Briljante suptoppers

Gestart door TeeZee, dec 21, 2007, 20:52:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wormonline

Citaat van: Langemannetje op feb 15, 2015, 22:32:13
Pius Ikedia

Enkele jaren geleden trainde ik nog in een 'underground' sportschool in Veenendaal. Underground klinkt spannend, komt erop neer dat het een sportschool was met lage abonnementskosten, weinig leden, weinig voorzieningen en het lag redelijk verstopt in het een hoekje van het centrum. Op de loopband zag ik een klein negertje meters maken. We besteedden er verder geen aandacht aan. Toen we na afloop buiten een peuk rookten bleek dat kleine negertje Pius Ikedia te zijn. Na wat babbels over en weer vroeg ik hem waarom ie hier trainde. Hij bleek geen club te hebben maar zijn zaakwaarnemer was bezig met clubs in de zandbak. Geen idee waar en of hij nog is gaan voetballen.
Hij speelt inmiddels Hoofdklasse bij OFC Oostzaan. Die schijnen een dubieuze geldschieter te hebben die aardig betaalt: http://www.soccernews.nl/news/289279/Voormalig_Ajax-aanvaller_mag_aan_de_bak_bij_omstreden_Hoofdklasser

Thijs

Warry van Wattum.

Ik zou niet weten of hij goed kon voetballen, maar uit mijn Panini-albums was het een van de favorieten.

hgrm

Ik zie het helemaal voor me:

Vader van Hattum komt bij de Burgerlijke Stand binnen om de geboorte van zijn zoon aan te geven. Door zijn hazenlip wordt het niet "Hij heet Harry van Hattum" maar "Wij weet Warry van Wattum".
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Shepherd

#48
Citaat van: Thijs op feb 16, 2015, 13:30:58
Warry van Wattum.


Typische kop ja. Witter dan wit, met oorbel. In z'n nadagen bij Deltasport nog gezien, toen Deltasport een hele rits oud-profs had rondlopen. Weinig veranderd.

Ontopic: Lucian Sanmartean.
Nederlands: Erik Tammer.

KRCM1904

Joop Lankhaar (o.a. FC Den Haag, RC Mechelen, SK Lierse)
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Tribuneklanten

Maarten Atmodikoro
Jeroen Heubach
Nico Jalink
Antti Sumiala
Ron Olyslager
Leroy Echteld
Mika Nurmela
Milan Berk Belenkamp

Ralf

Dat Ruud Kool nog niet genoemd is...

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jehoentelaar

De oude heer van Haaglandia!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

TimTwente


Langemannetje

73 grounds in 14 verschillende landen