Week 52, maandag 26 december 2011 - zondag 1 januari 2012

Gestart door TeeZee, nov 24, 2011, 15:42:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op dec 25, 2011, 01:07:10
Inmiddels liggen de fixtures voor za 31/12 vast. Ik neig voor die dag naar Bnei Sachnin vs. Maccabi Tel Aviv, maar ga pas in Israël definitieve beslissing nemen. Ook op vrijdag wordt er gevoetbald (2e divisie), maar op die dag geef ik de voorkeur aan een toeristisch verantwoord programma (Jeruzalem).

Wedstrijdje in Jeruzalem zit er niet in?

Bnei Sakhnin is wel een hele interessante club, ben nu al benieuwd naar de verhalen en foto's.

voetbalfan

De laatste van het jaar:

AA Gent - Westerlo 26/12

hgrm

Citaat van: Nico1880 op dec 23, 2011, 13:14:45
Ik zou zeggen: je kan me herkennen aan mijn onfris uitzicht, maar ik vermoed dat iedereen wel last zal hebben van een kater :D

En? ben je nog in Sutton geweest?
Wij wel, om vervolgens na 28 minuten weer af te druipen. Gestaakt wegens waterlogged pitch..
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

Citaat van: Koning Kriel op dec 23, 2011, 09:59:22
Dan hebben ze de derby flink duurder gemaakt, vorig seizoen betaalde ik daar nog 175 euro voor.

Doordat het standaard hotel uitverkocht was, hebben we een iets duurdere slaapplaats genomen in het centrum van de stad, oa. daardoor ligt de prijs iets hoger.

Nico1880

Citaat van: hgrm op jan 02, 2012, 11:00:39
En? ben je nog in Sutton geweest?
Wij wel, om vervolgens na 28 minuten weer af te druipen. Gestaakt wegens waterlogged pitch..
Ben er inderdaad geweest. Na de match naar de pub aan de overkant gegaan. Wat een vriendelijke mensen daar. Hebben daar de pub nog gesloten. Wat een topper.