Welke stadions heb je bezocht?

Gestart door Sebastiaan_W, mrt 22, 2008, 08:35:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Pieros op nov 16, 2008, 17:23:26
Heb je een site geraadpleegd voor alle amateurwedstrijden of had je die zelf bijgehouden?

www.voetbalnederland.nl

Het archief is af en toe een beetje lastig te bereiken. Mocht je club niet meer bestaan dan moet bij google de naam van de club + voetbalnederland.nl proberen.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op nov 05, 2008, 23:50:35
Het koste wat tijd maar ik ben zo goed als volledig:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pygBhspPIFXE1Uh65zFF9JQ

Ik mis enkel nog de wedstrijden van Jong Roda een stuk of 20 waarvan geen datum meer te achterhalen is en welke zo weinig indruk hebben achtergelaten dat ik nauwelijks weet welke duels het waren.

Hield je destijds al de amateurwedstrijden bij of heb je die nog kunnen achterhalen, en zo ja, hoe?

Zou zelf namelijk niet meer weten bij welke amateurwedstrijden ik geweest ben, heb er nog van enkele een programmaboekje en dat zijn dan ook de enige die ik zeker weet...

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op nov 16, 2008, 21:40:09
Hield je destijds al de amateurwedstrijden bij of heb je die nog kunnen achterhalen, en zo ja, hoe?

Zou zelf namelijk niet meer weten bij welke amateurwedstrijden ik geweest ben, heb er nog van enkele een programmaboekje en dat zijn dan ook de enige die ik zeker weet...

Ik ben benieuwd naar wat oefenwedstrijden van FC Utrecht waar ik geen idee meer van heb.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op nov 16, 2008, 21:40:09
Hield je destijds al de amateurwedstrijden bij of heb je die nog kunnen achterhalen, en zo ja, hoe?

Zou zelf namelijk niet meer weten bij welke amateurwedstrijden ik geweest ben, heb er nog van enkele een programmaboekje en dat zijn dan ook de enige die ik zeker weet...

Ik heb zo goed als alleen amateurwedstrijden van Heerlen Sport gezien. De allereerste weet ik nog wel goed, dat was de oefenpot tegen Volendam waarvan ik de datum niet meer herinner. Enkele jaren later ben ik vaker gegaan omdat er bekenden op 't eerste speelden. Dat was vrijwel gelijk vrij intensief en vrijwel alleen thuiswedstrijden. De uitwedstrijden weet ik allemaal nog. De lijst met thuiswedstrijden is daarnaast makkelijk naast die van Roda te leggen om er al flink wat weg te strepen en bij de resterende kan ik uitslag en tegenstander wel in mijn geheugen raadplegen. Vanaf 2003 ben ik er zeker van dat de lijst klopt. Daarvoor kan het zijn dat er een enkele mist.
De amateurpotjes die ik naast Heerlen Sport heb gezien zijn op twee handen te tellen. Twee beslissingswedstrijden voor kampioenschap in 5de, een nacompetitiewedstrijden bij Zwart-Wit '19 en Langeberg, twee competitiewedstrijdjes van vv Schaesberg, een competitiepotje van KVC Oranje en van FC Gulpen tijdens een communie. Groene Ster en Meerssen in de hoofdklasse eenmaal.

Ik heb ook Heerlen Sport F1 - Hopel F1, uitslag 5-5, drie wedstrijden van de dames van Weltania en 4 van de meisjes van Weltania gezien plus 3 van de A1 van RKTSV en een wedstrijd van het vijfde van NEC '92 maar die heb ik niet op de lijst gezet.

hoevenen lion

Heb mijn lijst ook af. Hij is voor 90 % compleet. Zijn heel veel wedstrijden van R Capellen FC en de eerste wedstrijden van antwerp waar ik niets meer van weet. Zal hem morgen ook eens online plaatsen.

Pieros

Citaat van: Joost op nov 16, 2008, 18:31:27
www.voetbalnederland.nl

Het archief is af en toe een beetje lastig te bereiken. Mocht je club niet meer bestaan dan moet bij google de naam van de club + voetbalnederland.nl proberen.

Prachtsite! met een groot archief. Alleen de wedstrijden in het archief heb ik nog niet gevonden.

hoevenen lion

#96
Citaat van: Joost op nov 05, 2008, 23:50:35
Het koste wat tijd maar ik ben zo goed als volledig:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pygBhspPIFXE1Uh65zFF9JQ

Ik mis enkel nog de wedstrijden van Jong Roda een stuk of 20 waarvan geen datum meer te achterhalen is en welke zo weinig indruk hebben achtergelaten dat ik nauwelijks weet welke duels het waren.
Het idee bij mij kwam van Denniz1974 zijn wedstrijdlijst. En om hem zo online te plaatsen via Googledocs door joost.
Maar hier is dus mijn wedstrijd lijst:

http://spreadsheets.google.com/pub?key=pjHYahyBJ1xdtDsySDlFFOw

Ik denk dat hij op maximum 20 wedstrijden volledig compleet is. Maar bij deze wedstrijden zullen er nog wel zijn die de komende weken mee in mijn lijst komen. De 10 tallen wedstrijden die ik op Capellen heb gezien tel ik niet mee omdat ik daar echt niets meer van weet/terugvind.

TeeZee

Citaat van: hoevenen lion op nov 17, 2008, 19:59:54Ik denk dat hij op maximum 20 wedstrijden volledig compleet is.
Ik heb twee kleine aanvullingen:

1) Kingston upon Thames is een wijk in Londen.

2) Tottenham Hotspur is zonder s op het eind.

hoevenen lion

Citaat van: TeeZee op nov 17, 2008, 20:11:47
Ik heb twee kleine aanvullingen:

1) Kingston upon Thames is een wijk in Londen.

2) Tottenham Hotspur is zonder s op het eind.
Spurs is aangepast. Bedankt.

Wat met Kingston ben ik nog niet uit. Heb bij de Bosuil ook altijd Antwerpen gezet maar eigenlijk is het Deurne. Dat moet ik nog eens bekijken en volledig afstemmen met mijn groundlist.

Joost

Citaat van: hoevenen lion op nov 17, 2008, 19:59:54
Het idee bij mij kwam van Denniz1974 zijn wedstrijdlijst. En om hem zo online te plaatsen via Googledocs door joost.
Maar hier is dus mijn wedstrijd lijst:

http://spreadsheets.google.com/pub?key=pjHYahyBJ1xdtDsySDlFFOw

Ik denk dat hij op maximum 20 wedstrijden volledig compleet is. Maar bij deze wedstrijden zullen er nog wel zijn die de komende weken mee in mijn lijst komen. De 10 tallen wedstrijden die ik op Capellen heb gezien tel ik niet mee omdat ik daar echt niets meer van weet/terugvind.

Op www.bsdb.be kun je vast de wedstrijdlijsten van Capellen terugvinden.

Waarom heb je overal de R. SC etc gehandhaafd? Dat bemoeilijkt het zoeken.

Hugo

Citaat van: hoevenen lion op nov 17, 2008, 19:59:54
Het idee bij mij kwam van Denniz1974 zijn wedstrijdlijst. En om hem zo online te plaatsen via Googledocs door joost.
Maar hier is dus mijn wedstrijd lijst:

http://spreadsheets.google.com/pub?key=pjHYahyBJ1xdtDsySDlFFOw


Leuk hoor dergelijke lijstjes!

Houseman

Ik heb mijn excel ook maar even op Google gezet:

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=p53e_h81j-8UWwIzneLTzcA

Ik sorteer niet op datum, maar heb de wedstrijden per stadion neergezet. Dat geeft nog een iets rommelige beginpagina, daar ga ik wellicht nog wat aan sleutelen.

hoevenen lion

Citaat van: Joost op nov 17, 2008, 22:27:52
Op www.bsdb.be kun je vast de wedstrijdlijsten van Capellen terugvinden.

Waarom heb je overal de R. SC etc gehandhaafd? Dat bemoeilijkt het zoeken.
Van de Capellen wedstrijden weet ik onvoldoende om ze er nog bij te gaan zetten spijtig genoeg.

Voor die benamingen heb ik steeds de officiele naam gebruikt.

@ Houseman: Zeer leuke lijst tot nu toe. Vooral tussen je europese avonturen met Heerenveen zitten leuke grounds.

Hugo

Aangestoken door al die lijstjes hier ben ik weer gaan spitten in mijn eigen verleden. Ik heb nu de periode 1988-1990 aardig in kaart. Perfecte hulp daarbij is http://www.archiefleeuwardercourant.nl/home.do. Naar mijn weten enige in zijn soort in Nederland? Verder heb ik nog veel programmaboekjes uit die periode.

Wel leuk om zo even terug te gaan in de historie. De langwerpige programmaboekjes bij Heerenveen, Sandor Popovics, debuut Johan Abma, mijn eerste uitwedstrijd bij NEC - Cambuur etc.

Sebastiaan_W

Citaat van: Hugo op nov 19, 2008, 21:43:03
Aangestoken door al die lijstjes hier ben ik weer gaan spitten in mijn eigen verleden. Ik heb nu de periode 1988-1990 aardig in kaart. Perfecte hulp daarbij is http://www.archiefleeuwardercourant.nl/home.do. Naar mijn weten enige in zijn soort in Nederland? Verder heb ik nog veel programmaboekjes uit die periode.

Wel leuk om zo even terug te gaan in de historie. De langwerpige programmaboekjes bij Heerenveen, Sandor Popovics, debuut Johan Abma, mijn eerste uitwedstrijd bij NEC - Cambuur etc.

Vanaf '93 kan je heel wat terug vinden op www.vi.nl