Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

HJanneman

Zondag naar Berchem Sport - Sint-Gillis Waas.
Berchem Sport kan door tweemaal puntverlies achter elkaar helaas morgen nog niet kampioen spelen, maar ze staan er goed voor om dit seizoen toch 'gewoon' kampioen te gaan worden.

hstevenm

Heuj, ik heb kaartjes gekregen via southampton. vrijdag gaan we met 9 man die kant op.

De champions league ben ik ook uitgeloot helaas..

Verwijderd lid

De rest van het seizoen enigszins in kaart gebracht:

13-04  G.V.V.V. - Capelle
14-04  UNA - Hollandia

21-04  Katwijk - G.V.V.V.

27-04  ??
28-04  Hoffenheim - Nürnberg
29-04  ??

05-05  A.R.C. - G.V.V.V.
06-05  Haaglandia - Achilles '29

12-05  G.V.V.V. - Excelsior '31
13-05  Quick '20 - EVV Echt

wekke

02/06 Engeland - Belgie @ Wembley
01/08 Mexico - Zwitserland @ Millenium Stadium
01/08 Groot-Brittannie - Uruguay @ Millenium Stadium

Verwijderd lid

Ik had het plan om op 4 augustus een kwartfinale in Cardiff te gaan bezoeken. Had reeds iemand bereid gevonden om mij met de betaling te helpen (heb zelf nog geen VISA), maar nu blijkt dat de VISA-card op het zelfde adres geregistreerd moet zijn, als het adres waar de kaarten heen gestuurd moeten worden.

Ik vrees dat de prijzen voor vluchten richting Bristol te hoog zullen zijn geworden waardoor het budget wat ik in gedachten heb niet toereikend zal zijn. Ik hou nog even een slag om de arm, maar echt hoopvol ben ik niet (meer).

Jammer.

Aan de andere kant ... wellicht levert dit wel een hopje richting Oosterburen of zuiderburen op ... dat is in ieder geval fors goedkoper.
Ik wacht het nog een paar dagen af.

Verwijderd lid

Een vlucht en hotel zijn reeds geboekt, entreekaartje volgt zeer binnenkort.
Een stadion met 70.000 stoeltjes zal echt niet snel uitverkocht raken voor een kwartfinalewedstrijd.

Derhalve:
04-08-2012   Millennium Stadium, Cardiff A1-B2 - Kwartfinale Olympische Spelen 2012

TeeZee

Enig idee waarom die wedstrijden in Cardiff gehouden worden? Het zijn toch de spelen van Londen, niet van het VK?

Joost

Citaat van: TeeZee op mei 03, 2012, 13:38:40
Enig idee waarom die wedstrijden in Cardiff gehouden worden? Het zijn toch de spelen van Londen, niet van het VK?

Om het hele land in Olympische Spelen stemming te laten zijn.
Er wordt gespeeld in Manchester, Cardiff, Cardiff, Newcastle, Glasgow en Londen. Mooi gelijk verdeeld over het VK.

Overigens worden er meer sporten helemaal niet in Londen georganiseerd, roeien is in Eton. Ergens bij Stevenage wordt er gekanoed en in Weymouth zeilen ze.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op mei 03, 2012, 13:44:17
Om het hele land in Olympische Spelen stemming te laten zijn.
Er wordt gespeeld in Manchester, Cardiff, Cardiff, Newcastle, Glasgow en Londen. Mooi gelijk verdeeld over het VK.

Overigens worden er meer sporten helemaal niet in Londen georganiseerd, roeien is in Eton. Ergens bij Stevenage wordt er gekanoed en in Weymouth zeilen ze.

Ik mis Belfast.

Verwijderd lid

Citaat van: witte leeuw op mei 03, 2012, 14:39:24
Ik mis Belfast.
In Belfast worden geen Olympische wedstrijden gespeeld.

Joost

Citaat van: witte leeuw op mei 03, 2012, 14:39:24
Ik mis Belfast.
De capaciteit van dat stadion lijkt me niet toereikend.

Sebastiaan_W

Citaat van: Meester op mei 03, 2012, 15:11:42
In Belfast worden geen Olympische wedstrijden gespeeld.

Ik doelde alleen op de opmerking: mooi gelijk verdeeld over het VK.

Hielke

Plan voor de nabije toekomst: Europa in met Heerenveen. We mogen weer, YES!

spons

Citaat van: Hielke op mei 04, 2012, 20:23:26
Plan voor de nabije toekomst: Europa in met Heerenveen. We mogen weer, YES!

Misschien niet als het morgen gelijk wordt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Citaat van: spons op mei 05, 2012, 10:26:28
Misschien niet als het morgen gelijk wordt

dan rest het fair-playklassement nog en mogen ze in de 1e ronde van de EL instromen.