Week 32 / 4 - 10 aug 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:56:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HJanneman

@ TeeZee, je hebt je kaart al besteld voor Crystal Palace.
Niet dat dit de eerste keer is dat je dat zo gedaan hebt, waarschijnlijk, maar wel het meest recent, vandaar dat ik in dit topic deze vraag stel(anderen mogen TeeZee gerust voor zijn met het beantwoorden van deze vraag, overigens).
De vorige keer dat ik een kaart bestelde voor een wedstrijd in Engeland: Ierland-Colombia, werden de kaarten thuisgestuurd.
Is het gebruikelijk dat je de kaarten afhaalt bij het stadion of dat ze opgestuurd worden?

Ik twijfel overigens nog tussen Southampton-Birmingham City(klinkt wat namen betreft als een volwaardig premiershipduel) en Aldershot Town-Bournemouth AFC(wat een bijzondere wedstrijd is, vanwege de terugkeer van Aldershot in de league, en ze spelen in een ouder stadion dan Southampton, wat ik persoonlijk wat stadions betreft, mooier vind), maar beide clubs hebben nog steeds geen ticketinformatie voor de wedstrijd vaan 16 augustus(en dus off-topic hier).

Joost

Citaat van: HJanneman op jul 16, 2008, 18:25:36
@ TeeZee, je hebt je kaart al besteld voor Crystal Palace.
Niet dat dit de eerste keer is dat je dat zo gedaan hebt, waarschijnlijk, maar wel het meest recent, vandaar dat ik in dit topic deze vraag stel(anderen mogen TeeZee gerust voor zijn met het beantwoorden van deze vraag, overigens).
De vorige keer dat ik een kaart bestelde voor een wedstrijd in Engeland: Ierland-Colombia, werden de kaarten thuisgestuurd.
Is het gebruikelijk dat je de kaarten afhaalt bij het stadion of dat ze opgestuurd worden?

Ik twijfel overigens nog tussen Southampton-Birmingham City(klinkt wat namen betreft als een volwaardig premiershipduel) en Aldershot Town-Bournemouth AFC(wat een bijzondere wedstrijd is, vanwege de terugkeer van Aldershot in de league, en ze spelen in een ouder stadion dan Southampton, wat ik persoonlijk wat stadions betreft, mooier vind), maar beide clubs hebben nog steeds geen ticketinformatie voor de wedstrijd vaan 16 augustus(en dus off-topic hier).

Wil je een saai stadion dat halfvol zit moet je naar Southampton. Wil je een mooi stadion en een bijzondere wedstrijd dan moet je naar Aldershot. Dar zal overigens niet uitverkocht zijn dus daar kun je gewoon aan het stadion een kaartje halen.

Bij de meeste Engelse clubs is er een ticket collect punt waar je je kaartjes kan afhalen. Das heel normaal.

TeeZee

Citaat van: HJanneman op jul 16, 2008, 18:25:36Is het gebruikelijk dat je de kaarten afhaalt bij het stadion of dat ze opgestuurd worden?
Dat wisselt. Soms krijg je ze thuisgestuurd, soms niet. Ik heb van Palace nog niks ontvangen, al kan dat nog komen. Komt er niks, dan ga ik er vanuit dat ik ze op matchday bij het ticket collection point kan ophalen. Het is nog nooit misgegaan.

CiteerIk twijfel overigens nog tussen Southampton-Birmingham City(klinkt wat namen betreft als een volwaardig premiershipduel) en Aldershot Town-Bournemouth AFC(wat een bijzondere wedstrijd is, vanwege de terugkeer van Aldershot in de league, en ze spelen in een ouder stadion dan Southampton, wat ik persoonlijk wat stadions betreft, mooier vind), maar beide clubs hebben nog steeds geen ticketinformatie voor de wedstrijd vaan 16 augustus(en dus off-topic hier).
Niet twijfelen in dit geval, maar naar Joost luisteren. Southampton heeft komend seizoen bovendien slechts een deel van het stadion in gebruik.

hgrm

Als je de keuze hebt: ophalen bij het collection point.
Het is mij een keer gebeurd dat de bestelde kaart voor de Belgische cupfinal de maandag NA de wedstrijd per post werd bezorgd.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HJanneman

Dankjulliewel, mijn eerste keuze was ook Aldershot Town-Bournemouth.
Ik zit zelf een weekend in Bournemouth dan(ver vantevoren geboekt, prima vakantieplek), dus dat is op zich wel een grappig detail.
De reistijd van Bournemouth naar Aldershot is een kleine 2 uur(het ligt aan de goede(zuid)kant van London), terwijl Aldershot-Southampton een half uurtje is.
Ondanks dat wilde ik direct al liever naar Aldershot, o.a. vanwege het leukere stadion, maar vooral omdat het een bijzondere middag gaat worden.
Sinds 1992 is het stadion één keer uitverkocht geweest, maar je zult net zien dat heel Aldershot(en Leeuwarden, daar woon ik tzt)uitloopt voor deze eerste thuiswedstrijd sinds de terugkeer in de league, dus ondanks dat de kans groot is dat ik inderdaad kaarten kan kopen aan een stadionloket zal ik toch het zekere voor het onzekere nemen en contact opnemen met de club.

En anders kunnen we nog naar Southampton-Birmingham city of naar Havant&Waterlooville tegen Bromley, maar ik ga er vanuit dat de eerste keuze haalbaar is.

Denniz1974

#35
EDIT

Hugo

Citaat van: Denniz1974 op jul 18, 2008, 10:13:14
Voor dit tweede weekend van augustus heb ik een verrassing in petto:

Ik ga een hop maken bij FC Haarlem - Top Oss ...

Ben weleens in het Haarlemstadion geweest, maar helaas zonder wedstrijd.

Tsjee, jij bent de gekste!

Denniz1974

#37
Citaat van: Hugo op jul 18, 2008, 15:51:47
Citaat van: Denniz1974 op jul 18, 2008, 10:13:14
Voor dit tweede weekend van augustus heb ik een verrassing in petto:

Ik ga een hop maken bij FC Haarlem - Top Oss ...

Ben weleens in het Haarlemstadion geweest, maar helaas zonder wedstrijd.

Tsjee, jij bent de gekste!

mmm, gaat niet door. Er is wat tussen gekomen.

Houseman

Goed, het weekend van 8/9/10 augustus is rond. De kaarten voor Valenciennes - St. Etienne zijn via internet besteld, de Belgische supercup laten we voor wat ie is.

08/08 Moeskroen - Heerenveen
09/08 Valenciennes - St. Etienne
10/08 Racing Genk - Heerenveen

Aaron Harder

Ik heb dezelfde wedstrijden gepland Houseman! Voor deze (ene) keer heb je de kaarten goed (en op tijd) geregeld.
Alles kan kapot!

Houseman

Jaja, ik leer het nog wel!

Pieros

Citaat van: TeeZee op jul 16, 2008, 20:31:31
Citaat van: HJanneman op jul 16, 2008, 18:25:36Is het gebruikelijk dat je de kaarten afhaalt bij het stadion of dat ze opgestuurd worden?
Dat wisselt. Soms krijg je ze thuisgestuurd, soms niet. Ik heb van Palace nog niks ontvangen, al kan dat nog komen. Komt er niks, dan ga ik er vanuit dat ik ze op matchday bij het ticket collection point kan ophalen. Het is nog nooit misgegaan.

CiteerIk twijfel overigens nog tussen Southampton-Birmingham City(klinkt wat namen betreft als een volwaardig premiershipduel) en Aldershot Town-Bournemouth AFC(wat een bijzondere wedstrijd is, vanwege de terugkeer van Aldershot in de league, en ze spelen in een ouder stadion dan Southampton, wat ik persoonlijk wat stadions betreft, mooier vind), maar beide clubs hebben nog steeds geen ticketinformatie voor de wedstrijd vaan 16 augustus(en dus off-topic hier).
Niet twijfelen in dit geval, maar naar Joost luisteren. Southampton heeft komend seizoen bovendien slechts een deel van het stadion in gebruik.

Gaan ze nu alweer verbouwen?

Batflyer

Citaat van: TeeZee op jul 16, 2008, 20:31:31
Citaat van: HJanneman op jul 16, 2008, 18:25:36Is het gebruikelijk dat je de kaarten afhaalt bij het stadion of dat ze opgestuurd worden?
Dat wisselt. Soms krijg je ze thuisgestuurd, soms niet. Ik heb van Palace nog niks ontvangen, al kan dat nog komen. Komt er niks, dan ga ik er vanuit dat ik ze op matchday bij het ticket collection point kan ophalen. Het is nog nooit misgegaan.

Mn broer heeft vandaag naar Palace gebeld hoe dat precies zit. Van Charlton heb ik namelijk al kaarten ontvangen, terwijl ik die een paar dagen later besteld had dan de kaarten voor Palace - Watford. Bovendien konden we bij Spurs kiezen of we ze thuisgestuurd wilden krijgen of ophalen bij het stadion.

Nu blijkt dus dat Palace de kaarten niet opstuurt, je moet op vertoon van boekingsbevestiging de tickets bij het stadion afhalen.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Dankje, ik had al zo'n vermoeden. Overigens zullen er waarschijnlijk wel kaarten te koop zijn op de wedstrijddag, het raakt toch niet uitverkocht.

Ici c est Paris

Met een beetje geluk bezoek ik het stadion van Hercules Alicante, weliswaar zonder wedstrijd.