Indeling Regionalliga

Gestart door Arjen, okt 25, 2010, 20:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op mei 20, 2012, 21:12:22
Hoe kom je aan die wijsheid? Zeker Wegberg zou er qua afstanden niet op achteruit gaan.

Dat maakten Uerdingen fans me wijs in de trein terug uit Duisburg afgelopen woensdag. Volgens hun had niemand een licentie aangevraagd.

AthleticHolanda

Even nagezocht, van de website van KFC, een tijdje terug...

Citaat van: kfcuerdingen.deFür reichlich Diskussionsstoff sorgte in dieser Woche der Westdeutsche Fußball- und Leichtahtletikverband mit der Entscheidung, in der Relegation zur Regionalliga ein Freilos für das Team auszustellen, welches gegen den Meister der Mittelrheinliga hätte antreten müssen, Ursache dieser Entscheidung war, dass kein Team aus der Mittelrheinliga die Lizenz zur Regionalliga beantragt hat. Jung hat hierfür verständlicherweise wenig Verständnis: "Der Verband sollte die Vereine bei solchen Dingen mit einbeziehen."

hgrm

Ondertussen heeft Lotte bezwaar gemaakt vanwege het gokschandaal bij RW Essen. Drie spelers van RWE hebben tegen hun eigen ploeg gewed voor de wedstrijd tegen Dortmund II, die Dortmund met 4-0 won. Lotte werd op 1 punt van Dortmund tweede.
Via de groene tafel wil Lotte als 21e team worden toegevoegd aan de 3. Liga.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op mei 20, 2012, 23:25:35
Ondertussen heeft Lotte bezwaar gemaakt vanwege het gokschandaal bij RW Essen. Drie spelers van RWE hebben tegen hun eigen ploeg gewed voor de wedstrijd tegen Dortmund II, die Dortmund met 4-0 won. Lotte werd op 1 punt van Dortmund tweede.
Via de groene tafel wil Lotte als 21e team worden toegevoegd aan de 3. Liga.

De drie spelers in kwestie hadden direct toegegeven maar bezworen dat ze wel hun best hadden gedaan.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op mei 21, 2012, 08:42:54
De drie spelers in kwestie hadden direct toegegeven maar bezworen dat ze wel hun best hadden gedaan.

Kan me niet voorstellen dat je dan je best doet!!
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Ik hoor wel eens van supporters dat ze tegen hun club wedden. Als ze winnen, hebben ze een overwinning, als ze verliezen, hebben ze de prijs...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op mei 21, 2012, 12:19:19
Ik hoor wel eens van supporters dat ze tegen hun club wedden. Als ze winnen, hebben ze een overwinning, als ze verliezen, hebben ze de prijs...

Dat doe ik ook regelmatig, ik wed altijd bij een wedstrijd het resultaat wat ik niet hoop dat het wordt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Citaat van: Cyclebob op mei 12, 2012, 18:34:08
En SV Meppen heeft een vriendschapsband met Veendam, paar maanden terug gemerkt!
Dat valt wel mee volgens mij. Zijn enkele individuen, zijn wel aantal keer paar jongens geweest van Emmen en die hebben daar wat mensen gesproken die van niets weten.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Bier und Bratwurst

Ik zie Schwarz-Weiss Essen het nog halen in de NRW
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 21, 2012, 16:40:12
Ik zie Schwarz-Weiss Essen het nog halen in de NRW

Zou leuk zijn. Beter dan die nietszeggende clubjes als Hüls, Bergisch Gladbach of Velbert.

Wat mij betreft:
SW Essen en KFC Uerdingen uit de NRW-liga
Wattenscheid uit de Westfalenliga 2
TuRU Düsseldorf uit de Niederrheinliga (maar dan moeten ze wel 4 punten goedmaken in 2 of 3 wedstrijden).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

KFC speelt overmorgen in Endtebrück, daarna thuis tegen nummer 4 Bielefeld II, en als laatste uit tegen nummer 5 Aachen II.

M.a.w. als morgen in de uithoek van NRW niet gewonnen wordt dan gaat het nog héél lastig worden voor KFC.

AthleticHolanda

En KFC verloor gisteravond wederom, dit keer tegen de nummer twee na laatst.

Nu een punt voorsprong en wedstrijden tegen de nummers vier en vijf nog voor de boeg...

Sebastiaan_W

Citaat van: AthleticHolanda op mei 24, 2012, 12:16:07
En KFC verloor gisteravond wederom, dit keer tegen de nummer twee na laatst.

Nu een punt voorsprong en wedstrijden tegen de nummers vier en vijf nog voor de boeg...

Wat geven die het uit handen zeg. Ik hoop toch dat ze het gaan halen, maar krijg er een hard hoofd in. Geloof dat ze van de laatste 8 wedstrijden alleen van Viktoria Köln hebben gewonnen.

hgrm

Gelukkig geven de 8e en 9e plaats ook recht op play-offs (Aachen II en Bielefeld II mogen niet omdat het eerste in de 3.Liga speelt).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Citaat van: hgrm op mei 24, 2012, 16:27:33
Gelukkig geven de 8e en 9e plaats ook recht op play-offs (Aachen II en Bielefeld II mogen niet omdat het eerste in de 3.Liga speelt).

Dat klopt, maar zoals het er nu naar uit ziet worden ze voorbij gestreefd door SW Essen.