Week 27:Maandag 29-06-2020 t/m Zondag 05-07-2020

Gestart door Tribuneklanten, jun 28, 2020, 07:56:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tribuneklanten

Woensdag 1 Juli om 20.00 uur sc TEC - vv Sparta Nijkerk

rogo_breda

Dat klinkt eigenlijk best aantrekkelijk. Gewoon omdat het weer kan.

HeroBero

Donderdag 2 juli , 20u: WHC Wezep - Columbia. Een pot waar ik uit mijzelf niet snel heen zou gaan, maarja...

hgrm

Citaat van: Tribuneklanten op jun 28, 2020, 07:56:58
Woensdag 1 Juli om 20.00 uur sc TEC - vv Sparta Nijkerk

Let op: max 250 toeschouwers waarbij business-clubleden voorrang hebben.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Tribuneklanten

Citaat van: Tribuneklanten op jun 28, 2020, 07:56:58
Woensdag 1 Juli om 20.00 uur sc TEC - vv Sparta Nijkerk

Uiteindelijk besloten om niet richting Tiel te gaan. Verwachte aankomsttijd zou rond 20.00 uur zijn en achteraf bleek dat een juist besluit aangezien om 19.50 uur de poort dicht ging.
Heel weinig zin om zo deze zomer richting het voetbal te kunnen gaan. De spontaniteit van een wedstrijdbezoek is ver te zoeken.

Nort

Citaat van: Tribuneklanten op jul 02, 2020, 08:19:49
Uiteindelijk besloten om niet richting Tiel te gaan. Verwachte aankomsttijd zou rond 20.00 uur zijn en achteraf bleek dat een juist besluit aangezien om 19.50 uur de poort dicht ging.
Heel weinig zin om zo deze zomer richting het voetbal te kunnen gaan. De spontaniteit van een wedstrijdbezoek is ver te zoeken.
Ik ben er gisteren wel geweest en heb behalve een beetje ontsmettingsmiddel bij de poort helemaal niets gemerkt van wat er anders is dan normaliter bij de amateurs. Je merkte aan de spelers dat ze het voetbal gemist hadden en er vol in gingen. Mooie doelpunten, zes stuks in totaal. Een klassieke matpartij met 2 directe rode kaarten (het bleef wel 11 tegen 11) en een 3e rode kaart voor 2x geel maakte het tot een erg plezierige avond. Hart van Nederland was er overigens ook, maar ze kregen niemand uit de tent gelokt om domme uitspraken te doen en dropen al snel af.

Volgens de groundhopper app waren er 20 vinckers, waarvan 17 uit Duitsland.

DannyH79

Werd er streng op gecontroleerd dat er maar 250 man naar binnen mochten?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Jef400

"Hart van Nederland was er overigens ook, maar ze kregen niemand uit de tent gelokt om domme uitspraken te doen en dropen al snel af."

Mooie quote die "het tokkiejournaal" in mijn ogen prima weergeeft.

Nort

Citaat van: DannyH79 op jul 02, 2020, 10:04:17
Werd er streng op gecontroleerd dat er maar 250 man naar binnen mochten?
Ja en tien voor acht ging de poort dus dicht en stonden er nog een paar mensen buiten. Een paar hebben het tien minuten volgehouden om door het hek naar binnen te spieken, maar daarna was iedereen weg.

DannyH79

Citaat van: Nort op jul 02, 2020, 10:15:27
Ja en tien voor acht ging de poort dus dicht en stonden er nog een paar mensen buiten. Een paar hebben het tien minuten volgehouden om door het hek naar binnen te spieken, maar daarna was iedereen weg.

Hmm okej, hopen dat het later deze zomer wat meer worden toegelaten bij wedstrijden....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Nort

Citaat van: DannyH79 op jul 02, 2020, 10:19:53
Hmm okej, hopen dat het later deze zomer wat meer worden toegelaten bij wedstrijden....
Max. 250 toeschouwers is voor 95% van de amateurwedstrijden ruim voldoende. Zelfs Tiel haalt dat normaliter niet. Clubs met een tribune (lees: meer ruimte) mogen zelfs meer toeschouwers toelaten, ook TEC. Al hadden zij gisteren besloten om er max. 250 toe te laten.

Mokum1900

Waar je ook gaat ik volg je overal

Tribuneklanten

#12
Citaat van: Tribuneklanten op jun 28, 2020, 07:56:58
Woensdag 1 Juli om 20.00 uur sc TEC - vv Sparta Nijkerk

Donderdag 2 Juli om 20.00 uur, RKVV Bergeijk - vv Hapert
Zaterdag 4 Juli om 15.00 uur, vv Jan van Arckel - NOAD '32

Cyclebob

za 4/7 met bier in pub voor de TV in Warschau: Lech Poznan - Legia
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

DannyH79

Via de Futbology app kan je meer oefenwedstrijden vinden van dit weekend, waaronder:

Eemdijk - Argon 13u
Spakenburg - vv Maarssen 15u
TEC- WNC 13.30u
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper