DFB Pokal 2010-2011

Gestart door Stadionhopper, jun 06, 2010, 15:20:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FWM


De wedstrijden in de kwartfinale zijn vandaar officieel vast gesteld.

Viertelfinale
25.01.2011, 20.30 Schalke 04 - Sieger Offenbach/Nürnberg (-:-)     
26.01.2011, 19.00 Energie Cottbus - 1899 Hoffenheim (-:-)     
26.01.2011, 19.00 MSV Duisburg - Sieger Koblenz/Kaiserslautern (-:-)     
26.01.2011, 20.30 Alemannia Aachen - Bayern München (-:-)
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Joost

Wie naar Aachen v Bayern wil heeft een grotere beurs nodig.

In een notendop;
Leden van de club en seizoenkaarthouders kunnen een kaartje kopen en nog 1 extra mochten ze dat willen. 1 extra kaartje houdt wel in dat je een kaartje koopt voor Bayern thuis, Karlsruhe thuis en Furth thuis. Combi verkoop dus.

Is er na 16 januari nog iets over dan gaat het in de vrije verkoop. De combi tickets dus, losse kaartjes voor deze pot zijn niet mogelijk.

Ik denk dat ik toch maar weer een halve seizoenkaart neem van 90 euro.

FWM

#32
Een combiticket voor een aantal wedstrijden, een mooie marketingtruc om het stadion vol(ler) te krijgen. Een halve seizoenkaart voor negen tientjes is ook niet veel.
Voor Alemannia-volgers uit de omgeving van Aken is dat een mooie, betaalbare, optie. Zeker als je ook nog voorrang krijgt voor de ticketsale voor de ontmoeting met FCB.

Voor groundhoppers is het verre van ideaal. Lastig om binnen te komen. Maar dat is waarschijnlijk ook de bedoeling, Alemannia-volgers hebben eerste recht op koop.
De kans dat er daarna nog wat overblijft lijkt erg klein.

Ik heb een aanvraag gedaan bij FCB. De aanmeldingsprocedure is inmiddels gesloten.
Met een beetje geluk volgt binnenkort positief bericht.

Duimen maar...   
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Joost

Het gaat erg vol worden bij Alemannia v Karlsruhe en Alemannia v Furth want de kaartjes vliegen als warme broodjes over de toonbank. Gisteren begon de voorverkoop voor de combitickets en er zijn er al 4500 verkocht. Daarnaast hebben naar schatting inmiddels 2000 mensen een halve seizoenkaart aangeschaft, daarvan ben ik er 1. Maar goed ook want kaartjes gaan hoogstwaarschijnlijk niet eens in de vrije verkoop. Een kaartje voor de bekerwedstrijd zelf heb ik nog niet, kan alleen aan het stadion of via de hotline besteld worden maar ik kom er nog niet doorheen. Heb tot donderdag de 13e de tijd daarvoor.

FWM

Citaat van: Joost op jan 07, 2011, 12:27:11
Het gaat erg vol worden bij Alemannia v Karlsruhe en Alemannia v Furth want de kaartjes vliegen als warme broodjes over de toonbank. Gisteren begon de voorverkoop voor de combitickets en er zijn er al 4500 verkocht. Daarnaast hebben naar schatting inmiddels 2000 mensen een halve seizoenkaart aangeschaft, daarvan ben ik er 1. Maar goed ook want kaartjes gaan hoogstwaarschijnlijk niet eens in de vrije verkoop. Een kaartje voor de bekerwedstrijd zelf heb ik nog niet, kan alleen aan het stadion of via de hotline besteld worden maar ik kom er nog niet doorheen. Heb tot donderdag de 13e de tijd daarvoor.


Van de kant van Bayern blijft het voorlopig nog erg stil, maar ik heb nog steeds goede hoop...

Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

FWM

Citaat van: Joost op jan 07, 2011, 12:27:11

[ ... ]

Een kaartje voor de bekerwedstrijd zelf heb ik nog niet, kan alleen aan het stadion of via de hotline besteld worden maar ik kom er nog niet doorheen. Heb tot donderdag de 13e de tijd daarvoor.

Is het je inmiddels gelukt om een kaartje te bemachtigen?
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Joost

Citaat van: FWM op jan 11, 2011, 19:10:42
Is het je inmiddels gelukt om een kaartje te bemachtigen?
Ja, jullie ook?

FWM

Citaat van: Joost op jan 11, 2011, 23:05:24
Ja, jullie ook?

Dat is mooi.
Hier nog niet helaas. Bayern lijkt een beetje traag.
Ook nog geen afwijzing ontvangen overigens dus ik heb goede hoop.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

FWM


Vandaag bericht gehad van FCB. Helaas achter het net gevist. :(
Lage ledennummmers gingen voor, ongeacht het moment van aanmelden. Daar zit je dan met een hoog ledennummer...
Logisch, maar wel balen.

Er komt geen vrije verkoop, dus er zit niets anders op dan voor de tv te kruipen...
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

spons

Citaat van: FWM op jan 13, 2011, 17:47:30

Er komt geen vrije verkoop, dus er zit niets anders op dan voor de tv te kruipen...

of op de zwarte markt ( in duitsland meestal nog wel tegen schappelijke prijzen ) een kaartje kopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FWM

Citaat van: spons op jan 13, 2011, 18:05:24
of op de zwarte markt ( in duitsland meestal nog wel tegen schappelijke prijzen ) een kaartje kopen

Normaal is dat inderdaad nog wel redelijk te doen. Dit keer helaas niet.
Tenminste, niet voor zover ik ze heb kunnen vinden.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

AthleticHolanda

Citaat van: FWM op jan 13, 2011, 18:24:28
Normaal is dat inderdaad nog wel redelijk te doen. Dit keer helaas niet.
Tenminste, niet voor zover ik ze heb kunnen vinden.

spons bedoelt volgens mij gewoon enkele uren voor de wedstrijd in de stad of bij het stadion, mensen die kaarten over hebben of er gewoon bewust meer hebben gekocht...

Joost

Citaat van: spons op jan 13, 2011, 18:05:24
of op de zwarte markt ( in duitsland meestal nog wel tegen schappelijke prijzen ) een kaartje kopen
Ik betwijfel of dat voor deze wedstrijd ook gaat gebeuren. De koppelverkoop maakt voor eventuele handelaren de aankoopprijs erg hoog, minstens 37,50 voor een staanplaats bijvoorbeeld. En dat terwijl dat kaartje normaal 12,50 kost.

FWM

Citaat van: AthleticHolanda op jan 13, 2011, 18:42:55
spons bedoelt volgens mij gewoon enkele uren voor de wedstrijd in de stad of bij het stadion, mensen die kaarten over hebben of er gewoon bewust meer hebben gekocht...

Die gok ga ik niet wagen. Vanwege mijn handicap is dat helaas een te grote gok.

Citaat van: Joost
Ik betwijfel of dat voor deze wedstrijd ook gaat gebeuren. De koppelverkoop maakt voor eventuele handelaren de aankoopprijs erg hoog, minstens 37,50 voor een staanplaats bijvoorbeeld. En dat terwijl dat kaartje normaal 12,50 kost.


Er is wel 'zwarte markt' voor deze wedstrijd maar de prijzen zijn inderdaad hoger dan normaal gesproken in Duitsland. De handelaren willen de kosten voor de drie wedstrijden er natuurlijk uit hebben, om over de winst nog maar niet te spreken.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

FWM

Vandaag tegen een redelijke prijs toch nog twee kaarten op de kop weten te tikken.
Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat! :)

Kaarten zijn ook al in mijn bezit dus hgrm en ik zijn erbij de 26ste!
Nu al zin in!
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -