Republic of Ireland and The North

Gestart door Maroboduus, aug 07, 2008, 14:55:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

Citaat van: Nort op dec 29, 2019, 16:21:14
Op vrijdag avond is er bijna nooit een wedstrijd, dus je mag al blij zijn dat er gevoetbald wordt. In NI heb je een prima busnetwerk die ook in de nacht rijden, wellicht kun je dat eens onderzoeken.

Dankje wel vriend :)
Waar je ook gaat ik volg je overal

Nort

Citaat van: Mokum1900 op dec 29, 2019, 16:45:22
Dankje wel vriend :)
Komt het misschien toch ooit nog eens goed tussen ons :D

spons

Citaat van: Mokum1900 op dec 29, 2019, 14:40:37
over 2 weken een weekendje Belfast geboekt, en helaas de tv mannetjes zijn mij niet gezind, de enigste vrijdagavond wedstrijd in de buurt van Belfast is in Larne , openbaar vervoer gaat de laatste trein om 21.30  nu gaat een taxi rond de 70 euro kosten, en zijn er niet veel Hostels ( mn budget haha) in de buurt , weet iemand nog optie om terug te reizen naar Belfast ?

Auto huren ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadiumhopper

24 juni ga ik naar Shamrock Rovers - Bohemians FC. Iemand nog tips voor de wedstrijd?
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

hgrm

Citaat van: Feijenoorder op mei 24, 2022, 11:49:33
24 juni ga ik naar Shamrock Rovers - Bohemians FC. Iemand nog tips voor de wedstrijd?

Misschien een open deur: vooraf kaartjes regelen. Lijkt me op de dag van de wedstrijd lastig worden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadiumhopper

Citaat van: hgrm op mei 24, 2022, 14:12:44
Misschien een open deur: vooraf kaartjes regelen. Lijkt me op de dag van de wedstrijd lastig worden.

Die heb ik gelukkig al in de pocket. Op de South Stand zit/sta ik. Hotel Maldron zit tegenover het stadion dus qua bier drinken komt dat goed uit.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

KoenvdD

Ik ben 10 jaar geleden bij Shamrock geweest. Het was een prima ervaring, zat naast de 'harde kern'. Rond het stadion was weinig te doen, dus wij waren op tijd voor de wedstrijd en na de wedstrijd meteen weer richting centrum. Kaartje kochten we in de shop voor de wedstrijd.
Tijdens de wedstrijd was er geen alcohol te krijgen toen. Alleen smerige koffie, dus drink genoeg in je hotel ;-)