Hoofdmenu

Fotoquiz

Gestart door Stadionhopper, jun 28, 2008, 17:18:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hoevenen lion

Citaat van: Dennis1981 op jul 01, 2008, 16:54:50
Best frustrerend als iemand snel het antwoord weet of niet? Tenminste vond ik wel van mijn foto's :-)

Hoe ik hem gevonden heb is een eenvoudige puzzle. De foto is in een zonnige omgeving genomen, bergjes op de achtergrond en dan denk je meteen aan Zuid-Europa. Op je site gekeken welke stadions je had in Zuid-Europa en zag ik een klein stadionnetje in Spanje, dat was hem dus niet. Daarna gekeken waar dat plaatsje lag, dat was in Asturië, Oviedo ligt daar ook. Gegoogled naar Real Oviedo en je ziet overeenkomsten met jouw foto. Zo kwam ik aan het antwoord:-)
Slim gezien. Zo een ground list heeft dus ook nadelen.

Voor de bovenstaande foto zal ik toch moeten passen denk ik.

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper


Stadionhopper

Dacht ik in eerste instantie ook. Moest meteen aan groundtastic denken. Maar die tribune is net iets anders op de foto's
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Han

Ter vergelijkng: Great Yarmouth en de 'mystery ground':






Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Het lijkt wel alsof er een soort van Greyhound track rondom het veld loopt. Is dit Belle Vue in Manchester?

Han

Ik zoek een kantelpunt om de 'ground' te onthullen. Van Groot-Brittanië en aanverwante gebiedsdelen is geen sprake.


Wél van deze:


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Hoewel de Main Stand opvallend gekleurd is is het volgens mij wel een geel-zwarte club. Het fragment van de staantribune achter het doel doet denken aan Southport.

Stadionhopper

Dit is inderdaad het stadion van Southport
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Han

Citaat van: Joost op jul 01, 2008, 22:29:11
Hoewel de Main Stand opvallend gekleurd is is het volgens mij wel een geel-zwarte club. Het fragment van de staantribune achter het doel doet denken aan Southport.

Het is aangenamer om niet ál te mysterieuze platen te plaatsen. Haig Avenue.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Maroboduus

Dat het nog immer niet onthulde stadion niet in Groot-Brittanië staat cq. stond dacht ik al te vermoeden aan de lantaarntjes met bierreclame aan de weerszijden van de ingang naar de catacomben. Ook aan de zijkant van de "stand" is zo'n lantaarntje te zien, met daarnaast een vlaggetje van "Langnese", of "Ola" zoals dat ijsmerk in Nederland heet. Dat vlaggetje komt echter ergens uit de eighties. Een regelrechte instinker dit....ik moet helaas ook passen.

Joost

Moet ik een nieuwe plaatsen of gaan we door met de lastige foto van Han?

Maroboduus

We kunnen nog wel even doorgaan met de lastige van Han, toch? Of gooien we unaniem de handdoek?

Stadionhopper

We gaan zowiezo door met de lastige van Han, maar Han heeft zelf al een tussendoortje erop gegooid, dus waarom niet nog een?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper