Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Olympia Stadion in Munchen alsnog afvinken ?


Finale in oude stadion van Bayern Munchen
31 januari 2012

De finale van de UEFA Women's Champions League is op donderdag 17 Mei, in het oude Olympisch stadion in München. De aftrap is anders dan in de afgelopen twee jaar, namelijk om 18.00 uur  "We zijn ervan overtuigd dat om 18.00 meer gezinnen en kinderen naar  het stadionkomen", zegt Giorgio Marchetti, de UEFA directeur.

Traditionele locatie
In het Olympisch Stadion in München zijn de afgelopen jaren geen voetbalwedstrijden meer gespeeld, het stadion werd gebouwd voor de Olympische Zomerspelen van 1972. Met een capaciteit van 80.000 zitplaatsen, was het stadion het toneel van vele belangrijke voetbalwedstrijden waaronder de finale van het WK tussen Duitsland en Nederland, de finale van Euro 1988 tussen Nederland en de Sovjet-Unie en de twee UEFA Champions League finale van 1993 en 1997. 
Champions League kwartfinales in maart
De eerste kwartfinale wordt op 14/15 maart gespeeld. Malmö LDB  - 1 FFC Frankfurt, Olympique Lyonnais  - Brøndby IF, FFC Turbine Potsdam - WFC Rossiyanka  en Arsenal Ladies FC - Kopparbergs / Göteborg FC.

Voetbalhopper

Citaat van: yesyes op jan 18, 2012, 21:34:24
10/3 Naar Londen
Hopelijk lukt het om een kaartje voor Chelsea-Stoke te krijgen

gelukt. Eindelijk...

ALenstra

Ik heb 2 nieuwe plannen: allereerst een 2 daagse bundesliga-reis rond pasen met zowel zaterdag als zondag een wedstrijd in NRW. Moet nog wachten op exacte speeldagen en tijden. Ten tweede overweeg ik rond oktober/november een 2 weekse treinreis te maken door Engeland en Schotland waarbij ik zoveel mogelijk wedstrijden wil meepakken.

Nico1880

Misschien een aantal wedstrijden meepikken in Boedapest in het paasweekend.

Arjen

Op 17 maart ga ik naar Arminia Bielefeld-Preussen Munster. Gezien het aantal beschikbare kaarten op dit moment kan dit wel eens een volle bak worden.

Nico1880

#980
07/04: Vasas - Kecskeméti
08/04: Honvéd - Papa

Komt er nog bij:
07/04: Gazmuvek MTE - RAFC  (Kon ik echt niet laten liggen).

hstevenm

Zondag vitesse-Twente..
Ik heb 2 kaartjes over, lange zijde oost..
Als iemand belangstelling heeft een pb sturen..


ALenstra

Ik zie dat in Duitsland de regionalliga's op 18 en 19 mei eindigen. Bij Nord en West staat de hele laatste speeldag voor zaterdag 19 mei maar dat is rahmenterminplan en dus staan de exacte dagen/tijden niet vast. Bij de laatste speeldag voor Süd staat vrijdag 18 mei en nergens een mededeling dat dit nog kan veranderen. Beide dagen vallen precies tussen hemelvaart en zondag dus daar kan een mooi reisje in zitten.

Verwijderd lid

Citaat van: ALenstra op feb 18, 2012, 20:58:02
Ik zie dat in Duitsland de regionalliga's op 18 en 19 mei eindigen. Bij Nord en West staat de hele laatste speeldag voor zaterdag 19 mei maar dat is rahmenterminplan en dus staan de exacte dagen/tijden niet vast. Bij de laatste speeldag voor Süd staat vrijdag 18 mei en nergens een mededeling dat dit nog kan veranderen. Beide dagen vallen precies tussen hemelvaart en zondag dus daar kan een mooi reisje in zitten.

Een combi met de CL-finale voor vrouwen op 18-5 in het Olympia Stadion in München en op de 20e de grote finale in de Allianz Arena ... zou een prachtig weekend kunnen zijn.

ALenstra


Verwijderd lid


spons

Citaat van: Meester op feb 18, 2012, 21:42:57
Een combi met de CL-finale voor vrouwen op 18-5 in het Olympia Stadion in München en op de 20e de grote finale in de Allianz Arena ... zou een prachtig weekend kunnen zijn.

De CL finale voor vrouwen lijkt me helemaal niets en voor die andere CL finale is een kaartje krijgen meestal echt onmogelijk
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op feb 20, 2012, 11:33:13
De CL finale voor vrouwen lijkt me helemaal niets en voor die andere CL finale is een kaartje krijgen meestal echt onmogelijk

Het gaat hem enkel om de vinck..

Joost

Citaat van: Hugo op feb 20, 2012, 11:36:00
Het gaat hem enkel om de vinck..

Zoveel kansen om het oude stadion in Munchen vol te zien zijn er niet dus dan zal damesvoetbal ook wel te pruimen zijn.

spons

Citaat van: Joost op feb 20, 2012, 12:13:17
Zoveel kansen om het oude stadion in Munchen vol te zien zijn er niet dus dan zal damesvoetbal ook wel te pruimen zijn.

Ik zou er voor kiezen om dan maar niet te vincken, en wie zegt dat het vol zal zitten ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen