij altijd in het Vasil Levski stadion gespeeld. Beide teams hebben de beschikking over de helft van het stadion en er zat in totaal zo'n 26.000 man. Lekker beladen potje met meerdere sfeeracties aan beide kanten en een gigantische lading pyro. Kaartjes waren eenvoudig week van tevoren via internet te bestellen en daar op te halen. Daarnaast was Sofia een prima stad met een laag prijspeil.

EDIT: zie nu dat het om het weekend van 09-03 gaat. Sofia vond ik iig een dikke aanrader en het potje van De Publiekswissel zal inderdaad aardig wat publiek trekken.

red28


bunnet

Komende vrijdag een snelle hop dankzij Ryanair: vrijdagavond (21 uur) vliegen op London Stansted en zondagochtend (6 uur) terug.

Stevenage - Forest Green Rovers was het plan bij het boeken. Echter, Millwall - Everton is een mooier affiche. Wij (2) beschikken niet over een membership; iemand die hulp zou kunnen bieden (connecties)?

Vanmorgen een mail gehad van Wimbledon, die 2 kaarten zou kunnen reserveren voor de wedstrijd tegen West Ham. Naar Wimbledon is vanuit Stevenage wel weer 1.5 uur reizen...

Plan is dus:
1. Millwall - Everton, mits kaarten, of
2. Wimbledon - West Ham, maar ver reizen, of
3. Stevenage - Forest Green Rovers (originele plan)

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: bunnet op jan 20, 2019, 13:25:00
Komende vrijdag een snelle hop dankzij Ryanair: vrijdagavond (21 uur) vliegen op London Stansted en zondagochtend (6 uur) terug.

Stevenage - Forest Green Rovers was het plan bij het boeken. Echter, Millwall - Everton is een mooier affiche. Wij (2) beschikken niet over een membership; iemand die hulp zou kunnen bieden (connecties)?

Vanmorgen een mail gehad van Wimbledon, die 2 kaarten zou kunnen reserveren voor de wedstrijd tegen West Ham. Naar Wimbledon is vanuit Stevenage wel weer 1.5 uur reizen...

Plan is dus:
1. Millwall - Everton, mits kaarten, of
2. Wimbledon - West Ham, maar ver reizen, of
3. Stevenage - Forest Green Rovers (originele plan)
Komende dinsdag (22 januari) gaan de tickets voor Millwall in de vrije verkoop voor mensen met een purchase history. Dit maakt je zoektocht wellicht makkelijker.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Tim076

Ik wil graag naar de wedstrijd de Graafschap-NAC met wat vrienden, alleen heb je hier een seizoenkaart of clubkaart voor nodig om kaarten te bestellen. Iemand die me kan helpen met kaartjes bestellen?

Defender

Omdat ik er geen topic voor ga openen maar toch mijn hart wil luchten en mededelen :)

Zaterdagnamiddag stond de vrije verkoop van de Union - Mechelen op mijn takenlijst.
Terugmatch halve finale Crocky Cup (Beker)

Er stond een aanzienlijke rij.. mijn meetkundig metsersoog zag dat dit gauw meer dan 100m was!
Toch stond ik met goede moed in de rij aan te schuiven voor tickets, deze rij schoof amper op maar merkte wel dat deze mensen nooit gefrustreerd raakte, ze stonden er met goede moed en in het zonnetje net als ik. Aardige babbels gedaan tot de zon onderging na reeds lange tijd wachten..
Toen werd het steeds frisser en zag je mensen afdruipen, teleurgesteld door het lange wachten en de angst geen tickets te hebben..

Uiteindelijk 3 uur aangeschoven.. Heel amateuristisch voor een club die in 1B speelt.. en professioneel is..
Wat is jullie record ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Joost

Ik heb voor Europacupwedstrijden van Roda wel eens 2 uur in de rij gestaan.
En bij de wedstrijd zelf dan ruim 2 uur tevoren in het stadion.

Maar dat was in de jaren 90.

De publiekswissel

Citaat van: Defender op jan 21, 2019, 15:30:58
Omdat ik er geen topic voor ga openen maar toch mijn hart wil luchten en mededelen :)

Zaterdagnamiddag stond de vrije verkoop van de Union - Mechelen op mijn takenlijst.
Terugmatch halve finale Crocky Cup (Beker)

Er stond een aanzienlijke rij.. mijn meetkundig metsersoog zag dat dit gauw meer dan 100m was!
Toch stond ik met goede moed in de rij aan te schuiven voor tickets, deze rij schoof amper op maar merkte wel dat deze mensen nooit gefrustreerd raakte, ze stonden er met goede moed en in het zonnetje net als ik. Aardige babbels gedaan tot de zon onderging na reeds lange tijd wachten..
Toen werd het steeds frisser en zag je mensen afdruipen, teleurgesteld door het lange wachten en de angst geen tickets te hebben..

Uiteindelijk 3 uur aangeschoven.. Heel amateuristisch voor een club die in 1B speelt.. en professioneel is..
Wat is jullie record ?

Feyenoord - Ajax in 2010 bekerfinale. Nachtje voor de Primera gelegen in het midden van het land en uiteindelijk had ik een kaart. Binnen 5 minuten was het uitverkocht. Later werd de finale over twee wedstrijden verdeeld. Voor niets in de rij gelegen dus.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Defender

Citaat van: Joost op jan 21, 2019, 15:49:45
Ik heb voor Europacupwedstrijden van Roda wel eens 2 uur in de rij gestaan.
En bij de wedstrijd zelf dan ruim 2 uur tevoren in het stadion.

Maar dat was in de jaren 90.
25 jaar geleden hadden ze ook nog geen online ticketsysteem vermoed ik :) ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Ruudjeee

Ik dacht vandaag even rustig mijn tickets te kopen voor SC Heerenveen - PSV in het uitvak maar tot mijn verbazing was dit direct uitverkocht. Is er iemand met een clubkaart van Heerenveen die kan helpen voor tickets op het thuisvak, zo dicht mogelijk bij het uitvak?